Podsjećam, na “ničijem” putnom pravcu Zenica – Babino, iznad Kantonalne bolnice (za koju prema dosadašnjim odlukama nisu nadležni ni Grad ni Kanton) odnosno na najvećem gradilištu Koridoru 5c, vijadukt u Zenici gradonačelnik Zenice i nadležni organi nakon “dogovorenih” demonstracija su postavili saobraćajni znak zabrane saobraćaja vozilima preko 20 tona, a svaki prekršaj bi se trebao rigorozno kažnjavati. Naime, skoro toliko su teški prazni kamioni koji se koriste na gradilištu koridora 5c – glavnog izvođača radova “Strabag Austrija” , kao i kamioni koncesionara ŽGP-a (Široke stijene) i Javnog preduzeća Komgrad –Ze (Stari kamenolom), o čemu je 32 vijećnik ranije pisao i naglašavao da ovakvo ponašanje liči na na najsavremeniji zakonski “reket”.
Suština krivične prijave “zaštićenog svjedoka” je, da je Grad, odnosno kanton izdao dozvolu za rad kamenoloma, a onda je Fuad Kasumović, gradonačelnik Zenice ucjenjivao koncesionare da plate asfaltiranje puta ili će im zabraniti prolazak, odnosno faktički zabraniti poslovanje, iako je sam Grad po zakonu taj koji održava javne ceste, a rezultat navedene zabrane je nedavno asvaltiranje dijela putnog pravca na relaciji Zenica – Babino na račun preduzeća Komgrad-Ze, d.o.o Zenica.
Nema komentara:
Objavi komentar