A Zaključak o kojem su se vijećnici trebali izjasniti glasio je ovako;
"Gradsko vijece Zenica traži od Kantonalnog i Federalnog ministarstva pravde, Kantonalnog i Federalnog ministarstva finansija, Federalne uprave policije, Tužilaštva ZDK i MUPa ZDK da pokrenu postupak utvrđivanja odgovornosti u Gradskoj upravi Zenica zbog neprovođenja Zaključaka Gradskog vijeća Zenica koji su usvojeni na sjednicama Gradskog vijeća u julu, augustu i septembru 2019. godine, a koji se tiču Zenicatransa".
Podsjećam, prethodno je sjednicu napustio i gradonačelnik Fuad Kasumović, koji je tražio od vijećnika da, kao drugu tačku dnevnog reda uvrste i raspravu o Prijedlogu budžeta Grada za 2020. godinu, a koji je prošli u četvrtak, zbog uloženih amandmana, on povukao sa dnevnog reda GV. Vijećnici, međutim, nisu dali podršku prijedlogu gradonačelnika, nakon čega je Kasumović iz revolta izašao iz sale, a za njim i svi njegovi saradnici.
U međuvremenu gradonačelnik Kasumović uputio je dopise MUP ZDK PU I Zenica i direktoru odnosno predsjedniku sindikalne organizacije JKP “Zenicatrans-prevoz putnika” – Povodom blokade Autobuske stanice u Zenici od strane zaposlenika JKP “Zenicatrans-prevoz putnika” d.d. Zenica, usljed čega je došlo do onemogućavanja obavljanja komunalne djelatnosti na području grada Zenica, gradonačelnik Zenice Fuad Kasumović je s ciljem funkcionisanja linijskog prevoza putnika uputio dopise Ministarstvu unutrašnjih poslova ZDK Policijskoj upravi I Zenica i direktoru odnosno predsjedniku sindikalne organizacije JKP “Zenicatrans-prevoz putnika” d.d. Zenica.
U dopisima se traži da svako u okviru svojih ovlasti, poduzme sve neophodne radnje i mjere u cilju deblokade Autobuske stanice i uspostavljanja odvijanja saobraćaja u skladu sa zakonom.
Nekoliko sati ranije na društvenim mrežama pojavili su se dokumenti o navodnoj ponudi dva prijevoznika zainteresiranih za preuzimanje JP Zenicatrans. Naime, radi se o ponudi preduzeća Centrotrans prema kojoj bi Grad trebao platiti sve obaveze prema poreskoj i radnicima a autobusku stanicu izdati Zenicatransu na 10 godina.
Druga ponuda za javno privatno partnerstvo je od Babić- Bistursa za "1 konvertibilnu marku" prema kojoj bi Grad Zenica imao između 30-40% učešća u toj kompaniji. Ponude su nastale u avgustu mjesecu 2019.godine nakon kojih se održalo nekoliko sjednica i donijelo više zaključaka vijeća koji nisu ispoštovani. Vijećnici se nisu izjašnjavali o pristiglim ponudama što navodi na sumnju da su dešavanja vezana za Zenicatrans dirigirana.
U momentu zaključenja ovoga članka na adresu medija među kojim je i adresa autora bloga 32.vijećnik stiglo je saopštenje za javnost Gradskog odbora SDA stranke u kojem između ostalog traže od nadležnih pravosudnih organa da što hitnije provedu istragu iutvrde odgovornost gradonačelnika zbog odbijanja provođenja obvezujućih zaključaka Gradskog vijeća iz 2019.godine.
U nastavku pogledajte video i dokumente o dvije pristigle ponude:
32.vijećnik, Zenicablog
Nema komentara:
Objavi komentar