četvrtak, 26. studenoga 2015.

Moderni kapitalizam ih nije poštedio. Ubio je „Boga“ i u njima!

Izgleda da nas je prestolonaslednik slagao kad je rekao da se 'naši građani rađaju bogati'. Koliko smo bogati vidio sam jutros dok sam šetao gradom... Obzirom da sam juče radio, a danas odmaram, htjedoh da se opustim. Tako se prošetah ulicom od Bosanke do Zeničanke. No, bolje da nisam.

Za razliku od moji prethodnih tekstova o prikupljanju pomoći za oboljele, oni koji su danas prošli ulicom od Bosanke do Zeničanke umjesto kutija za prikupljanje novca za liječenje oboljelih mogli su vidjeti nešto sasvim neobično za naše krajeve.

Nadam se da neću izazvati bijes javnosti, ali bez obzira što smo navikli da viđamo žene s ispruženom rukom na ulici, činjenica je da ovaj put to nisu Romkinje. Nisu... One su „nestale“! Danas, Bošnjačke majke prose!? Kažu da je majka uvijek bila simbol bezgranične ljubavi, plemenitosti, vjernosti, ona koja vraća samopouzdanje kada ga svugdje ponestane. Međutim, moderni kapitalizam ih nije poštedio. Ubio je „Boga“ i u njima.

Dragi moji Bošnjaci, dok se vi rasipate i busate u prsa vašim bošnjaštvom vraćajući stotine godina unazad tražeći korijene čak iz Srednjovjekove Bosne, vaše Bošnjačke majke prose!? Da, prose.... na -1 stepen celzijusa žene srednjih godina s hidžabom na glavi, sjede pognute glave držeći table s natpisom „apel za hranu“!

Nisam ih fotografisao da bih vas ubjeđivao u istinitost ovih riječi, ko hoće nek vjeruje. Nisam ih fotografisao jer bi me bilo stid fotografisati staru, iznemoglu, promrznutu bošnjačku majku kako prosi.

Nek' ih slikaju „lešinari“ ili pak oni koji se kite novoizgrađenim zeničkim građevinama i uspješnim sportistima kroz projekt „Zenica, moj grad“! Toliko emocija i izljeva patriotizma u Bosni i Hercegovini putem fejsbuka nisam vidio još od Titove Jugoslavije.

I onda prestolonaslednik izjavi kako se'naši građani rađaju bogati'??? Izvini drug, ali činjenice govore drukčije. Naši stari su promrzli, iznemogli i gladni, naši mladi i naša djeca oboljela, humana ali ne i bogata. Bošnjačke majke su možda nekada bile gladne ali nikada nisu prosile. Bile su ogledalo Bosne, njenog prkosa i ponosa. No, čini se da iste stvari svi ne vidimo istim očima. Jednima je „svanulo“ raspadom Titove Jugoslavije, a drugi kažu „je*o mater ko upali svjetlo“.

Bilo kako bilo, sad mi je malo jasnija i sinoćnja muzička želja slušaoca iz Maglaja koji reče: „Halo, selam alejkum“... „Alejkumu selam“, odgovara voditeljica. Može li muzička „nije Bosna što je nekad bila“!!!




Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...