četvrtak, 19. lipnja 2014.

Muharem Ćušković iz Doboja: „Nikad ništa nisam dobio, nemam ništa, nemam gdje živit“

Doboj: 17.06.2014. god. Nakon Maglaja, u saradnji sa humanitarnom organizacijom Pomozi.ba nastavljena je humanitarna akcija podjele paketa ugroženom stanovništvu Doboja.

Ni po čemu se u Doboju situacija  ne razlikuje od one u Maglaju. I ovdje, nakon mjesec dana neki ljudi su po prvi put dobili pomoć.

Samo mi je komisija bila da popiše procjenu štete i nikad više niko nije došao , vi ste prvi koji ste došli, kazao je Muharem iz Doboja. Humanitarnu pomoć nisam nikad ni tražio, nemam kad, u mene je sve otišlo. Ako mi prijatelj donese nekad nešto, to je sve. Nemam gdje živit, da mi je makar popravit dnevni boravak, priča Muharem.

Pogledajte video:


(snimatelj: Goran Jerkić; obrada: Muhamed Pivić)


Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...