četvrtak, 23. siječnja 2020.

Moralno potonuće Zenice Grada

Desilo se u momentu kada su jedni trebali biti privilegovaniji od onih drugih. Kada se nastojalo jednoj kategoriji stanovništva omogućiti normalno funkcioniranje i upotreba budžeta na uštrb ovih drugih. Baš kao što sam najavljivao tokom kratkog izvješća o ishodu 8 hitne sjednice na kojoj nije usvojeno privremeno finansiranje krenula je sveopšta hajka i javni linč preuveličavajući stvarni događaj. Skrivajući činjenicu da još nije gotovo, da se Prijedlog Budžeta za 2020.godinu može naći na dnevnom redu ponovo za sedam dana. Ali ne. Hajka je krenula a s njom i zastrašivanje budžetskih korisnika kako će ostati bez plata. Zamislite, još uvijek nisu osjetili kako je biti bez plate a tolika kuknjava. Sad barem znaju kako je onima koji su to preživjeli ili tek preživljavaju.
Moralno potonuće Zenice Grada kreće sa najgnusnijim uvredama Elviru Puriću, vijećniku u invalidskim kolicima u kojima je završio braneći s puškom u ruci možda čak i one koji su ga danas vrijeđali.
 A vrijeđali su ga, između ostalog na način da su mu se tokom govora na sjednici vijeća u live prenosu komentara ismijavali kako treba da ustane i govori za govornicom znajući da je ratni vojni invalid. Veteran rata. Vidjeti screen komentara lijevo. Na kraju dana vijećnik Purić se zahvalio građnima koji su osudili ovaj gnusni čin. Njegovo obraćanje prenosim u cjelosti, bez ijedne izmjene.


Es selamu alejkum i pozdrav svima 💚
Osjećam potrebu da se na kraju ovog dana oglasim i zahvalim svima koji su mi uputili poruke podrške( na stotine poruka ) zbog uvreda... psovki ...potvoranja ... čak i ismijavanja na račun mog invaliditeta a sve zbog toga što sam danas rekao istinu na sjednici GV.
Nemogu reći da mi je svejedno...pogodi insana tolika mržnja, toliki izljevi bijesa prema meni a da pritom nisam nikome ni jedu jedinu riječ ružnu i uvredljivu izrekao.
Ne boli mene toliko što...  mene ISMIJAVAJU...PSUJU I VRJIJEĐAJU...nego  boli brate mili što smo dotakli moralno dno kao UMMET I DRUŠTVO...što ni prema čemu nemamo poštovanja ni obzira.
Moje je pravo i HAKK  je da hallalim i oprostim ili da se vidimo na SUDNJEM DANU a sa nekima i na Sudu.
Molim ALLAHA da se počnemo uvažavati i poštovati,i da se prestanem vrijeđati bez obzira na različitosti i oprečna mišljenja ...
#Zenicowakeup#
#ponosanštosamukolicimasvezaBiH#
#kakočešsebolansmijatiinsanuukolicima#
#imaBosnajoščasnihsinova💚#
#MANJIJEGRIHSRUŠUTIKABUNEGOUDARITINAČASTINSANU###HADIS###
#misenećemoumoriti#

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...