ponedjeljak, 24. rujna 2018.

Boris Britvar: Političko ugnjetavanje i necivilizirani atak gradonačelnika Fuada Kasumovića na...


Da autor 32.vijećnika nije jedini koji ukazuje na bahatost gradonačelnika Kasumovića pokazuje objava Borisa Britvara, jednog od kandidata "Naše Stranke" za Federalni parlament, kojeg slobodno možemo nazvati i građanskim aktivistom. Rezigniran njegovim ponašanjem Britvar je na društvenoj mreži podijelio svoje viđenje atmosfere na javnoj raspravi o Studiji procjene utjecaja na okoliš vezano za izgradnju postrojenja za proizvodnju toplotne i električne energije i komprimiranog zraka u Arcelor Mittal-u u Zenici.

Njegovu objavu prenosim u cjelosti:

Danas sam, u Gradskoj upravi, prisustvovao javnoj raspravi o Studiji procjene utjecaja na okoliš vezano za izgradnju postrojenja za proizvodnju toplotne i električne energije i komprimiranog zraka u Arcelor Mittal-u u Zenici.
Ovom prilikom neću govoriti o nepoštivanju zakonskog okvira BiH po pitanju ovog projekta, kao niti o tehno-ekonomskim nedostacima istog, koje će građani Zenici u budućnosti skupo platiti.
Sve što želim pomenuti jeste necivilizirani atak gradonačelnika Fuada Kasumovića na našeg uvaženog profesora Samira Lemeša. Poštovani sugrađani, nakon pomenutog incidenta ne mogu se oteti utisku da je u našem gradu postalo zabranjeno biti pametan i pošten, i zbog toga se osjećam jako tužno, i mogao bih reći da me je stid.
Nije da gubim nadu, ali se pitam da li dokazani stručnjaci koji doista nešto znaju imaju uopće neku šansu da to pokažu i učine nešto dobro za naš grad i našu zemlju. Pitanje svih pitanja u Bosni i Hercegovini nije da li će se ova zemlja sastojati od dva, tri, pet ili nijednog entiteta, ili će imati tri ili pet predsjednika. Za ovu zemlju pitanje svih pitanja jeste uspostavljanje novog sistema vrijednosti.
Danas je naš grad pao na tom ispitu.
Profesore Lemeš, primite moje izvinjenje u ime građana Zenice.


autor; Boris Britvar

PS. Nije prošlo dugo vremena, oglasio se i Samir Lemeš. Između ostalog Samir je rekao: "Poražavajuće je što od 100.000 Zeničana samo meni "tezgarošu" i "političaru" padne na pamet pročitati studiju, informisati se dodatno kod onih koji o koksari znaju više od mene, napisati i objaviti koju riječ o studiji, da bi me onako javno popljuvali zbog borbe za istinu. Napominjem da sam kao "političar" položio račune onima koji su me izabrali, priznao da nisam postigao obećano i zato se povukao iz politike. Prihvatiću ove optužbe samo od onoga ko uradi to isto - položi račune na kraju mandata za (ne)urađeno. Sve ostalo je čisti populizam i reality show za nepismene".







Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...