utorak, 30. listopada 2018.

Srebrene medalje na Prvenstvu Evrope za seniore u kickboxingu: Vi ste najbolji ambasadori BiH!

Premijer Zeničko-dobojskog kantona Miralem Galijašević upriličio je prijem za Ahmeda Krnjića člana KBV „Isak“ Zenica i Jasminu Merdić iz Tešnja, članicu KBV „Titanium“ Usora, reprezentativce BiH u kickboxingu koji su osvojili srebrene medalje na  Prvenstvu Evrope za seniore u kickboxingu, održanom u Bratislavi od 13. do 21.10.2018. godine.

Pored reprezentativaca prijemu, u Uredu premijera Galijaševića, su prisustvovali i njihovi treneri Husein Musa Selimović, Elvedin Dubravac.

„Mi  pratimo vaše uspjehe, u nama imate prijatelje. Vi ste najbolji ambasadori BiH. Nastavit ćemo podržavati i vas i sve sportiste sa područja Zeničko-dobojskog kantona koji predstavljaju Bosnu i Hercegovinu na evropskim i svjetskim takmičenjima i postižu sjajane rezultate“, kazao je premijer Galijašević.





Press služba ZDK

Dva migranta greškom stigli u Arcelor Mittal Zenica

Foto ilustracija
Ovaj neobičan događaj desio se juče u Zenici. Prema informacijama  kojima raspolaže 32.vijećnik, dvojica Sirijaca iz Goražda neopaženo su ušli u kamion koji je trebao za Hrvatsku ali nisu ni sanjali da je isti kamion prvo trebao u Zenicu, odnosno u Mitall po robu. Kamion je ušao u Mittal a kada su migranti izašli, misleći da su već u Hrvatskoj  ugledali su ih zaštitari. Naravno, nakon toga pod pratnjom MUP-a prebačeni su u Sarajevo.


Dani ponosa i slave


Jedan od njih je i oslobođenje Splita,  grada koji je nekada bio naš, zajednički. Svako od nas ima svoga dida, ali ne može svako ponosno ispričati priču o njemu.

"Visoko, ponosno, dignute glave pričam i dan danas kako je moj dida bia partizan. Pričat ću uvik i naglas dokle kod ja koračam ovi zemaljskim putevima. Živili i veseli  bili", glasi jedan od komentara na pismo didi iz Splita.
Da vas ne tušim s uvodnim riječima, u nastavku teksta pročitajte pismo didi.

Dragi dida

Danas ti je Dan oslobođenja ovoga moga Splita. Uglavnom se nigdi to oslobođenje ne spominje. Maloprije san priča sa jednin prijatejem. Sitija se svoga dida, ujca, strica, tete... Jedan je bija u ovome logoru, drugi u onome, treći je bija ranjen... Danas ti judi, oni od njih koji su još živi, a malo ih je, morali bi sakrivat oči da ne bi ko vidija da se sićaju. Ja san se sitija tebe. Moran priznat da me je sram. Sram me je jer je došlo vrime da se čovik mora sramit šta je bija antifašista
Ruše vam spomenike. Pljucaju po vama. Tili bi da vas se ne sićamo. Da zaboravimo šta su najčišći i najviši judski ideali. Oni ideali o ljudskosti i dobroti. Ideali o tome da se ne mrzi nikoga i da su svi judi braća. To je tvrdija i John Lenon, pa su ga ubili. Ubiju svakoga ko širi Isusovu rič, istovrimeno mašući krunicama. Zamisli ironije, dida. Viču u ime Boga i pljucaju po svakome ko je živija i umra baš zbog ideje o jubavi kakvu je Bog tija vidit na zemji.
I možda se ti gori sad brineš, možda ti je žaj mene i onih šta još viruju i brane ideale o životu bez mržnje. Zato san ti tija reć, ne brini. Ima nas još. I bit će nas uvik, i uvik ćemo se sićat. Neka oni samo rušu spomenike i šaraju po njima. Neka šaraju i po vlastitim licima jer mislu da će tako izbrisat činjenicu da se u ona vrimena nisu znali ni prikrstit a kamoli da su išli u crkvu. Neka šaraju i viču, neće oni nas utišat. Uvik je dobro bilo jače i uvik na kraju pobijedi. Nemoj mi govorit da san naivni sanjar. Oli ti nisi to bija kad si se borija za svit bez fašizma?
Ne brini dida. Ja se sićan, i ovog Dana oslobođenja Splita se još puno mojih prijateja sića.  I znaš šta, sićat će se i moje dite, jer ako ja ne zaboravin, neće ni on.
Volila bi ja da si mi živ, znaš. I da je baba živa. Ajme, kako je bila hrabra kad je prinosila oružje za partizane fašistima prid nosom, sakriveno u drvima na bidnome onom vašem tovaru šta je isto bija antifašista. Volila bi ja da nan je oni naš lipi i dobri i pametni Smoje živ, pa da napiše koju o ovin zvirima danas.
Šta se tiče tebe, znan ja šta bi in ti reka, da nisi fin čovik ka šta jesi. Reka bi in da in jebapasmater. I ja bi in to reka, da nisan fin na tebe. Eto, dida. To san ti tija reć, da ne brineš. I sritan ti Dan oslobođenja Splita, Šibenika i cile Dalmacije.
Dobar čovik živi vječno. I antifašizam, isto.


ponedjeljak, 29. listopada 2018.

Za nepravilno izvođenja radova odgovoran je nadzor ?

Fotografiju je poslao povjerenik mjesne zajednice negodujući na način izvedenog posla prilikom postavljanja saobraćajnog znaka.
"U subotu oko podneva u ulici Travnička cesta jedna privatna kompanija postavila je saobraćajni znak", piše Hasan Kreho, povjerenik mjesne zajednice "Brist".
- Obzirom na izvedene radove opravdano se postavlja pitanje : Tko je bio nadzor od strane investitora kada se izvode radovi?

"Zašto nije ostavljeno min 5 cm  dubine za  postavljanje asfalta", pita Kreho.

Kreho nije kazao o kojoj je kompaniji riječ ali je između ostalog rekao da će izvođač radova morati ispoštovati propise dok je on povjerenik mjesne zajednice.
Pogledajte kako izgleda postavljeni znak i ocijenite sami.


Poruka onima koji izrabljuju radnike, a savjest peru umrom, hadžom, donacijama…

Dakle, samo da ponovimo: poslodavac koji izrabljuje radnika, ne plati mu prekovremeno, ne dadne normalno radno vrijeme i pravo na odmor, prijeti otkazom i sve to pravda pričom da ima stotine drugih koji bi tako radili – a u isto vrijeme mu ide posao (znači izuzimam one koji svjesno ulaze u novi projekat), ima više nekretnina na svoje ime, vozi natprosječno skupo auto, provodi se na privatnim putovanjima, a posebno ako savjest sapire umrom, hadždžom, druženjem sa “ulemom” ili donacijama za džamije – treba da zna da čini zulum (nepravdu) i da mu je većina ovih gore stvari HARAM, jer istinska zahvalnost nije na jeziku, već u davanju svakome njegovog haka (prava) koje mu pripada!

Piše: Ammar Bašić Akos.ba

Zahvalnost može biti srcem, jezikom i organima. Zahvalnost srcem je da vjernik u duši želi dobro svim stvorenjima: muslimanima svako dobro dunjaluka i ahireta, a nemuslimanima da ih Bog uputi na pravi put, pa da i oni dobiju svako dobro dunjaluka i ahireta.Zahvalnost jezikom je spominjanje Allaha stalnim zikrom, dovama i tespihom.Zahvalnost tjelesnim organima je koristiti ih u pokornost Allahu, dž.š., a ne u griješenju. Pa tako na primjer, zahvalnost oka je obaranje pogleda od onoga što je zabranjeno gledati, jezika od ogovaranja i klevetanja, snage u pomoći potlačenima i borbi za njihova prava, bogatstva u davanju siromašnim ono što im pripada itd.Uzvišeni Allah kaže: „I kada je Gospodar vaš objavio: ‘Ako budete zahvalni, Ja ću vam, zacijelo, još više dati; budete li nezahvalni, kazna Moja doista će stroga biti.“ (Ibrahim, 7)


nedjelja, 28. listopada 2018.

Boris Britvar: novac nestao, a niko nije odgovoran. Šta radi inspekcija, policija, SIPA, Tužilaštvo???

Boris Britvar je na proteklim izborima bio  kandidat za Federalni parlament ispred "Naše stranke" Zenica. Jedan od Zeničana koji nije podlegao "uticaju" Fuada SDAsumovića....Podsjećam, zbog nabrojanih nezakonitosti vezanih za rebalans budžeta, a koje su nakon sastanka s Predragom Kojovićem postale "zakonite", Britvar je samo nakratko uzburkao javnost. Nakon što su se strasti stišale "Naša stranka" je podržala SDAsumovićev rebalans budžeta, a navodne nezakonite radnje preko noći su za Našu stranku postale zakonite iako to danas više nikome nije bitno niti je bio tko očekivao drugačiji ishod. U međuvremenu, Britvar ne miruje. Zanimljiv osvrt nakon saobraćajne nesreće na Glavnoj gradskoj magistrali napisao je upravo Britvar.

Njegov osvrt prenosim u cjelosti, bez ijedne izmjene.

Piše: Boris Britvar
GRANICA GRAĐANSKE TOLERANCIJE

Prije nekoliko dana sam pisao o nezakonitostima vezanim za realizaciju projekta glavne gradske magistrale, ali su se komentari vezani za ovu temu sveli na to da li netko pali žmigavac na ulazu u kružni tok, pa mi se čini da u našem gradu niko ne želi govoriti o odgovornosti.
Jučer je opet, nažalost, nastradala djevojčica na cesti koja ne bi trebala biti otvorena za promet, obzirom da nema upotrebnu dozvolu, te još jednom otvaram pitanje gdje je granica građanske tolerancije? U biti, pitanja je mnogo, ali ću još jednom napomenuti samo neka.

* NEZAKONITO IZMJENJENA TRASA saobraćajnice koja je zacrtana urbanističkim planom grada i tehnički dvojbena rješenja u smislu bezbjednosti saobraćaja.
* Tehnički prijem saobraćajnice nikada nije izvršen, tako da glavna gradska magistrala NEMA UPOTREBNU DOZVOLU.
* FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ o realizaciji projekta nikada NIJE USVOJEN, a prema pretpostavkama za izgradnju 3,5 km ceste je utrošeno 36 miliona KM, tj. DESET MILIONA KM ZA JEDAN KILOMETAR bez kamata.
* Gradska uprava je za potrebe projekta uzela komercijalni kredit u iznosu od 25 miliona dolara. NOVAC koji nije utrošen za realizaciju projekta je NESTAO.

Rezime
Projekat saobraćajnice je apsolutno upitan u tehničkom smislu, upotrebne dozvole nema, novac nestao, a niko nije odgovoran.
Šta radi inspekcija, policija, SIPA, Tužilaštvo???
Koliko naših sugrađana i djece treba nastradati da bi neko počeo raditi svoj posao?


četvrtak, 25. listopada 2018.

Sindikat Zenicatransa traži smjenu direktora Husakovića

Na molbu članova Sindikata JKP "Zenicatrans-Zenica" promotivna fcb.stranica sedmičnog lista "Naša riječ" objavila je saopštenje za javnost u kojem se traži smjena direktora Besima Husakovića. 

Njihovo saopštenje glasi:

Dana 23.10.2018. na hitno održanom sastanku IO Sindikata JKP "Zenicatrans - Zenica" DD Prevoz putnika Zenica, donesena je odluka o davanju saopštenja za javnost o stanju u preduzeću.
Zbog lošeg stanja u našem preduzeću imamo potrebu da obavijestimo javnost kako smo došli u ovako tešku situaciju.
Kao prvo da se zahvalimo gradonačelniku Fuadu Kasumoviću i Gradskoj upravi što naše preduzeće još uvijek radi, jer da nije bilo njihovh aktivnosti ne znamo kako bi se odvijao saobraćaj u gardu i prigradskim naseljima.
Obrazloženje nastale situacije u preduzeću
Po formiranju novog Nadzornog odbora i postavljanju na mjesto direktora Besima Husakovića, članovi IO Sindikata pružili su istim bezrezervnu podršku i punu saradnju u  prevazilaženju svih problema koji nam stoje na putu oporavka i boljeg poslovanja. Međutim, vrlo kratko vrijeme gore navedeni su svojim postupcima i obmanama doveli do toga da su od  bezrezervne podrške Sindikata došli do odluke o prestanku saradnje sa istim.
Nadzorni odbor predvođen Drino Vahdetom izvršio je postavljanje na određena radna mjesta osobe koje su ugled i rad preduzeća doveli na najniže grane od osnivanja. Postavljenjem na mjesto tehničkog direktora Irhane Beganović počele su se dešavati veoma ružne stvari u radu preduzeća, a i u odnosima između radnika i uprave preduzeća.
Do postavljanja na mjesto tehničkog direktora iste nije se moglo desiti da se neki polasci na pojedinim linijama ne održe, a kamoli da se neke linije jednostavno ugase. Sada se to sasvim normalno dešava bez obzira na to što su putnici kupili mjesečne karte. Ista osoba je svojiim istupima i arogantnim ponašanjem bukvalno otjerala veliki broj iskusnih vozača, pa su bili primorani da prime nove vozače sa manjim iskustvom. Svojim obhođenjem prema ostalim uposlenim stvorila je atmosferu straha koja je čak dovodila do toga da su pojedine radnice natjerane na plač. O karakteru iste dovoljno je reći da ostale radnike smatra lopovima,  glupim i nepismenim, a kako je pismena i školovana dovoljno je to što su se prilikom nabavke autobusa kupili autobusi koji u odnosu na isti model troše više goriva na godišnjem nivou od preko 150.000 KM. Jedina stvar u kojoj je odlična je to da je veoma dobar manipulator i da svoga sagovornika brzo ubijedi u svoju ispravnost.
Za sve navode o razlozima koji su doveli naše preduzeće u ovako teško stanje kriv je Drino Vahdet koji je upoznat sa svim dešavanjima u preduzeću, a vršio je dužnost Predsjednika Nadzornog odbora.
Postavlja se pitanje da li je isti izmanipulisan od strane gosp. Beganović ili rade u saradnji na rušenju ugleda pareduzeća sa nekim svoim ciljem ?
Gospodin Drino Vahdet je po dolasku na predsjedavajuću funkciju Nadzornog odbora jasno postavio ciljeve koje je trebao po svom viđenju da završi do kraja mjeseca augusta. Ti ciljevi su bili:
1. Osmočasovno radno vrijeme
2. Povećanje plaća vozača na 1000 KM
3. Rješavanje pitanja licence preduzeća
4. Pozitivno poslovanje preduzeća
Sve što je dotični gospodin obećao su bile same laži jer je trenutno stanje u preduzeću gore od zatečenog.
Naime radnici, a pogotovo vozači rade i više nego prije samo što je veći pritisak i teror od strane uprave preduzeća. Plate svih uposlenih su niže za nekoliko stotina KM u odnosu na iste u ranijem periodu. Licenca preduzeća se više nigdje i ne spominje, a održavanja autobusa i održavanje linija tj. polazaka po kolskom redu vožnje nije nikada bilo gore, a isti se ne bi ni održavali da nije nadljudskih napora svih uposlenih koji i pored svojih redovnih radnih obaveza rade i dodatno, a da za to nisu nikako plaćeni.
IO  sindikata donio je zaključak da je ovakvo stanje neodrživo pa je donesena odluka da od gospodina Fuada Kasumovića i Gradske uprave tražimo da u što kraćem roku smijeni osobe koje su nas dovele u ovakvu situaciju i to:
1. Besim Husaković, direktor
2. Irhana Beganović, tehnički direktor
3. Drino Vahdet, član Nadzornog odbora
U Zenici, 23.10.2018
                                                                         IO Sindikata


Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...