srijeda, 1. listopada 2014.

Zenički SDA podržava kampanju križanja izbornih listi !?

- Kad sam rekla da da nemam opciju, djevojčica mi je savjetovala da izađem i da prekrižim listić...

Nakon velikih protesta kojima su građani jasno iskazali svoje protivljenje strankama i postojećem političkom sistemu, kako se izbori bliže, sve više je nedoumica da li njihov glas zaista može donijeti promjene kojima se nadaju. Jedni preporučuju križanje izbornih listi, drugi glasno govore da je to velika greška .

Ovi prvi obrazlažu da je njihova ciljna skupina oni koji ne misle uopće izlaziti pozivajući ih da izađu i ponište izbornu listu riječima „nemam povjerenja“.

Dakle, svi oni koji su odlučili da neće ni izlaziti jer nemaju za koga glasati, svi oni koji smatraju da njihov glas ionako ne vrijedi, ili zato što ima toliko korupcije u izborima, laži, prevara, ili zato što je izborni zakon nula, ili zato što je sistem najgluplji na svijetu, pozvani su da izađu na izbore, ponesu dobro debel flomaster, po mogućnosti neke drečave boje, i prekriže svaki list.

Oni drugi, koji glasno govore kako je to velika greška jasno obrazlažu da svaki neizlazak i poništavanje izbornih listi ide na ruku vladajućim strankama, a to potvrđuju pričom o anketi koju ovih dana vodi SDA stranka sa sjedištem u Zenici. Tako ispade da zenički SDA podržava kampanju grupe građanki i građana okupljenih oko Plenuma Zenica vezano za poništenje glasačkih listića.

„Prije desetak minuta mlad ženski glas me zvao i pitao da li ću glasati za SDA i ako neću zašto neću i za koga ću“, piše jedna od fejsbuk prijateljica.

- Na moje odgovore pod br. 1: ni u ludilu, pod 2: predugačak spisak razloga , a kad sam rekla da pod tri da nemam opciju, djevojčica mi je savjetovala da izađem i da prekrižim listić, nastavlja ona.

Na kraju, zaključujući kome idu u prilog nevažeći listići pita kome se to duva u leđa pozivajući na križanje izbornih listića?

Odgovor na njeno pitanje, prepustit ćemo građanima, neka sami odluče da li će duvati nekome vjetar u leđa. Neka sami odluče da li ostati u kući, izaći, glasati ili prekrižiti izborni listić.

Za koga ćete vi glasati ne znam, ja znam za koga neću... :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...