Juče je asfaltiran most u Drivuši koji ne vodi "niđe", rekli bi u lokalnom dijalektu. Naime, njegovim asfaltiranjem nisu se stekli uslovi za otvaranje istog jer nije urađen priključak na magistralni put M17, nije urađena ograda na mostu i nije urađen priključak, odnosno još uvijek nije spojen sa kružnim tokom ceste Zenica - Janjići.
"Dinamika izgradnje mosta, višemilionskog projekta, proteklih godina je usporena zbog potrebe izmještanja dalekovoda Elektroprivrede BiH", objasnili su iz zenica info.
Otvaranje mosta kojim bi putnička vozila imala mogućnost da se uključuju sa autoceste i magistralnog puta M-17 na most u Drivuši i dalje Sarajevskom ulicom nastave prema gradu već je najavljivano u par navrata upravo preko ovog režimskog portala.
Njegov završetak i otvaranje prvi put najavljeno je u martu 2019.godine za avgust, da bi u avgustu najavili da će to biti u oktobru 2019.godine.
U avgustu 2020.godine na pitanje korisnika aplikacije Centra za zastupanje građanskih interesa odgovorili su da će most biti završen do kraja 2020.godine: "Završetak izgradnje mosta u Drivuši i izgradnja kružnog toka na magistralnoj cesti M17 su planirani za ovu godinu, te se uskoro očekuje početak radova na izgradnji predmetnog kružnog toka", stajalo je u odgovoru Grada.
Iako je prije dvije godine trebao biti pušten u saobraćaj novi most u Drivuši još uvijek nije u funkciji, a drugi dio GGM-a čak ni u fazi početka radova.
Kako sam ranije pisao, usporedbe radi, za duplo manje vremena Bosna i Hrvatska su se spojile nekoliko puta većim mostom na Svilaju, i to za 2,5 godine od postavljanja kamena temeljca. Most je dugačak 660 metara i koštao je 22 miliona eura.
Vezani tekst: http://tridesetdrugivijecnik.blogspot.com/2020/08/iako-je-prosle-godine-trebao-biti.html?m=1
Nema komentara:
Objavi komentar