četvrtak, 25. svibnja 2023.

Katastrofalan put na Hamidi, probio sam karter i rasjekao gumu



Da je Zenica zapušten grad, naročito u poslednjih 7 godina, potvrđuje i čitatelj portala "Naša riječ" koji je zbog loše infrastrukrure izvukao debji kraj. 

Poruka čitatelja portala "Naša riječ" objavljena je u cjelosti, bez korekcija.
"Noćas dolazim kući negdje oko pola tri ujutro,dovezao sam prijateljicu sa tuzlanskog aerodroma,inače trebalo mi je 5 sati vožnje do tamo i nazad.Ostavim nju pred ulazom i pravo kući,ja stanujem na Hamidi u Margiti,negdje stotinjak metara od kuće uletim u rupu na cesti(koja je inače izrovana još od marta mjeseca kada su prokopavali za plin),probijem karter i rasječem gumu.Nakon toga zovem policiju da mi sačini zapisnik na šta oni kažu da če mi pisati vožnju nedozvoljenom brzinom i da ču ja morati da platim kaznu.Ljudi,ko je ovdje lud ko normalan,cesta je toliko izrovana da se jedva 10 njome može vozit,svaki dan bar dva puta tuda prođem,tu stanujem,kiša stalno pada i pravi nove kratere.To je katastrofa šta nam rade,da neko padne i slomi nogu,rekli bi nije znao hodat"

Nema komentara:

Objavi komentar

SIPA IZAŠLA NA TEREN I POTVRDILA: "Navodi Kasumovića da se po selima oko Zenice dijeli oružje su LAŽ!"

"Može neko te pakete, pa vas potrovat'.. Može neko ned'o Bog oružje dijelio... u 12, 11 navečer, da se nešto tajno dijeli u sel...