Najnovije poglavlje u predizbornim kampanjama otvara Internet. Svojim karakteristikama i brzim širenjem mreže korisnika, novi medij pruža drukčije uvjete komunikacije s biračima i postaje moćno oružje u rukama predizbornih stratega.
To je uvidio gradonačelnik Zenice još prije 8 godina kada je svoju kampanju započeo putem internet botova koji su u njegovo ime plasirali informacije koje njemu odgovaraju.
Poslije je zaposjeo televiziju Zenica i svi znamo kako je teklo.
A da predizborna kampanja zna biti i te kako zanimljiva pokazuje video snimak sa predizbornog skupa iz Drivuše, u kojem se jasno vidi kolika je panika zavladala u redovima BHI KF. Panika od mogućeg neuspjeha i gubitka vlasti u Zenici.
Strah od mogućeg povratka na vlast Stranke demokratske akcije u Zenici najjasnije je pokazao Mirza Husetić, aktuelni predsjedavajući Gradskog vijeća Zenica koji je i kandidat za predstojeće lokalne izbore.
Između ostalog Husetić je sa govornice zavapio: "ned'o nam dragi Allah da se oni vrate, ned'o nam dragi Allah".
U nastavku pogledajte kako je izgledao
njegov govor i prosudite da li je zaista toliko prestrašen ili samo plaši svoje birače.
Nema komentara:
Objavi komentar