utorak, 15. listopada 2019.

Kako je Boris Britvar postao "slučaj" na predsjedništvu Naše stranke

Iako je imao mnoštvo poziva od novinara Damir Marjanović, sada već bivši član predsjedništva Naše stranke nije htio novinarima pojasniti, kako između ostalog kaže, "stvari koje su se dešavale u zadnjih više od godinu dana, od neispunjenih obaveza iz predizborne kampanje, izrečenih neistina tijekom unutarstranačkih izbora, nepoštivanja smjernica ranijeg predsjedništva u različitim pregovorima, kažnjavanja neposlušnih, nagrađivanja poslušnih i još mnogo toga". Nakon što je istupio iz predsjedništva stranke spominjući kao jedan od razloga i "slučaj" Borisa Britvara iz Zenice na društvenoj mreži Facebook napisao je šturo saopštenje za svoje pratioce i kazao kako će biti prilike da se dostojanstveno i civilizirano prodiskutuje. U međuvremenu, naš sugrađanin Boris Britvar pokušao je objasniti zašto je postao "slučaj" o kojem se raspravljalo na predsjedništvu Naše stranke. Njegovo obraćanje prenosim u cjelosti:

Piše: Boris Britvar

Često se misli da se međuljudski odnosi mogu urediti na civiliziran i uljudan način preko jasno utvrđenih pravila ponašanja u javnom prostoru, a osobito kada je riječ o javnim dužnosnicima. To i jeste dobrim dijelom istina, ali zasigurno ne uvijek. Naši odnosi  sa drugim ljudima su veoma raznovrsni, složeni i često nepredvidivi. Upravo u sivoj zoni nepredvidivosti, u punoj mjeri dolazi do izražaja naša civiliziranost i uljudnost.
U tom kontekstu želim podijeliti jedno svoje iskustvo.
Neposredno prije paralmentarnih izbora 2018.godine, zvanično  sam se priključio Našoj stranci na poziv prof.Nasihe Pozder i prof.Damira Marjanovića, prije svega kao poznavalac oblasti prostornog uređenja i zaštite okoliša.
Moje aktivnosti u Zenici su se odnosile na pripreme inicijativa, prijedloga i komentara za sjednice Gradskog vijeća, kao i zvanična saopštenja stranke, tako da mogu reći da sam u periodu 2017. i prve polovine 2018.godine napisao gotovo sve što je pročitano sa govornice Gradskog vijeća u ime Naše stranke.
Nakon što sam to javno obznanio, na službenoj mail stranici Naše stranke Zenica, od strane gđe. Sanje Renić, sam okvalifikovan pogrdnim riječima koje u pristojnom svijetu, a osobito u komunikaciji članice Predsjedništva Naše stranke nije moguće tolerirati, te sam u skladu sa Statutom pokrenuo disciplinski postupak protiv dotične, uz samo jedno pitanje.
Da li je za Predsjedništvo Naše stranke prihvatljiva javna komunikacija gđe  Sanje Renić u kojoj se član Predsjedništva BiH naziva "zadnjim smećem", građani Zenice "pametnjakovićima", a stranačke kolege "lažljivim šupčinama", "gerijatrijskim slučajem" "crvima", "hameljem" itd?
Predsjedništvo Naše stranke je, na sjednici koja je održana 2.10.2019.godine, razmatralo moju prijavu i donijelo odluku da ne postoje vjerodostojni dokazi da je naprijed navedeno tačno usprkos činjenici da je pomenute izjave, putem društvenih mreža, mogla vidjeti cijela država, te je zahtjev za provođenje disciplinskog postupka i utvrđivanja odgovornosti, odbačen kao neosnovan.
Obzirom da ovaj oblik komunikacije spada u sivu zonu međuljudskih odnosa, te da mi nije prihvatljiv ovakav komunikacijski kod u javnom prostoru prema državnim dužnosnicima i građanima podnio sam zahtjev za brisanje sa evidencije članstva Naše stranke.
Istinski žalim što je moj "slučaj" i izlazak iz stranke bio jedan od razloga i za napuštanje Predsjedništva NS prof.dr.Damira Marjanovića, jednog od poštenih i pametnih ljudi koji iznad svega poštuje moralne i profesionalne kriterije.
Bez obzira na iluzornu tehnologiju vladanja, nastavljam svoj rad kao građanski aktivista za bolju Zenicu jer je to moj dug prema budućim generacijama.

ZENICA ZNA, ŽELI I MOŽE BOLJE

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...