ponedjeljak, 22. rujna 2014.

Kažu da nismo zaslužili bolje, ja kažem da jesmo!


Kazu 'narod je kriv' , kažu 'narod ih je izabrao', kažu čak da nismo zaslužili bolje... ja kažem da jesmo.

Ja kažem da narod NIJE kriv, da narod nije birao (40% izašlo na glasanje), da narod nema izbora i tvrdim da je nepravedno kriviti narod dok mu se ne ponudi izbor.

Najgore mi je kad kažu da je BiH narod previše lijen da izađe glasati - kakva laž!

Dokažimo da nismo lijeni izaći na glasanje!

Svi oni koji su se već opredjelili za koga će glasati, odlično, super, samo nastavite, to je vaš izbor, vaše građansko pravo.

Ali, svi oni koji su odlučili da neće ni izlaziti jer nemaju za koga glasati, svi oni koji smatraju da njihov glas ionako ne vrijedi, ili zato što ima toliko korupcije u izborima, laži, prevara, ili zato što je izborni zakon nula, ili zato što je sistem najgluplji na svijetu, molimo vas dođite na izbore, ponesite dobro debel flomaster, po mogućnosti neke drečave boje, i prekrižite svaki list.

Mi predlažemo da napišete u dvije riječi zašto ste ga prekrižili. Za mene, te dvije riječi su: nemam povjerenja!

Ja 'nemam povjerenja', to jest, nije stvar u ponuđenim, među njima ima dobrih, nemam povjerenja da iko može napraviti promjene koje su građanima hitno potrebne u ovom sistemu, sa ovakvim Izbornim zakonom, sa ovakvim Ustavom.... Znači nije do ponuđenih, nego je do tog da je ljudski nemoguće postići prave promjene sa ovim što imamo, a ja vjerujem da nemamo ni osnovnu demokratiju; ono tipa: majority rules

Divim se svima koji su svjesni ovog, ali su ipak odlučili da pokušaju. Imam prijatelje koji se do ove godine nisu mješali u politiku, ali ova godina je mnogim od nas otvorila oči na očajno stanje u kojem se nalaze mnogi naši sugrađani koji šute vec dug niz godina iako nemaju ni osnove za normalan život. Moji prijatelji su baš ove godine, uprkos svom vjerovanju, odlučili da u ime naroda ipak pokušaju i tu politiku, pa kako bude - neki ljudi znaju da se zid ne razbija glavom, ali kad vide da se zid mora razbiti, a nemaju šta drugo, onda će pokušati pa čak i glavom.

Ja sam za to da tražimo čekić i da se strpimo dok ne nađemo, ali ne krijem svoje divljenje onima koji se ne boje glavobolja...


- grupa građanki i građana okupljenih oko Plenuma Zenica: Meliha, Ratko, Goran i Muhamed

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...