subota, 15. ožujka 2014.

Zeničaninu/ki bez muda!?

Piše: Muhamed Pivić, udruženje Akcija građana 

Kažu da je na adresu njihovog portala stiglo pismo jednog Zeničanina u kojem se navodi kako su zenički 'Plenumaši' tražili službeno auto i vozača u sklopu "zahtjeva građana". Tako taj njihov/naš sugrađanin kaže i da ova kompletna situacija ide iz krajnosti u krajnost, te da Plenumaši manipulišu sa manjom grupom Zeničana kako bi se domogli fotelja.

Pismo je naravno anonimno jer taj isti Zeničanin nema 'uda da stane iza onog o čemu govori ili je možda ženskog spola te ih zaista i nema. Kako sam već ranije pisao, nisam član Vijeća plenuma ali neke stvari me zaista nerviraju. Nerviraju me kada me jedan od nas „sitne buranije“ (besparić) pita šta to oni iz plenuma hoće. Kao eto, on ne pripada toj kategoriji, kao on je na strani političara i sistema koji ga je i doveo do toga da je besparić. Nerviraju me oni koji dolaze da se obrate grupicama ljudi koji čekaju početak plenuma, nerviraju me oni koji misle da će bez njih sve propasti i da bez njih nema promjena. S druge strane nerviraju me i oni koji usred revolucije i ustanka zbog očiglednog kršenja osnovnih ljudskih prava prave relaksirajuće video spotove blagostanja u gradu ili državi ili spinuju tekstove anonimnih Zeničana.

Nakon Zeničana koji su snimili video za planetarno popularnu pjesmu 'Happy' Pharrella Williamsa, snimaju ga i Tuzlaci, snimaju ga i Jajčani, čekam još Sarajlije pa da pitam a šta ono beše 07.02.2014.??? Jel' to 'ebe lud zbunjenog? Svi k'o nešto happy a humanitarnih kutija na svakom ćošku. I danas ih je bilo... No, spotovi su odlični, humanitarni kutija će i dalje biti jer vlast ne radi svoj posao ali to sad i nije toliko bitno. Zapravo, hoću javno da kažem,  iz pristojnosti ne puštam snimke kad je neko nekog izviždao na plenumu, kad je neko zbog svog (ne)iskustva pokušao svrgnuti Vijeće plenuma, predlagao gluposti isl. ali, ako se nastave napadi na plenum počet ću puštat' i te snimke.

Za početak umjesto demanta tom Zeničaninu/ki bez 'uda pogledajte video isječak gdje su članovi Vijeća plenuma prije bilo kakvog traženja auta pitali svoje sugrađane šta misle o tome.

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...