četvrtak, 19. srpnja 2018.

Kasumović doveo Ahmedije u Zenicu

Prije nekoliko dana pisao sam o Hafizu Beganoviću i njegovoj hutbi, neki kažu „nepromišljenom činu“, kada je za dio muslimana vjernika kazao da „plizne“ po džamijama. Izvorno značenje riječi „plizni“ glasi ljenčari, dangubi vrijeme , za životinju se također kaže da plizni....  


Imali ste priliku i ranije vidjeti kako su se Bošnjaci u Zenici podijelili , skoro da pola grada nije više u dobrim odnosima. U jednom od objašnjenja rekao sam da će se uskoro napraviti stanje poput onog u Siriji, gdje međusobno ratuje više muslimanskih sekti . Dakle, zahvaljujući Fuadu Kasumoviću i njegovoj želji za totalnom kontrolom vlasti i kontrolom donošenja odluka u vijeću razbijene su i neke od lijevih stranki. Sjetimo se raskola u gradskom odboru „Naše stranke“, zatim napuštanja stranke SBB od strane Amele Granić i Edhema Fejzića ili napuštanja Snage Centra od strane Adnana Šabanija i Kenana Fetahagića , zatim neslaganja u Stranci za BiH i isključenje vijećnika Vahida Spahića. Možda će nekome ova informacija biti beznačajna ali ne znači da je bezazlena ili nepromišljena. Naime, radi se o podjeli paketa humanitarne pomoći od strane „zabranjene sekte“ čiji prehrambreni artikli po tumačenju legitimnih organa Islamske zajednice BiH, nisu halal.

„Humanitarne organizacije "Ahmadiyya Muslim Jamaat" i "Humanity first" u saradnji sa Gradskom upravom osigurale su pomoć za dvije stotine socijalno ugroženih lica sa područja Zenice. Podjeli paketa sa prehrambenim artiklima i proizvodima za higijenu prisustvovali su gradonačelnik Zenice Fuad Kasumović, predsjednik organizacije "AMH" Mufeezur Rahman i regionalni direktor "Humanity first" za Balkan Zubair Khalili“ stoji u saopštenju Gradske uprave Zenica.

„Ahmedije su zabludjela sekta izašla iz okvira islama“, tvrde legitimni organi Islamske zajednice!

Na zvaničnoj stranici Travničkog muftijstva postoji zapisana hutba o ahmedijama. „Saznanje da se određena sektaška učenja pojavila na području nekih medžlisa Muftiluka travničkog, nagnala su me da se putem hutbe obratim svim vjernicima sa nadom da će razumjeti ozbiljnost ove pojave u vremenu i prostoru, te da će svojom praksom pokazati odlučnost i zrelost u očuvanju tradicionalnih islamskih vrijednosti na ovom prostoru“, riječi su s kojima počinje ova hutba.

- Pojava o kojoj želim danas s vama razmišljati je sekta Ahmedija.


Osnivač ove sekte je Mirza Gulam Ahmed. Rođen 1839. godine u selu Kadijan. Po mjestu rođenja Ahmed Gulama su prozvani Kadijanije, a ahmedije se zovu po imenu osnivača. Smatraju se doseljenicima iz Samarkanda i mongolskog su porijekla. Otac mu se zvao Gulam Murteda. U nekim prilikama je naglašavao svoje perzijsko porijeklo. Obje verzije o njegovom porijeklu bilježi u svojim djelima.

Sekta Ahmedija je nastala na tlu indijskog potkontinenta u vrijeme slabljenja i raspada islamske države pod upravom Osmanlija, tačnije, za vrijeme engleske najezde i kolonizacije nekih djelova islamskog svijeta. Ideja o potrebi osnivanja ove sekte je potekla iz Londona - na sastanku lidera engleskog kolonijalizma a radi plana okupacije islamskih teritorija. Tom idejom su željeli razbiti jedinstvo islamskog učenja i njegovih sljedbenika. Na spomenutom sastanku je donesen zaključak da se formira sekta koja bi se svojom vanjštinom i javnim proglasima deklarisala kao islamska a u biti da bude antiislamska. Sačinjeni su konkretni planovi. Odaslane su ekspedicije koje su sačinjavali stručnjaci. Osnovna zamisao je bila ubaciti pometnju, nered i neslogu kako bi se lakše okupiralo i koloniziralo muslimansko stanovništvo. Na čelo ekspedicija su u principu postavljali ljude iz muslimanskih redova. Tako je za područje indijskog potkontinenta određen Mirza Gulam Ahmed el-Kadijani. Ovim činom Ahmed se svrstava u red okupacionih snaga što potvrđuje njegovu porodičnu opredijeljenost jer mu je i otac bio na strani engleskih snaga 1851. godine .

Zbog odanosti u radu i postignutih rezultata engleski obavještajci mu pripisuju svetost, nadnaravnu moć, da bi on jednom prilikom izjavio: «Vidio sam meleka u liku mladog Engleza, koji je u dvadesetoj godini svoga života sjedio na stolici, i ja sam mu rekao: 'Ti si uistinu oličenje ljepote'. Odgovorio je: 'Da'».

Naglašavao je da mu od Boga dolazi naklonost prema Englezima, a da on samo prenosi Božije poruke. Zagovarao je da se kroz „njeno veličanstvo, britansku vladu" manifestuje Božija milost nad muslimanima. Aktivno je pozivao svoje sljedbenike na slijepu poslušnost, pokornost i lojalnost britanskoj vlasti.

Mirza Gulam Ahmed je imao vrlo oskudno obrazovanje. Prenosi se da potječe iz porodice koja se bavila sihrom. Nije poznavao tefsirke, hadiske, fikhske i usulske znanosti. Posebnu pažnju je posvecivao učenju engleskog jezika i engleske kulture. Njegovo nepoznavanje materije je evidentno u djelu «Bejgum Sulh» gdje navodi da je Poslanikov otac umro poslije njegova rođenja, mada svako ko imalo poznaje osnove islamskog učenja zna da je otac Muhammeda, a.s., umro prije njegovog rođenja.

U drugom djelu «Ajnul-ma'rife», navodi da je Muhammed, a.s., imao jedanaest sinova i da su svi su umrli. A poznato je da je Muhammed, a.s., imao četiri sina: Tajib, Tahir, Kasim i Ibrahim.

O Mirzi Gulamu se govori da je bio veoma slabog morala. Iako je navodno zagovarao da je laž zločin, poput otpadništva od vjere, zabilježeno je puno laži sa njegove strane u kontaktu sa ljudima. Lagao je i na poslanika Muhammeda, a.s., a njegova djela su puna laži.

Nakon mnogobrojnih pokušaja od strane islamskih učenjaka da ga odvrate od laži, koje je iznosio na Allaha i Njegova Poslanika, a.s., i njegovog samoproglašavanja da je on obećani Mesija-reformator, koji treba da spasi čovječanstvo, nije bilo uspjeha. Mirza Gulam je u svome djelovanju imao neograničenu podršku Engleza. Zabilježena je i publicirana jedna rasprava između njega i velikog islamskog učenjaka koji je pokrivao područje indijskog potkontinenta šejh Senaullaha. Među njima je bilo nekoliko usmenih i pismenih rasprava, koje su uvijek završavale neoborivim dokazima učenjaka Senaullaha. 15. aprila 1907. godine Mirza Gulam je napisao pismo Šejhu koje je objavljeno u nekoliko tadašnjih listova. U tom pismu on, između ostalog, zaziva Allahovu kaznu i prokletstvo na onoga koji laže od njih dvojice tako da umre ponižen kugom ili kolerom. U navedenom pismu proriče da će šejh Senaullah umrijeti još za njegova života, a ako ne bude tako, onda on (Mirza) nije poslat od Boga. A ako je Mirza lažac, traži od Allaha da njega kazni. Još se kasnije pozvao da je čak bio nadahnut objavom kada je pisao to pismo i da je to sve napisao po Božijem diktatu. Njegovi sljedbenici nisu nimalo sumnjali da će biti uništen učenjak Senaullah. I zaista Allah je presudio i pokazao čovječanstvu ko je lažac. Tačno trinaest mjeseci i deset dana od dana objavljivanja pomenutog pisma, Božija odredba je stigla. Mirza je obolio od kolere i nakon kratkog vremena umro 26. maja 1908. godine. Šejh Senaullah, neka je Allah s njim zadovoljan, poslije toga je živio još 40 godina. Zahvaljujući učenjacima poput Muhammed Ikbala, Ebu Hasan en-Nedevija, Ebu A'la el-Mevdudija, Senaullaha i drugih, zamišljeni plan o širenju spomenute sekte nije uspio.

Nauk ili učenje kojem pozivaju Ahmedije se ogleda:

1. Proglasio se poslanikom.

Naučavao je da sa poslanstvom Muhammeda, a.s., nije završen ciklus poslanika, nego da će se Allah, dž.š., i dalje javljati čovječanstvu preko svojih novih poslanika. Za sebe je govorio da je poslanik. U početku svoje misije govorio je da je behai, reformator (medžeddid), obećani Mehdija, a 1891. godine izjavio je: « Ja sam poslan od Boga kao što je bio poslan Isa nakon Musaa. Pošto je došao Muhammed, nužno je bilo da iza njega dođe novi vjerovjesnik, a to sam ja».

2. Ostali muslimane smatraju nevjernicima.

Oni smatraju da su muslimani samo oni koji njihovo učenje slijede, dok druge smatraju nevjernicima koji će vječno biti kažnjeni džehennemskom vatrom. Po njihovom mišljenju samo je ispravan onaj namaz koji se klanja za imamom iz redova ahmedija. Ne prisustvuju klanjanje džanaze drugih muslimana.

3. Dozvola konzumiranja alkoholnih pića.

Mirza Gulam Ahmed je konzumirao alkoholna pića i proglasio ih dozvoljenim, čak preporučljivim za svoje sljedbenike. Govorio je: "Brend i rum su dvije vrste alkoholnih pića dopuštena bolesniku, čak i druga žestoka pića su dozvoljena." Po tom pitanju njegov sin svjedoči "Moj otac je obilato uživao u alkoholnom piću i koristio ga kao lijek". Govorio je: "U alkoholu je pola lijeka, dozvoljen je i u njemu nema štete. To je Božanski lijek na Zemlji."

4. Pripisavanje mu'džiza.

Iako su mu'džize osobine poslanika, ahmedije u svom predstavljanju govore lažne teorije da je Ahmed Gulam imao preko 300 stotina mu'džiza.

5. Dokidaju džihad.

Ahmedije smatraju da se muslimani ne smiju boriti, nego trebaju njegovati ljubav prema svakom, vjerovatno prema englezima najviše, jer su s njima učestvovali u zavjerama dokidanja hilafeta.

Metode djelovanja

Njihove metode su vrlo suptilne i konspirativne, pristupaju čovjeku pojedinačno nudeći mu različita materijalna dobra. Ulazeći u domačinstva oni vrše popis obečavajući materijalnu podršku, a u stvari taj im popis služi za predstavljanje broja navodnih njihovih pristalica. Samo izuzetne aktiviste vode u Englesku pokazujući im čari i ljepote ovog svijeta samo zato što su njihovi sljedbenici. Poštovana bračo, nadam se da će ovaj kratak osvrt o Ahmedijama skrenuti vašu pozornost na realne spletke spomenute sekte.

Učenje ehlus-sunneta vel-džema'ata kojim pripadaju bošnjaci, pripadnici hanefijskog mezheba smatraju da:

1. Pripadnici sekte ahmedija nisu muslimani,

2. Ne pripada im pravo našeg džema'ata, džamije i mezarja,

3. Njima se ne klanja dženaza,

4. Muslimanima nije dozvoljena ženidba i udaja od njih i za njih.

utorak, 17. srpnja 2018.

Grad Zenica povećava administraciju

Hoće li vijećnici usvajanjem Nacrta izmjena budžeta usvojiti i povećanje adminstracije? Da li će se do kraja godine povećati broj lažnih fcb.profila?

Za desetak dana na redu je nova sjednica Gradskog vijeća na kojoj će se osim izvještaja o radu nekih ustanova vijećnici morati izjasniti da li podržavaju izmjene budžeta i povećanje ionako velike administracije i njihovih plaća.

Zašto se ide na izmjene budžeta?

Između ostalog i zato što je došlo do promjene u obračunu plaća i naknada u odnosu na Pravilnik o plaćama, dodacima na plaću i naknadama zaposlenika u organima Općine Zenica od 24.04.2014. godine.

Bruto plaće i naknade plaća sa pripadajućim doprinosima poslodavca, povećavaju se sa 337 radnika na 370 radnika do kraja ove godine.

- izrada projektne dokumentacije povećana je za 90.000?! Zašto? Da li je to cijena koju građani plaćaju zbog propalog idejnog rješenja za izradu gradske vijećnice?
- Popravka infrastrukture na Boračkom jezeru i izgradnja Eko
kuće Smetovi smanjena je za 28.000. Zašto? Ne treba nam više ta infrastruktura jer smo na njoj, u političkom marketingu putem fejsbuka dovoljno „profitirali“
Kapitalni transferi javnim preduzećima povećani su za 50.000. Iz nacrta budžeta ne vidi se tačno kojem preduzeću, Zenicatransu nije. Ono kao da je osuđeno na stečaj. Njemu se smanjuju ulaganja tačnije - nabavka autobusa JKP "Zenicatrans - prevoz putnika" d.d. Zenica smanjena je za 50.000 maraka. Za ovo preduzeće je uvedena i potpuno nova stavka, vezano za isplatu autobuske stanice oko koje se vežu brojne kontroverze.

Potpuno nova stavka u budzetu glasi: „Nabavka građevina (razlika na ime procjenjene vrijednosti Autobuske stanice a njen iznos je ccca 250.000. Znači li to da je Grad već kupio nekretninu a da ovo vijeće nije ni pitao i sada traži da mu to vijeće retroaktivno izglasa?
Na kraju OSNIVAČKI ULOG GRADA U JOINT VENTURE KOMPANIJU – GRIJANJE smanjen je za 736.000, pretpostavljam zato što nas neće ugrijati ni ove niti iduće godine.

ponedjeljak, 16. srpnja 2018.

Kasumović: Kupio sam autobusku stanicu, Zenicatrans sada može u stečaj!?


U najkraćem, tako bi glasila njegova izjava kojom je najavio kupovinu autobuskog stajališta. Isti video, koji se šeruje putem društvene mreže kao nešto pozitivno, pogledajmo malo iz drugog ugla. Dakle, iz govora gradonačelnika Zenice kojeg su zabilježile kamere rtv Zenica na poslednjoj sjednici gradskog vijeća može se zaključiti da ovo preduzeće uskoro ide u stečaj.

Naime, On je odlučio, kako kaže u tajnosti kupiti autobusku stanicu zato što ona donosi milion maraka godišnje a budući da je preduzeće u velikim problemima On se odlučio na takav korak "da se ne bi desilo da autobuska stanica ode u stečajnu masu". Rekao je i da je ovo preduzeće došlo u ovakvu poziciju zbog nebrige prethodne vlasti, naravno izostavljajući mali detalj da je i on sam učestvovao u istoj i dvije decenije lobirao za nju.

Na isti način, u tajnosti On je odlučio da kupi i stadion "Papirna" da neko od kladioničara kad se dočepa para ne kupi ovaj objekat, iz čega se može zaključiti da je već spreman i na negativnu odluku o ustavnosti komunalnih taksi prema kojoj će Grad Zenica platiti kladionicama "odštetu" za nepravednu odluku o oporezivanju kladionica.

Brine za državnu imovinu. Lijepo priča, nema govora.... Sve pohvale za govor.

Ne ulazeći u opravdanost njegovih postupaka pitam se da li to gradonačelnik kao u slučaju "Konkursa za dodjelu lokacija na privremeno korištenje" kupuje autobusko stajalište Zenicatransa i objekat stadiona "Papirnu" na osnovu Odluke o komunalnom redu iz 2011.godine koja navodno tj nezakonito, gradonačelniku daje ovlaštenja da gradskom imovinom raspolaže kao sa svojom privatnom.

Dakle, kao što sam ranije pisao Zakon o stečenim pravima FBiH i Zakon o principima lokalne samouprave FBiH jasno kažu da je upravljanje i raspolaganje imovinom Grada u nadležnosti Gradskog vijeća.

Do kada će gradski vijećnici, gradski pravobranilac ,Tužilaštvo i organi gonjenja tolerisati nezakoniti rad Gradske uprave i čovjeka koji sebe naziva gradonačelnikom?

Ne znam zašto vijećnici nisu reagovali na ovu svojevrsnu najavu stečaja, ali se ipak nadam da griješim. Da nisam razumio njegovo obrazloženje i zakon koji pri tome krši. Ako sam pogrešno razumio, do mene je. 😂


Pogledajte video: 


PS.

Pa dobro, ako je gradonačelnik kupio autobusku stanicu, postavlja se pitanje i ko ju je prodao i na osnovu koje odluke? Da li je bila raspisana javna licitacija kao što se raspisuje u slučaju javnih nabavki i niz drugih pitanja o kojima će se neko morati izjasniti. Na slici vidimo da je imovina 1/1 Zenicatransova.






nedjelja, 15. srpnja 2018.

ZA NJIH JE SRAMOTA STIDJETI SE...

"Društvo neumoljivo odbija od sebe dva staleža ljudi: one koji ga napadaju i one koji ga čuvaju". Možda će društvo odbiti i mene i Ibrahima, saradnika bloga 32.vijećnik ali zasigurno neće moći odbiti istinu. Ona će ostati zapisana na blogu a rezervna kopija članaka na tvrdom disku. S toga, opustite se i uživajte u ostatku teksta...


Piše: Ibrahim Emić


,,Kad se ne stidiš radi šta hoćeš". (Hadis)....,,Stid je kruna dobrih djela. Ko stida nema ne može imati ni vjere. Čovjek bez stida je životinja bez uzde. Stid je ono što čovjeka brani da zla i ružna djela radi, pa kad njega nema, šta će ga drugo spriječiti od zla?
Neovisno o razlozima neugode i stida koje osjećamo, potaknut će se naš obrambeni mehanizam koji nas tjera da zaobilazimo istinu ili LAŽEMO, sve kako bismo zaštitili sebe i svoj identitet. To ne znači da će nemir i tjeskoba nestati. Unutarnji glas koji će nas pitati ZASLUŽUJEMO LI TO ŠTO IMAMO, može se aktivirati u svakom trenutku....
Tim riječima starac koga sam sreo na buvljaku koji je prodavao mladice smokve, prokomentarisa današnje ponašanje ljudi sa vrha koji ne znaju za stid. 

Kaže: -Stid me je komšije kada ga ujutro sretnem, stid me ovih praznih zidova sobe, stid me onoga grma na osami, stid me kada se pogledam u ogledalo...stid me ove mladice smokve koja će sutra plodove davati. Kako ću sutra u čaršiju otići, proći trgom, da li će i mene ljudi gledati kao što ja njih gledam očekujući pozdrav od njih, da li će vidjeti da me je stid tih ljudi, ili će okrenuti glavu pravdajući se da me nisu vidjeli. Volio bih da mi kažu, -Kako te bolan nije stid?. 

Možda bi mi pomogli da više ovaj svoj stid lažima ne pokrivam, lažima koji se polako gomilaju, ali kako znati njihovu mjeru, kako znati koliko ih može stati u tu nekakvu posudu, posudu koja je možda bez dna? Da onaj grm zna pričati on bi mi sigurno rekao, ali ovako? Ljudi mi neće da kažu, možda me lažu kad mi kažu da je sve to ispravno, da za to ne trebam da se stidim, gurajući me još dublje da što prije napunim tu posudu, koje su mi već dvije prepune, a čekaju me još dvije....koje su možda posude bez dna?
-Evo, govorio sam u njihovo ime, završi starac nesvjesno milujući onu mladicu smokve koja će možda, ubrzo promijeniti vlasnika koja će za tri mjeseca početi plodove da daje, zrele plodove sa trideset i jedne grane, jer one grane što su se počele sušiti, one će polako dolaziti sebi ne dozvoljavajući da ih se zalijeva onako ko kako hoće, lomiti ih onako krhke braneći im da ih obasja svjetlost i da se protežu vlastitim putem onako kako to one hoće i žele...

Skandalozna hutba i zloupotreba vjere u Zenici

Hafiz Enes Beganović i njegova hutba od petka 13.07.2018. godine odaslata sa mimbera Čaršijske džamije ostat će zapisana crnim slovima u istoriji lokalne politike koja sve više poprima obrise beduinskog sukoba. Nakon olujnog nevremena tog petka koje nije zaobišlo ni Zenicu i njegova hutba se može okarakterisati kao "petak trinaesti", poznati mit o nesretnom danu u godini.

* Beduini (arap. بَدَوِي, transkribovano badawī) su arapska nomadska etnička grupa. Podeljeni su na plemena ili klanove poznate na arapskom kao ʿašāʾir (عَشَائِر).

Za neupućene, nespretni hafiz Enes Beganović, imam Čaršijske džamije je badže glavnog imama Salkice tako da postoji mogućnost da ovaj skandal ostane u krugovima medžlisa kao "nesmotren čin".
U najkraćem, kontroverzna hudba koja bi se mogla usporediti sa najprimitivnijom predizbornom ratnohuškačkom retorikom i ocjeniti jednom vrstom govora mržnje za koji se po zemaljskom zakonu krivično odgovara.

Dakle, ova snimljena hutba u džamiji je čisti politički govor hafiza Beganovića. Vješto inscenirana tzv.kritika vijećnika po uzoru na one koje pratimo na društvenim mrežama, u većini slučajeva neukusne šale namjenjene ljudima sa manjim koeficijentom inteligencije, po svoj prilici prethodno dogovoren s gradonačelnikom ili njegovim savjetnikom koji se kriju iza mnoštva lažnih fejsbuk profila koji podržavaju sami sebe. Efendija spominje i "suzdržane" s poslednje sjednice gradskog vijeća, kao što ih spominju "gradonačelnikovi ljudi" u nekim od prethodnih fcb. objava. Između ostalog, za dio džematlija za koje uvaženi efendija smatra da ne pripadaju njihovoj političkoj opciji kaže da "plizne" po džamijama kao da su životinje. Dragi efendija, nije minber napravljen da se koristi za tumačenje i kritikovanje odluka gradskog vijeća. Ova vaša nesmotrenost i zloupotreba svetog mjesta je jako opasna i nepotrebna i plašim se da bi mogla izazvati nesagledive posljedice ako zahvati iskrene vjernike. Ako je ljudi zaista prihvate, odnosno ako ih po gradonačelnikovom upustvu zatrujete tom suludom idejom da jedni vjernici plizne a drugi klanjaju ne gine nam "Sirija" ovdje u Zenici. Krvavi obračun vjerskih sekti (beduina) za koji ćete vi biti odgovorni.
* Minber ili Mimber (arapski: منبر) je prostor u džamiji gdje imam (vođa molitve) stoji za vrijeme hutbe je dakle "sveto mjesto" koje ste zloupotrijebili i s toga od vas očekujem javno izvinjenje građanima Zenice a od Islamske zajednice BiH sankcije za zloupotrebu minbera.


Pogledajte kontroverznu hutbu...



"Hafiz Enes ef. Beganović je rođen 26.08.1969. godine u Zenici. Završio je Gazi Husrev begovu medresu, a diplomirao i magistrirao na FIN-a. Hafiz je završio pred rahmetli hafizom Mahmut-ef. Traljićem. Imam je Čaršijske džamije u Zenici već 16 godina", podatak je "Preporoda", islamskih informativnih novina.



petak, 13. srpnja 2018.

Svi gradonačelnikovi ljudi

Svi Gradonačelnikovi ljudi...

Piše: Ibrahim Emić

 Gledam danas sjednicu ,,Gradskov vijeća", (petak trinaesti) i uživam u njoj. Jest da je slika crno-bijela, bez fotomontaže i fotošopa, slika koja mnogo kazuje. Na panou izvješenom u sali GV redaju se slike koje mnogo obećavaju. Hotel Metalurg zadivljuje svojom gracioznošću, Zgrada Snova i nova biblioteka su u svjetlu moderne arhitekture, spremna da primi nove stanare i nove čitaoce, Banka čeka samo da se uredi trg ispred nje pa da bude u pravoj funkciji, Sud na svojim kosim nogama počeo je da dijeli pravdu, zgrada SUP-a i njena šalter sala pružaju usluge građanima, trg ispred željezničke stanice ukrašava se sa prelijepom fontanom, novi Željezarski samački hotel je pri završetku za prijem mladih stručnjaka, zgrada Socijalnog tek ,,ispod čekića" nadvila se nad Bilino polje obećavajući još takvih ili sličnih objekata na tom širokom prostoru, prostoru koji se donedavno smatrao prigradskim naseljem, a danas poprima moderno jezgro grada. U samoj čaršiji završava se ,,Dom štampe", veljelijepna  zgrada za potrebe samog grada a i škola koje u Zenici niču kao ,,gljive poslije kiše". Pa Bulevar, pa...i to sve za mandata jednog Načelnika 1960-1965. godine. Taman sam počeo da uživam u crno-bijelim pokretnim slikama, kada neko reče ,,pauza", crno-bijela slika se pretvori u sliku u boji i....
,,Napravit ćemo ovo, napravit ćemo ono, ukinut ćemo KGZ i još taksi samo da naplatimo ona 3.miliona, pobijedit ćemo u oktobru i....odoh ja čitati knjigu ,,Novi Svijet " iz 1964. godine, i gle šta ona kaže: ,, Predstavnički sustav stvoren je prije dvije stotine godina; tada je to bio praktičan način organiziranja demokracije. Izravna participacija građana jednostavno nije bila moguća pa smo birali ljude koji su odlazili u prijestolnice, glasali u naše ime, vraćali se i pričali kako je bilo. Zastupnik koji je dobro obavljao svoj posao bio je opet izabran. U suprotnom je smijenjen. Prije dvije stotine godina to je posve dobro funkcionisalo".
Pa onda podnaslov: ,,Nacionalne političke stranke postoje još samo formalno; na Capitolu ima 535 političkih stranaka", ili ,,Politička ljevica i desnica su mrtve; sve se zbiva u radikalnom centru", i shvatih da su ova crno-bijela i ova slika u boji isto godište, da se nalazimo u 1964-oj godini...

Put na relaciji Nemila - Bistričak u opasnosti od klizišta

Put na relaciji Nemila - Bistričak u opasnosti od klizišta...

Putna komunikacija Nemila - Bistričak o kojoj se poslednjih mjesec dana govori može nam poslužiti kao primjer posledica bahatosti gradonačelnika Kasumovića i njegove gradske inspekcije koja u više navrata zaustavlja radove sanacije korita rijeke u projektu vrijednom cca milion maraka. Izvođenje radova na ovoj važnoj putnoj komunikaciji gradska inspekcija zaustavlja pod izgovorom nedostatka urbanističke dozvole. I ništa čudno ne bi bilo da dozvolu koju spominju treba dati netko iz drugog grada ili drugog kantona. Pomislili bi da je u pitanju sukob interesa dva grada ili dva kantona. Naprotiv, imali smo priliku čitati demantij iz Zeničko dobojskog kantona,, u kojem kažu da za izvođenje ovakve vrste radova dozvola nije potrebna jer se radi o već izgrađenom koritu rijeke Bistričak, a da je zaista potrebna oni (gradska institucija) bi je trebala izdati. Dakle, ne radi se ni o kakvoj dozvoli već o podmetanju noge višoj instanci koja je pod "kontrolom" vlade ZDK i njenog premijera Miralema Galijaševića kojeg ovaj lik navodno ne može smisliti iako su bili stranačke kolege nepunih 26 godina.
O čemu se radi. Kanton, koji ima daleko veći budžet i raspolaže s daleko više novca  ove godine ulaže i daleko više novca u infrastrukturu od Gradske uprave. Gradonačelnik i Gradska uprava sa nešto malo skromnijim budžetom radi na uobičajenoj popravci putnih komunikacija, u narodu poznatijoj kao krpaža rupa ili betoniranje seoskih sokaka. Ne mogavši podnijeti da neko drugi ulaže više novca u infrastrukturu od njega samog,  gradonačelnik i njegova uprava drže u blokadi "Galijaševićevih" cca 3 miliona maraka.  Dakle, jebavanje preko leđa mještana sliva Bistričak se nastavlja. I danas je zbog jebavanja preko leđa mještana na snazi obustava radova na ovoj dionici, kao i na dionici Zenica- Babino i Zenica - Ovnak.

Pogledajte fotografije već započetog korićenja rijeke i uporedite ih sa ovim koje potkopavaju put i vidjet ćete da svaki dan obustave predstavlja novu opasnost od urušavanja puta.




Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...