srijeda, 24. travnja 2019.

Kad vakat bude došao mi ćemo se odazvati!


RUBRIKA GOST KULUMNIST:
- U rubrici "Gost kolumnist" danas možete pročitati komentar na sveprisutnije  spominjanje rata. Što o tome misli Elmedina Muftić, autor članka o postizbornim rezultatima koji ste pročitali 11.000 puta,  pročitajte u nastavku teksta.

- Što se tiče ovih Dodikovih rezervista, i tog nekog umjetnog straha od rata koji se eto uvlači u svijest naroda.
Smrt je jekin, živi se do časa određenog, Godpodar naših života je Allah s.v.t.a., a ne Dodik, Vučić i ostala zgadija.
Smrt je jedina izvjesnost na Dunjaluku, biti šehid na putu odbrane države, vjere i nacije je najljepši poklon koji bi mogla dobiti.
Ja sam vojnik Domovine moje. Meni je smrt na putu Istine draža nego njima život.
Kad vakat bude došao, mi ćemo se odazvati.

autor: Elmedina Muftić


Napomena: tekstovi i komentari su lična mišljenja njihovih autora i ne odražavaju nužno stav bloga 32.vijećnik.

RUBRIKA GOST KULUMNIST:
Gost kolumnista ponekad ima biografiju, ponekad nema. Gost kolumnista može da se ponaša tako što će svoju sliku i identitet čuvati za sebe. I Ti možeš biti Gost kolumnista.

Blog 32.vijećnik poziva gradjanske aktiviste i ostale slobodnomisleće građane na suradnju. Svi koji misle da svojim kritičkim osvrtom na dnevnopolitička zbivanja mogu doprinijeti boljem sutra mogu da se jave u inbox fcb.stranice ili putem aplikacije na blogu 32.vijećnik. Možete i anonimno. Diskrecija zagarantovana.

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...