srijeda, 30. kolovoza 2017.

Svetlana Cenić negira osnivanje političke partije

Svetlana Cenić ne osniva novu partiju, ni sa Ibrahimom Hadžibajrićem, aktuelnim načelnikom Opštine Stari Grad, niti s bilo kim drugim, a to znači ni s Fuadom Kasumovićem, gradonačelnikom Zenice. 

....a kad se bude aktivirala u politici, sama će objaviti.

"Ako budem osnovala partiju, sama ću javnost obavestiti o tome. Ne znam kome treba da me povezuje sa raznim političkima prtija i ne znam ko to radi i zašto. Moja saradnja sa Hadžibajrićem je isključivo poreko Bizis Plus-a i to samo oko promocije turizma i privrede u Opštini Stari Grad. Što se tiče informacija o drugim partijama – ja mogu da sarađujem sa svima, ali samo na način da dam svoje mišljenje o nekim ekonomskikm pitanima i to je sve. Dakle niti osnivam novu partiju, niti ulazim u neku postojeću", kaže Cenić. Kaže da ne razumije zašto se njeno ime često stavlja u kontekst osnivanja novih partija ili ulaska u postojeće partije.

"Ne razumem da li nekom treba da malo uzburka javnost ili da ja imam više poziva i da odgovaram na pitanja o tome, ali meni portparol ne treba, uvek govorim otvoreno ono što mislim i tako će biti i ubuduće", poručuje Cenić.

Pojašnjena radi, nakon ne tako davne objave da Svetlana Cenić ulazi u “Evropski pokret” sa nezavisnim gradonačelnicima kada je uživo na televiziji demantovala Fuada Kasumovića, gradonačelnika Zenice, neki portali su objavili da ona osniva stranku sa Ibrahimom Hadžibajrićem što je ona odmah negirala na društvenim mrežama.

startbih.info/32 vijećnik

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...