nedjelja, 28. listopada 2018.

Boris Britvar: novac nestao, a niko nije odgovoran. Šta radi inspekcija, policija, SIPA, Tužilaštvo???

Boris Britvar je na proteklim izborima bio  kandidat za Federalni parlament ispred "Naše stranke" Zenica. Jedan od Zeničana koji nije podlegao "uticaju" Fuada SDAsumovića....Podsjećam, zbog nabrojanih nezakonitosti vezanih za rebalans budžeta, a koje su nakon sastanka s Predragom Kojovićem postale "zakonite", Britvar je samo nakratko uzburkao javnost. Nakon što su se strasti stišale "Naša stranka" je podržala SDAsumovićev rebalans budžeta, a navodne nezakonite radnje preko noći su za Našu stranku postale zakonite iako to danas više nikome nije bitno niti je bio tko očekivao drugačiji ishod. U međuvremenu, Britvar ne miruje. Zanimljiv osvrt nakon saobraćajne nesreće na Glavnoj gradskoj magistrali napisao je upravo Britvar.

Njegov osvrt prenosim u cjelosti, bez ijedne izmjene.

Piše: Boris Britvar
GRANICA GRAĐANSKE TOLERANCIJE

Prije nekoliko dana sam pisao o nezakonitostima vezanim za realizaciju projekta glavne gradske magistrale, ali su se komentari vezani za ovu temu sveli na to da li netko pali žmigavac na ulazu u kružni tok, pa mi se čini da u našem gradu niko ne želi govoriti o odgovornosti.
Jučer je opet, nažalost, nastradala djevojčica na cesti koja ne bi trebala biti otvorena za promet, obzirom da nema upotrebnu dozvolu, te još jednom otvaram pitanje gdje je granica građanske tolerancije? U biti, pitanja je mnogo, ali ću još jednom napomenuti samo neka.

* NEZAKONITO IZMJENJENA TRASA saobraćajnice koja je zacrtana urbanističkim planom grada i tehnički dvojbena rješenja u smislu bezbjednosti saobraćaja.
* Tehnički prijem saobraćajnice nikada nije izvršen, tako da glavna gradska magistrala NEMA UPOTREBNU DOZVOLU.
* FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ o realizaciji projekta nikada NIJE USVOJEN, a prema pretpostavkama za izgradnju 3,5 km ceste je utrošeno 36 miliona KM, tj. DESET MILIONA KM ZA JEDAN KILOMETAR bez kamata.
* Gradska uprava je za potrebe projekta uzela komercijalni kredit u iznosu od 25 miliona dolara. NOVAC koji nije utrošen za realizaciju projekta je NESTAO.

Rezime
Projekat saobraćajnice je apsolutno upitan u tehničkom smislu, upotrebne dozvole nema, novac nestao, a niko nije odgovoran.
Šta radi inspekcija, policija, SIPA, Tužilaštvo???
Koliko naših sugrađana i djece treba nastradati da bi neko počeo raditi svoj posao?


četvrtak, 25. listopada 2018.

Sindikat Zenicatransa traži smjenu direktora Husakovića

Na molbu članova Sindikata JKP "Zenicatrans-Zenica" promotivna fcb.stranica sedmičnog lista "Naša riječ" objavila je saopštenje za javnost u kojem se traži smjena direktora Besima Husakovića. 

Njihovo saopštenje glasi:

Dana 23.10.2018. na hitno održanom sastanku IO Sindikata JKP "Zenicatrans - Zenica" DD Prevoz putnika Zenica, donesena je odluka o davanju saopštenja za javnost o stanju u preduzeću.
Zbog lošeg stanja u našem preduzeću imamo potrebu da obavijestimo javnost kako smo došli u ovako tešku situaciju.
Kao prvo da se zahvalimo gradonačelniku Fuadu Kasumoviću i Gradskoj upravi što naše preduzeće još uvijek radi, jer da nije bilo njihovh aktivnosti ne znamo kako bi se odvijao saobraćaj u gardu i prigradskim naseljima.
Obrazloženje nastale situacije u preduzeću
Po formiranju novog Nadzornog odbora i postavljanju na mjesto direktora Besima Husakovića, članovi IO Sindikata pružili su istim bezrezervnu podršku i punu saradnju u  prevazilaženju svih problema koji nam stoje na putu oporavka i boljeg poslovanja. Međutim, vrlo kratko vrijeme gore navedeni su svojim postupcima i obmanama doveli do toga da su od  bezrezervne podrške Sindikata došli do odluke o prestanku saradnje sa istim.
Nadzorni odbor predvođen Drino Vahdetom izvršio je postavljanje na određena radna mjesta osobe koje su ugled i rad preduzeća doveli na najniže grane od osnivanja. Postavljenjem na mjesto tehničkog direktora Irhane Beganović počele su se dešavati veoma ružne stvari u radu preduzeća, a i u odnosima između radnika i uprave preduzeća.
Do postavljanja na mjesto tehničkog direktora iste nije se moglo desiti da se neki polasci na pojedinim linijama ne održe, a kamoli da se neke linije jednostavno ugase. Sada se to sasvim normalno dešava bez obzira na to što su putnici kupili mjesečne karte. Ista osoba je svojiim istupima i arogantnim ponašanjem bukvalno otjerala veliki broj iskusnih vozača, pa su bili primorani da prime nove vozače sa manjim iskustvom. Svojim obhođenjem prema ostalim uposlenim stvorila je atmosferu straha koja je čak dovodila do toga da su pojedine radnice natjerane na plač. O karakteru iste dovoljno je reći da ostale radnike smatra lopovima,  glupim i nepismenim, a kako je pismena i školovana dovoljno je to što su se prilikom nabavke autobusa kupili autobusi koji u odnosu na isti model troše više goriva na godišnjem nivou od preko 150.000 KM. Jedina stvar u kojoj je odlična je to da je veoma dobar manipulator i da svoga sagovornika brzo ubijedi u svoju ispravnost.
Za sve navode o razlozima koji su doveli naše preduzeće u ovako teško stanje kriv je Drino Vahdet koji je upoznat sa svim dešavanjima u preduzeću, a vršio je dužnost Predsjednika Nadzornog odbora.
Postavlja se pitanje da li je isti izmanipulisan od strane gosp. Beganović ili rade u saradnji na rušenju ugleda pareduzeća sa nekim svoim ciljem ?
Gospodin Drino Vahdet je po dolasku na predsjedavajuću funkciju Nadzornog odbora jasno postavio ciljeve koje je trebao po svom viđenju da završi do kraja mjeseca augusta. Ti ciljevi su bili:
1. Osmočasovno radno vrijeme
2. Povećanje plaća vozača na 1000 KM
3. Rješavanje pitanja licence preduzeća
4. Pozitivno poslovanje preduzeća
Sve što je dotični gospodin obećao su bile same laži jer je trenutno stanje u preduzeću gore od zatečenog.
Naime radnici, a pogotovo vozači rade i više nego prije samo što je veći pritisak i teror od strane uprave preduzeća. Plate svih uposlenih su niže za nekoliko stotina KM u odnosu na iste u ranijem periodu. Licenca preduzeća se više nigdje i ne spominje, a održavanja autobusa i održavanje linija tj. polazaka po kolskom redu vožnje nije nikada bilo gore, a isti se ne bi ni održavali da nije nadljudskih napora svih uposlenih koji i pored svojih redovnih radnih obaveza rade i dodatno, a da za to nisu nikako plaćeni.
IO  sindikata donio je zaključak da je ovakvo stanje neodrživo pa je donesena odluka da od gospodina Fuada Kasumovića i Gradske uprave tražimo da u što kraćem roku smijeni osobe koje su nas dovele u ovakvu situaciju i to:
1. Besim Husaković, direktor
2. Irhana Beganović, tehnički direktor
3. Drino Vahdet, član Nadzornog odbora
U Zenici, 23.10.2018
                                                                         IO Sindikata


srijeda, 24. listopada 2018.

70 miliona za plate, cvjeće na mostu, polovne autobuse i steone junice!?

Za dvije godine vladavine Fuada Kasumovića potrošeno je 90 miliona KM na „velike gradske projekte“ kako ih je sam znao nazivati ovaj radikalni manipulator. Molim građane Zenice da mi pomognu da zajednički nabrojimo sve urađene projekte koji su koštali 70 miliona obzirom da je za plate, cvjeće na mostu, polovne autobuse koji vrijede tek koliko jedan gradonačelnikov privatni automobil i steone junice potrošeno tek cca 20 miliona.

Dakle, šta je to što je koštalo 70 miliona?

Podsjećam, Ustavni sud Federacije BiH naredio je brisanje rečenice u kojoj stoji da je jedan od dva budžeta donesen na zakonit način. Dakle, budžet za 2017.godinu je donesen na nezakonit način ali zbog sporosti rješavanja apelacija ništa se drugo nije moglo ni uraditi i tačka. Zenica će možda biti i jedini grad u svijetu u kojem se može nezakonito donositi budžet, ali nebitno. Kome je danas do zakonitosti. Ostaje pitanje šta je to što je koštalo 70 miliona? Za plate, cvjeće na mostu, polovne autobuse i steone junice potrošeno je tek cca 20 miliona. Gdje je nestalo preostalih 70 miliona?

Da li je 70 miliona iz budžeta grada potrošeno u detektovanje problema uz određene zaključke? Da li je 70 miliona iz budžeta grada potrošeno u „razvlačenje pameti“ građanima Zenice s namjerom da se izazove revolt građana Zenice prema prethodnoj vlasti?

Sudeći prema rezultatima izobra, revolt je izostao a gradonačelniku i gradskoj upravi je ostalo, kao što sam već napisao na promotivnoj fcb.str.32 vijećnik da širi vijest kako je poslovna zona u krugu Željezare Zenica očiscena i spremna za investitore. Livada koja podsjeća na mnoge druge livade nakon proljetnog čišćenja. Vojvodina i Srbija imaju daleko više prostora i livada. Šta su oni trebali? Širiti Gebelsovsku vijest kako su im livade spremne za buduće investitore. Ma hajte molim vas, nisu Srbi toliko blesavi...

utorak, 23. listopada 2018.

BOSS u povodu skandalozne šutnje postizbornih slavljenika na ekstremno povećanje cijena goriva

Skandalozna šutnja postizbornih slavljenika na ekstremno povećanje cijena goriva u državi dokazuje da se bore samo za svoje lične i stranačko-trgovinske profiterske interese – i da nikoga od njih ne interesuju životni problemi građana, koji će se morati suočavati i sa svim posljedicama poskupljenja osnovnog energenta, upozorio je predsjednik BOSS-a Mirnes Ajanović.
Apsolutno je nehumana i politika Vlade Federacije BiH koja postizborni period i javnu raspravu o aktuelnoj izbornoj krađi koristi za stavljanje u proceduru bizarnih zakona i odobravanje poskupljenja cijena goriva, iako je upravo Ministarstvo trgovine Federacije BiH nadležno za kontinuirano analiziranje maloprodajne cijene naftnih derivata u cilju preispitivanja visine redovne i eventualne marže distributera.
Nemoralno ponašanje izbornih dobitnika i njihovo ignorisanje problema građana kojima se nastavlja ugrožavati egzistencija – dokazuje da će građani svoja prava moći ostvarivati samo putem javnih protesta, uz rizik da vlast ponovo protiv svojih birača koristi specijalnu policiju i derivate bojnih otrova, istakao je predsjednik BOSS-a Mirnes Ajanović.

23. 10. 2018.                                                                               Muamer Dedić, Press BOSS-a




Imena zastupnika Skupštine Zeničko dobojskog kantona

Za Skupštinu Zeničko dobojskog kantona na proteklim izborima građani su birali 35 zastupnika.
Prema zvaničnim rezultatima SDA će  imati 11, SDP 6 zastupnika, Nezavisni blok  5, SBB, HDZ i DF po tri zastupnika, A SDA  2 zastupnika i Stranka za Bosnu i Hercegovinu i Naša stranka po jednog zastupnika.
Ovo su njihova imena:










Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...