ponedjeljak, 14. prosinca 2020.

Direktor Autocesta FBiH negira navode o klizištima koja su se navodno pokrenula izgradnjom autoceste



Otvorena na Dan državnosti bez pompe, zatvorena uz veliki medijski odjek, nakon vijesti o klizištima i izostanku upotrebne dozvole.

Direktor Autocesta Adnan Terzić prije dva dana potvrdio je za N1 da su objavljene fotografije o pukotinama na autocesti stare šest mjeseci, te da su u trenutku puštanja u promet obilaznice bili stečeni svi međunarodni uvjeti.

"Da smo dobili od nadzornog inžinjera da je tehnički ispravna, da se može pustiti saobraćaj. To su međunarodni bili uslovi bez kojih ne možemo ni razmljašti o puštanju u saobraćaj", izjavio je Terzić.

N1: Zašto niste onda imali upotrebu dozvolu?

"Ovdje imamo čitav niz domaćih i međunarodnih propisa koji jedni s drugima ne prijaju", odgovorio je.

Terzić potvrđuje da je danas jedna podionica dobila upotrebnu dozovolu, a za ostale se očekuje uskoro. Uvjerava da nije riječ o tehničkim, nego administrativnim uvjetima i negira navode o klizištima koja su se navodno pokrenula izgradnjom autoceste.

"Imamo slike koje govore o tome da se pušta voda. Naravno da se pušta voda kad smo ugradili 40 kilometara drenažne mreže da se voda iz klizišta izvlači i kanališe prema našim separatorima", poručio je Terzić.

Podsjećam, nakon puštanja u promet zeničke zaobilaznice od strane kritičara ovog i svih drugih projekata koji se rade od strane države, federacije i kantona pojavile su se fotografije i nekvalitetan video s pitanjima kako je moguće da se u rad pustila dionica ,,najmodernijeg i najskupljeg puta u državi”, a da u isto vrijeme već na samom početku tog puta postoji opasnost od obrušavanja stijena i klizišta. Da li je potrebno da se na ovom putu dogodi obrušavanje kamena i zemlje na put i teška saobraćajna nesreća da bi reagovali na ovakve događaje?


Obrušavanje kamena i klizište pojavilo se ne tako davno na autoputu A-1 Sarajevo zapad-Lepenica i nije bilo tolike medijske hajke. Zbog sanacije klizišta na lokalitetu Ban Brdo, saobraćaj je u tunelu Igman i na mjestu radova preusmjeren iz vozne u preticajnu traku bez zaustavljanja dijela autoputa.


Dionicu autoputa Sarajevo zapad–Tarčin dugu 20 kilometara, na kojoj se nalazilo navedeno klizište, gradila je turska firma "Cengiz insaat”. Vrijednost tih radova bila je gotovo milijardu maraka, ali ipak nije bilo medijske hajke. Sanacija klizišta odrađena je bez prisustva medija.
Istina je da se zenička zaobilaznica pustila "na silu" i da su ostali neki sitniji nezavršeni radovi, poput uređenja terena ispod vijadukta i dovođenja lokalnih cesta u prvobitno stanje, ali je isto tako istina da se digla velika medijska hajka na 11 kilometara moderne zeničke zaobilaznice, jednog od najzahtjevnijih i najkomplikovanijih zahvata u dosadašnjoj izgradnji.
Dionica je sastavljena od 52 posto trase te 48 posto objekata kao što su tuneli i vijadukti, a komplikovana struktura terena koja je određena daleke 2009. godine uzrokovala je brojne probleme zbog čega je izgradnja ove dionice s objektima trajala ovoliko dugo, a vrijednost dionice iznosi oko 225 miliona eura.


Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...