srijeda, 4. rujna 2019.

Muhamed Selimović: Šest godina poslije savladanog kancera još uvijek u punoj radnoj snazi

Zenica: 4.09.2019.godine Ljudi su mi par godina poslije snimanja i objavljivanja videa o čovjeku koji je pobjedio kancer tražili broj na koji ga mogu kontaktirati da se uvjere da li je zaista onako kako stoji u videu. Iako nemam povratnih informacija da li je nekome pomogao razgovor i kontakt sa ovim hrabrim i uvijek nasmijanim čovjekom smatram da sam uradio nešto korisno. Sreo sam ga danas, 6 godina od snimanja videa u radnom odijelu kako vadi kamenčiće iz čizme. Počeli smo razgovor kao da smo ga juče prekinuli. Ispričao mi je kako su ga mnogi zvali i obilazili. Video je dostigao preko 200.000 pregleda a on se na neki način osjećao jačim...važnim... Pobjedio je rak veličine 5 cm, zašto da ne. Danas se osjeća odlično. Ispričao sam mu da sam prije dvije-tri noći slučajno naletio na taj video i ponovo ga podijelio i prenio pozdrav od radne kolegice. Dok vadi kamenčić iz čizme koji ga je žuljao govori mi da pozdravim raju i kažem da je ostao isti, uvijek u pokretu, vrijedan kao i ranije. Dakle, Muhamed Selimović iz Zenice šest godina poslije savladanog kancera još uvijek je u punoj radnoj snazi. Podsjećam, Objavljeno 27. aug 2013. Odbio je operaciju, izvršio sve ostale bolničke tretmane u sarajevskoj bolnici i poslije toga punih 5 godina trošio lijek za koji je slučajno saznao u novinama...To je priča o čovjeku koji je uspješno savladao kancer lijevog plućnog krila veličine 5 cm. Bitno je istaknuti da je izuzev odbijanja operacije prošao sve bolničke tretmane a lijek koristio kao zaštitu i jačanje imuniteta. Njegova poruka bila je i tada i sada kratka i jasna „ne gubite nadu". Pogledajte video:

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...