nedjelja, 4. studenoga 2018.

Zbog nezgodnih pitanja izbačen iz Savjeta plana!?

Pitanja znaju biti jako nezgodna ako na njih nemaš odgovora, naročito ako se postavljaju javno a ti na odgovornoj funkciji poput funkcije gradonačelnika. Današnji gradonačelnici kao da nisu navikli da ima ljudi pametnijih od njih. Istina boli, a lijeka nema i pitanja postaju još neugodnija i nakon što eliminišeš kvalificiranu osobu iz savjetodavnog tijela poput Savjeta plana za izradu dokumentacije Prostornog plana. Simpatizeri bloga 32.vijećnik vjerovatno znaju o kome je riječ. Naime, radi se o Borisu Britvaru, uglednom zeničkom arhitekti kojeg je gradonačelnik Zenice izbacio iz Savjeta plana samo zato što je tražio da se poštuje zakon.

"Početkom ove godine sam imenovan u Savjet plana Grada Zenice,koji je stručno tijelo utvrđeno Zakonom,a čiji je zadatak da se kao neovisan organ brine za interese građana i poštivanje zakona iz oblasti prostornog planiranja", objašnjava Britvar na društvenoj mreži.
- Obzirom da sam se "previše" brinuo za interese građana i zakonitost u radu,gradonačelnik me je izbacio iz Savjeta plana a ovom prilikom ću navesti neka pitanja za koja sam se zalagao,
- zaštita sliva Babine rijeke
- sistemska zaštita stanovnika naselja Tetovo
- rješenje trase koridora Vc temeljem zahtjeva stanovnika Nemile
- definiranje eksploatacionih polja rudnika
- izrada katastra klizišta kao temeljnog preduvjeta za izradu plana
- projekcija zemljišta koje sapada u posebne namjene tj da li će i dalje na području grada egzistirati Garnizon i Kazneno-popravni dom ili trebamo planirati njihovo izmještanje i prenamjenu prostora u skladu sa potrebama grada
- konkretno rješenje industrijske deponije Rača
- izgradnja pet hidrocentrala na teritoriju grada
- rješenje dekontaminacije zemljišta u skladu sa preporukama iz studije Fedralnog zavoda za pedologiju
- utvrđivanje politike raspolaganja gradskim zemljištem i gradskom imovinom itd.
Sve naprijed navedeno su pitanja na koja Prostorni plan (dokument koji se radi jednom u 20 godina) MORA dati odgovore.
Vjerovatno se pitaš zašto govorim o svemu ovom što je vezano za Prostorni plan.Iz jednostavnog razloga što sam dijete ovo grada i što smatram da je to moj dug prema budućim generacijama.
Nakon svega gradonačelnik smatra da ja radim protiv Zenice.Eto toliko,nakon profesora Samira Lemeša i ja sam postao neprijatelj grada.


Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...