petak, 12. kolovoza 2016.

Ako nismo partneri onda smo protivnici !


Na e-mail adresu bloga 32 vijećnik stiglo je otvoreno pismo od Mirada Hadžiahmetovića, kandidata za gradonačelnika Zenice, upućeno zeničkom SBB-u povodom njihove odluke da ga neće podržati kao nezavisnog kandidata za poziciju gradonačelnika Zenice.

Njegovo pismo prenosim u cjelosti:



Poštovani,

ja sam prije par mjeseci sa vašim predsjednikom općinskog odbora dogovorio saradnju u smislu da se kandidujem za gradonačelnika Zenice, te ukoliko se u međuvremenu posvađate sa SDA budem kandidat kojeg ćete podržati. Kako se niste posvađali, te nije izvjesno da ćete to učiniti, očigledno da od našeg dogovora nema ništa.

To je vaš izbor! SBB je prije dvije godine, kada je podržao demonstracije 7. februara, a zbog čega je smijenjen tadašnji ministar sigurnosti, dobio nevjerovatnu popularnost i za vas su glasali mnogi koji žele otjerati SDA sa vlasti – u Zenici više od 12.000 birača. Danas ste u koaliciji sa tom zločinačkom organizacijom koja je u saradnji sa SDS-om i HDZ-om organizovala rat, širila nacionalnu mržnju, te to pokušava raditi i ovih dana, na štetu kako građana, tako i vaše stranke koja će na predstojećim izborima osvojiti maksimalno 2.000 glasova. To što neke budale koje vas savjetuju misle da ćete dobiti 18.000 glasova zato što ste dobili 12.000 na zadnjim, a 6.000 na predzadnjim izborima nikoga ne obavezuje. Kaknju Benjamina, koga je pretukao sin Husejina Smajlovića i koji vas je podržao prije dvije godine, ste izdali i ušli u koaliciju sa njegovim dželatima. Jel' stvarno očekujete njegov glas? Za dvije godine na općim izborima vas neće biti na mapi, kao što danas nema Stranke za BiH.

Koalicija dvije stranke iz kojih dolaze ministri sigurnosti od kojih je jedan spolno općio s maloljetnicom, a parlament BiH zatim stao na njegovu stranu i smanjio uzrast seksualne saglasnosti na 14 godina kako ne bi išao u zatvor, a iz druge poslovno sarađivao sa najvećim narko dilerom na Balkanu većini normalnih ljudi zvuči odurno.

Napadanje tužioca Čampare zbog toga što ne podliježe pritisku iz SDA niti želi da primi mito označavajući ga kao vođu porodičnog klana koji građane maltretira bez ikakvog razloga je krajnje licemjerno. Zar za tužioca može biti išta časnije od toga da ne prima mito, te da ne sluša naređenja Bakira Izetbegovića? Građani to znaju prepoznati.

Za mene je neprihvatljivo da javno podržim vašu stranku ukoliko ne garantujete da ću osvojiti mandat za načelnika, a moja prijateljica Muniru Bešić za vijeće. Morate razumjeti da će građani koji me podržavaju glasati za nas, a za vas vjerovatno niko. Ako nismo partneri onda smo protivnici. Vi nemate kandidata za načelnika i kandidata iz reda nacionalnih manjina, pa bi bilo suludo da ja podržavam vas, a da vi podržavate te kandidate iz SDA. Ja sam do sada u predizborne aktivosti uložio više mjeseci rada koji po mom sudu vrijedi više nego rad svih vaših zastupnika u parlamentima na svim nivoima zajedno i ne pada mi na pamet da to bacim kako bi neki polupismeni prevarant koji se na ko zna koji način ugurao na listu vaše stranke dobio mandat i zatim u gradskom vijeću glasao za to da se kradu pare iz budžeta i trpaju u džepove vašim i SDA članovima. Npr. čitava Zenica zna da je direktor kantonalne bolnice iz SBB zaposlio veliki broj radnika koji nisu medicinsko osoblje i na taj način tu ustanovu doveo na rub propasti. Da li ste svjesni da zbog toga danas ljudi umiru? Da li ste svjesni da ste vi lično ubice tih ljudi?

Ukoliko ipak želite da podržite moju kandidaturu na ovim izborima još imate vremena da učestvujete u mojoj izbornoj pobjedi, te spasite vaš ugled. Kao što znate ja sam podnio krivične prijave protiv nacionalnih stranaka kao pravnih lica zbog toga što su osmislile, organizovale i počinile genocid i druge ratne zločine, te sam tužio Tužilaštvo BiH zbog toga što još uvijek nije donijelo tužilačku odluku u ovom predmetu. Zakon kaže da tužilaštvo mora podići optužnicu protiv SDS-a za genocid ili donijeti odluku da je Karadžić genocid počinio sam i da to nije bila politika SDS-a. Koliko god tužioci bili pod političkom kontrolom presude Haškog tribunala jasno ukazuju da se radilo o udruženom zločinačkom poduhvatu, pa bi odbacivanje krivične prijave protiv SDS-a bilo 'samoubistvo' za Tužilaštvo BiH. Iz tog razloga predmet stoji u fioci i skuplja prašinu. Kazna za genocid može biti jedino zabrana rada političke stranke i to svi znamo. Jasno je i to da će presuda protiv SDS-a i zabrana rada te stranke za posljedicu imati suđenje i zabranu svih stranaka čija je politika bila počinjenje ozbiljnih krivičnih djela, uključujući HDZ i SDA.

Predlažem da zajednički organizujemo demonstracije ispred Tužilaštva BiH zbog toga što ta institucija 20 godina nakon počinjenog genocida još nije donijela tužilačku odluku i optužila glavnog počinioca - SDS, iako je i formalno zaprimila krivičnu prijavu. Na ovaj način će SBB povratiti ugled u narodu. Iskreno se nadam da ne podržavate genocid koji je počinio vaš koalicioni partner SDS s kojim zajedno kradete pare iz državnog proračuna.

Dalje, bezvezna ekonomska politika koju provodite danas kad ste na vlasti ne generira nikakav razvoj i zapošljavanje. Kada budem izabran za gradonačelnika zaposlit ću sve nezaposlene, te od Zenice napraviti istinsku metropolu. Sa takvim rezultatom ću steći popularnost u cijeloj državi, te će se stvoriti uslovi da ostvarim pobjedu na narednim općim izborima, te da takav ekonomski model implementiram u cijeloj BiH. To što pojedini polupismeni članovi vaše stranke ekonomski model koji zagovaram ismijavaju, te smatraju da je jedini pravi biznis krasti pare iz budžeta, me vrijeđa. Riješite to između sebe!

Ukoliko želite saradnju sa mnom od vas očekujem slijedeće:

da se izvinite Alenu Albinoviću koga ste smijenili iz neke komisije u Općini Stari Grad zbog toga što je kao maloljetnik šmrkao kokain koji su dilali poslovni partneri vašeg predsjednika. Alena ćete u znak izvinjenja imenovati za Ministra kulture i sporta KS umjesto Mirvada Kurića koji je takođe imenovan za ministra kao član SBB-a.

Nipodaštavanje mojih prijatelja koji su iskreno radili za SBB me vrijeđa. Ako je Alen za SBB potrošna roba iznenadit ćete se kako će SBB u naredna dva mjeseca postati potrošna roba.

da garantujete da će Munira Bešić, kandidat iz reda nacionalnih manjina, osvojiti dovoljno glasova da uđe u vijeće Grada Zenica;

da napravimo jasnu strategiju koja će garantovati moju pobjedu na izborima, te provođenje ekonomske politike koja garantuje zapošljavanje svih nezaposlenih.

Napominjem da ja bez vas mogu pobijediti u utrci za gradonačelnika, ali vi bez mene gubite na svim poljima. Da bi ja pobijedio vi i SDA morate izgubiti. Ako to ne razumijete to je vaš problem!

Ukoliko vam predloženi uslovi nisu prihvatljivi to je vaša odluka. Ja sam u moj politički rad uložio preko 10 godina intelektualnog rada, a sve s ciljem da ekonomsku situaciju u Bosni i Hercegovini preokrenem u smjeru razvoja. Knjigu „Prijedlog mjera za bitno poboljšanje ekonomskog stanja u BiH“ sam napisao 2005. godine. Moja politička vizija je lijep grad u kome su svi zaposleni. Ne namjeravam se toga odreći zbog primitivnih interesa bilo kojeg pojedinca.

Odluka je na vama!

S poštovanjem, Mirad Hadžiahmetović


Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...