Blog je pokrenut 17 oktobra 2012.god. s ciljem da se upozori na mnoštvo nezaposlenih i onih koji žive na rubu preživljavanja. Dvije godine poslije "trideset drugi vijećnik"je dostigao veliki broj čitalaca čije tekstove nerijetko prenose i razni bh portali. Teme su proširene, a blogu su se pridružili slobodni, misleći građanski aktivisti koji će govoriti o društvenim problemima koji tište građane ovog grada, kantona i države. Autor bloga: Muhamed Pivić

subota, 28. srpnja 2018.

Kako povećati budžet Grada

Kako povećati budžet Grada...(aktuelno)


Piše: Ibrahim Emić

Gledam Hrvatski sabor poslije Svetskog nogometnog prvenstva, svi u dresovima reprezentacije, odlučuju o važnim stvarima po Hrvatski narod.

Razmišljam da bi to moglo i u Gradu Zenica i to na sjednici Gradskog vijeća. Ne moraju to biti dresovi recimo Čelika niti reprezentacije, ali neka to ipak budu nekakvi dresovi. Za razliku onih saborskih , ovi neka budu sa reklamom. S obzirom na gledanost prenosa Gradskog vijeća na kanalu TVZ- mislim da bi to bio pun pogodak. Popularnost serijala GV iz mjeseca u mjesec je sve veća, prijeti da nadmaši gledanost serijala ,,Lud, zbunjen, normalan" , iako pri tome nemaju nikakvih zajedničkih dodirnih tačaka. Jednom u mjesecu, obično četvrtkom, Grad je pust, puste su ulice, kafići, šetališta. Zeničani pozorno prate na svojoj lokalnoj, uskoro regionalnoj TVZ dešavanja, planove, budžete, rebalanse budžeta, regulacione planove...i sve ono što će im donijeti dobrobit u njihovom životu, da ostalih 29.dana mogu šetati bulevarom u Blatuši, ići na bozu u Jabuku, uskoro jesti vruće kestenje koje neko spretno vadi iz vatre nudeći ih Zeničanima onako vrele, a ovi ih objeručke prihvataju ne obazirući se da li će se opeći ili ugaraviti. S obzirom da se budžet Grada povećava iz različitih izvora, kladionice, autobuska stanica, poslovni prostori ispod stadiona Bilino Polje, takse, parkirališta, ne bi zgoreg bilo da se na dresovima Gradonačelnika i Vijećnika, prilikom održavanja GV postave reklame. Cijena reklame neka bude po hijerarhiji, od Gradonačelnika pa do stranke sa jednim vijećnikom, a zavisila bi i gdje bi bila postavljena, na glavi, na prsima ili oko ruke.

Zamislite sad ko bi nosio reklamu ,,Ćevapi kod Rasima", ,,Teletina ispod saća u Tapasu", ,,Pica Casablanca",
,,Boza kod Mime", ,,Burek u Palmi", ,,Standard konfekcija", ,, Šipad namještaj", ,, Optičar Kemo", ,,Havana u Kasatu", ,,Kolači Kristal", ,,Sladoled Zizi", ,,Mittal armirana žica", ,,Košpice kod Đeme", ,,Marmelada Podravka", ,,Coca Cola", ,,Cockta"... i još 16. što bi bilo ukupno 32. reklame. Možda bi i vijećnici drugačije glasali, a i raspoloženje među vijećnicima bi bilo drugačije jer pred očima bi im bili, ćevapi, teletina, boza, cockta i ostale drangulije što bi se nudile sa dresova vijećnika. A prihod od reklama ne bi bio zanemarljiv, malo u Gradski budžet , malo u premije Vijećnicima. I svi zadovoljni. Naravno, od tih prikupljenih sredstava dio neka ide za nabavku novih dresova, ako se ne pojavi sponzor a sigurno će se pojaviti s obzirom na popularnost sjednica, dio neka ide za sport, za proširenje sale Partizana prema Papirnoj, a ostalo neka se uloži za odvodne kanale na kraju ulice Talića brdo, podvožnjak u Blatuši jedan i dva, i odvodni kanal prema skretanju za Lukovo Polje. Ugodno s korisnim...

Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi