subota, 19. srpnja 2014.

ELEKTRODISTRIBUCIJO, STIDI SE!


Nezadovoljan odlukom ljudi iz Elektrodistribucije Zenica, korisnik iz Zenice putem bloga 32-vijećnik poručuje:



Davno sam rekao:“Ko u Bosni traži logiku zalutao je.“ Ta moja rečenica potvrdila mi je bezbroj puta da sam u pravu, nažalost.

Elektrodistribucija je ponovo zauzela vodeće mjesto u omalovažavanju korisnika od kojih ima najveću finansijsku dobit. To je zatvorena kriminalna institucija, svjesna svog monopola.

U maju ove godine donijeli su zakon da pravna lica račun za električnu energiju mogu platiti jedino preko računa u banci ili u pošti. Svjestan sam gužve u šalter sali, nervoznih korisnika, platiša, ali svjestan sam i ogorčen na takav odnos prema korisnicima industrijske struje, da su mogli izdvojiti jedan šalter samo za pravna lica.



Kad sam im postavio pitanje: „Kakva je to sramna odluka?“, pretpostavljate kakav sam odgovor dobio: „To nije do nas!“ Nije ni do mene, kriminalna gospodo. Jedina mi je nesreća što sam ovdje rođen, pa je sve do mene.

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...