četvrtak, 23. veljače 2023.

Poslao Konakoviću poslednjih deset maraka boračkog primanja?!

Veoma zanimljiv tekst jednog demobilisanog borca o doniranom novcu ovih dana kruži internetom. Između ostalih, i Konakoviću je poslao 10 konvertibilnih maraka. U nastavku, pogledajte kome je sve poslano i zašto:

Neki dan sam podigao onaj borački dodatak pa rekao da ću i ono što je ostalo podjeliti.Što obećao to i uradio. Samo nisam siguran da su adrese dobre jer sam ih skinuo sa interneta ali sada je gotovo. Pisma mi je bilo mrsko pisati pojedinačno pa sam sročio jedno pa neka svako sebi razabere. Tekst pisma ide ovako:

Selam alejk poštovana braćo efendija Mahiću i efendija Štulanoviću, merhaba i tebi Dino Konakoviću moj sunarodnjače.
Ono jutro kada sam pročitao o napadu srpskih institucija na vas imame doživio sam to kao napad na sebe i sve Bošnjake. Tih dana sam na svojoj stranici Putokaz napisao tekst u kojem sam osudio četnike ali sam osudio i Islamsku zajednicu za koju se govorilo da vas je osudila i ogradila se od vas. Već nakon par dana javnost je stala uz vas a sa njom i naš reis Kavazović. Tada sam napisao drugi tekst u kojem sam pozvao učevne Bošnjake da naprave nekakav fond iz kojeg bi se branili svi koji trpe napade od strane genocidom zadojene tvorevine RS-a. Da ne bude kako svi dajemo podršku jezikom a naša braća sama u sudnici bez pomoći i podrške. Kasnije sam pročitao da se Islamska zajednica i za to pobrinula i stala svim sredstvima u vašu odbranu. Ipak da ne budem svijeća koja drugima osvjetljava a sama nestaje još tada sam odlučio djelom dokazati da stojim iza onoga što govorim. Radi vas da se osjetite voljeni i poštovani u stvarnosti i djelima a ne samo jezikom a onda i radi sebe i mira u vlastitoj duši. Prije par dana sam podigao onih dvjesto maraka koje dobijamo mi nezaposleni borci.Našoj braći u porušenu zemljotresom Tursku sam poslao 150 maraka a ovih preostalih pedeset sam odlučio poslati vama trojici Amiru Mahiću, Muharemu Štulanoviću i Dini Konakoviću. Prvoj dvojici po dvadeset maraka da pojedete ćevape sa vašim hanumama, da osjetite kako niste sami i da narod uistinu stoji iza vas i smatra vas istinskom braćom i da po izlasku iz sudnice kada osjetite mržnju dušmana, znate kako niste sami već da su uz vas i vaša braća muslimani Bošnjaci. Da osjetite da vas u ime Allaha voli vaš brat iz Zavidovića koji vas nikada u životu nije vidio niti mu od vas šta treba a ipak je za vas spreman dati više nego su to puste riječi. Deset maraka koje su mi preostale šaljem tebi Dino Konakoviću, sunarodnjače moj. Ne zovem te bratom po vjeri jer smatram da si vjeru negdje usput izgubio, inače ne bi svjesno uništavao vlastitu zemlju i vlastiti narod. Sunarodnjakom te zovem jer smo obojica Bošnjaci pa povrh svih razlika mi moramo živjeti skupa bez obzira kakvi jesmo. Pokušao sam razumjeti zašto kao Bošnjak radiš to što radiš, zašto sa kaurima rastačeš ono što smo mi borci krvlju pravili? Šta te goni pa da pljuješ po mezarovima naše mrtve braće i očeva, silovanih majki, malene četverogodišnje Naide iz Zaklopača bačene u masovnu grobnicu? Zašto si se predao u ruke dušmanima i zašto si postao njihova pogana ruka koja ruši mehko tkivo ove mlade krvlju natopljene zemlje? Zašto na sebe i svoju porodicu navlačiš naziv izdajnika? Gladan! Samo to može biti, ja drugog razumnog razloga ne mogu pronaći za takva djela. Nemaš šta jesti ni piti, glad očiju nema, pomuti razum, promjeni čovjeka. Narod kritikuje a ne zna da si ti možda gladan a sit se gladnu ne razumi. Zato ti sunarodnjače moj šaljem ovih poslednjih deset maraka od mojeg boračkog primanja. Kupi sebi litar ulja, kilu šećera, brašna i soli, mislim da će ti taman ovaj cener zaleć. Najedi se pa onda sit razmisli šta si napravio i šta praviš. Prestani raditi to što radiš, budi ponosni i prkosni Bošnjak. Ako te ovih deset maraka ne nahrani i ne otvori ti oči, onda ti nikakve kaurske pare ni hrana pomoći neće. Bit ćeš gladan sve dok ti crna zemlja usta ne napuni i drvo zekum ne nahrani a to sebi zemljače nipošto nemoj dozvoliti. 
Primite tople selame i pozdrav od vašeg brata i sunarodnjaka iz Zavidovića.

   

Nema komentara:

Objavi komentar

SIPA IZAŠLA NA TEREN I POTVRDILA: "Navodi Kasumovića da se po selima oko Zenice dijeli oružje su LAŽ!"

"Može neko te pakete, pa vas potrovat'.. Može neko ned'o Bog oružje dijelio... u 12, 11 navečer, da se nešto tajno dijeli u sel...