Na sastanku Radnog predsjedništva Gradskog vijeća Zenica, održanog u ponedjeljak,24.8.2020. godine, sa početkom u 16:00 sati donesen je Zaključak o odgađanju 51. redovne sjednice GV Zenica, planirane za 27.8. 2020. godine.
Ukratko, sudeći po sadržaju saopštenja za javnost, upitno je održavanje naredne sjednice vijeća. Naizgled bezazleni ali jako nezgodni zahtjevi za Gradsku upravu i gradonačelnika koji se moraju priremiti prije zakazivanja naredne sjednice.
"Prije navođenja razloga za odgađanje sjednice podsjetićemo javnost da je gradonačelnik na 10. hitnoj sjednici GV Zenica zabranio ulazak novinarima u zgradu Gradske uprave čime je prekršio Poslovnik o radu Gradskog vijeća Zenica, te druge zakonske i podzakonske akte što ovom prilikom svakako osuđujemo" stoji u saopštenju Radnog predsjedništva.
- Sjednica se odgađa dok se ne ispune sljedeći uslovi:
– Traži se od Gradske uprave da objavi Obavijest o stavljanju van snage obavijesti o obavezi najave prisustva sjednicama GV Zenica od 18.12.2018. godine.
Predsjedavajuća GV Zenica, Diana Bešić, je podnesak predala na protokol Gradske uprave 10.2.2020. godine i nikad nije objavljen na službenoj stranici Grada.
Predsjedavajuća Bešić je putem protokola obavijestila gradonačelnika i sekretarku GV da se od dana 10.2. 2020. godine prisustvo sjednicama GV reguliše članovima 89.stav 2. i 138. Poslovnika o radu Gradskog vijeća Zenica.
– Traži se od Gradonačelnika i Gradske uprave podnošenje izvještaja o sljedećim Zaključcima usvojenim na sjednicama GV Zenica:
a) Zaključak o podnošenju Izvještaja o utrošku sredstava za vrijeme pandemije (Covid 19) usvojen na 49. sjednici GV održanoj 4. 6. 2020. godine,
b)Zaključak o dostavljanju Izvještaja o stanju u JKP „Zenicatrans-prevoz putnika“ d.d. Zenica, usvojen na nastavku 49. Sjednice GV održane 16.07.2020. godine,
c) Zaključak o podnošenju Informacije o svim pojedinačnim davanjima iz budžeta grada Zenica privatnim preduzećima i poduzetnicima počev od 1.1. 2017. godine usvojen na 50. Sjednici GV održanoj 16.07.2020. godine,
d) Zaključak o podnošenju informacije o poslovanju javnih ustanova i javnih preduzeća za vrijeme trajanja stanja nesreće uzrokovane pojavom corona virusa (COVID 19), usvojen na 50. Sjednici GV održanoj 16.07.2020. godine.
Za podnošenje svih ovih izvještaja u skladu sa usvojenim zaključcima na sjednicama GV prošao je zakonski rok.
Radno predsjedništvo će, u cilju rješavanja hitnih problema u gradu, i dalje razmatrati zahtjeve za održavanje hitnih sjednica Gradskog vijeća, ukoliko im isti budu dostavljeni.
Članovi Radnog predsjedništva:
Zenica, 24.08.2020. godine
Diana Bešić
Emina Tufekčić
Ekrem Čosić
Nema komentara:
Objavi komentar