srijeda, 8. studenoga 2017.

Evo što rade neki ljudi inspirisani pisanjem 32. vijećnika

foto ilstracija
Na adresu 32.vijećnika stigla je poruka slijedećeg sadržaja:

Poštovani, danas sam inspirisan pisanjem 32. vijećnika podnio krivičnu prijavu protiv gradonačelnika Zenice zbog malverzacija sa budžetom za 2018. godinu.

Na moje pitanje zar nije dosta tih informacija o krivičnom djelu, odgovoreno mi je: Mi, građanski aktivisti, imamo dužnost da svaku nepravilnost u radu organa državne vlasti prijavimo kako bi se sistem popravio.

U print screen sadržaja informacije pogledajte o čemu je riječ:


Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...