Bitno je da vidite kako izgleda ta cesta nakon 3 mjeseca.
Radi se o prvobitnoj zeničkoj zaobilaznici Banlozi - Vranduk u sklopu projekta rekonstrukcije tunela Vranduk II i mostova Bosna IV i V na magistralnoj cesti M17.
Podsjećam, prema prvobitnom projektu širina ceste je trebala biti 6 metara a debljina asfalta 6 cm. Iako su predstavnici lokalne zajednice i građanski aktivisti upozoravali na posljedice izmjenjenog projekta prema kojem je širina puta smanjena na 3 metra a debljina asfalta na cca 3 cm niko od odgovornih se nije obazirao.
Investitor je masakriranjem projekta izvođaču radova omogućio znatno manja ulaganja u zaobilaznicu.
U projektu je predviđen i potporni zid dužine cca 70 m i visine od 5 do 8 metara na lokalnoj cesti i sanaciji asfalta cca. 9.000 m2 te proširenje lokalnog mosta da bi teški promet mogao imati potrebni radijus za skretanje na lokalnoj cesti.
U međuvremenu zaobilaznica Vranduk - Banlozi se više ne koristi a gradonačelnik je navodno postigao "istorijski sporazum" o prijateljskom okruženju sa preduzećem Ceste Federacije BiH.
Potpisani dokument tretira redovno održavanje i hitne sanacije na svim saobraćajnicama na koje će se preusmjeravati saobraćaj u toku izvođenja radova na Projektu, sanacija i rekonstrukcija regionalnih saobraćajnica, lokalnih cesta i gradskih ulica na području Grada Zenica te realizaciju drugih projekata iz nadležnosti JP Ceste Federacije BiH, a koji su od interesa za lokalnu zajednicu i Grad Zenica.
Aferim za postignuti sporazum, međutim, ako će nam i ubuduće ovako kvaltiteno uređivati ceste daj da taj sporazum nazovemo "ko će kome ako neće svoj svome".
Nema komentara:
Objavi komentar