nedjelja, 14. kolovoza 2016.

Kompanija Facebook odlučila uklanjati objave s “vjerskim” sadržajem!

Nisam vjerovao da će bilo tko pročitati, razumiti, a kamo li odgovoriti na moje kritičko pismo Microsoftu nakon što me jutros izje*ao “windows 7” prilikom otvaranja Microsoft Worda s riječima "Not Responding". Jeb’o sam im majku i not responding koji mi je blokir’o sve programe, a ne samo word i vratio se na Windows XP Service Pack 2. Instaliravši "novi sistem"  otvorio sam e-mail i imao šta i vidjeti. Novi e-mail, nije od Microsofta već od kompanije Facebook, kojoj sam ranije pisao.

Naime, nakon kritika i žalbi zbog “napasti” s vjerskim sadržajem koje su u poslednje vrijeme stigle na moju e-mail adresu iste sam prije nekoliko dana proslijedio toj kompaniji. U kratkom uvodu rekao sam im da mi se ljudi sa područja bivše Jugoslavije žale na spamovanje određene skupine ljudi na vjerske sadržaje s ciljem da se određena“poruka” dostavi onima koji vjeruju u sve i svašta i time izazovu “opću opasnost”. U odgovoru iz kompanije Facebook najavili su mi da će osim uklanjanja objava s “vjerskim” sadržajem uskoro održati sastanak, na kojem će glavna tema biti, da li je potrebno proširivati cenzuru i na neke druge segmente, tipa filtriranja određenih riječi. Između ostalih izdvajaju riječi: zločin, jebe, srbi, hrvati, bošnjaci, imšallah, mašaallah, subhanallah, Bog, Isus, Allah, tekbir, četnik, ustaša, balija i mnoge druge manje-više (ne)prikladne riječi.

Haj’ reko’ dobro, al’ Tita mi nisam vjerov’o da ćete mi odgovoriti. Sa’ćete ispast’ islamofobi, il’ šta ti ja znam, kako se kaže za ove druge dvije vjere, antipravoslavci, antikatolici… Tekst je satiričnog karaktera, a eventualni komentari će mi u budućnosti služiti odbrani diplomskog rada na Univerzitetu u Travniku. Najvjerovatnije na temu: “odnosi religije, štovaoca iste i satire u savremenom svijetu”.

Fala na pažnji i doviđenja.






Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...