petak, 22. veljače 2013.

Divno, sjetili se da traže posao!?

Meni je najbolje rješenje, nakon teškog radnog dana, odlazak na nekakvu rekreaciju, da se čovjek ispuše, da se stres sa posla ne donosi u kuću. 

S obzirom na ograničene mogućnosti, većina nas nije u stanju priuštiti bilo kakvu rekreaciju te nam tako preostaje kratki popodnevni odmor uz TV.

“Ono što se mora nije teško” kaže stara narodna izreka, lezi i opušteno traži tv kanal koji ćete zainteresovati.

Vijest kako se u Luxemburgu sve više povećava broj azilanata je svakodnevna , ukidanje bezviznog režima.... "EU radi na ponovnom uvođenju viza Srbiji i BiH". Listam dalje i ne mogu da vjerujem.

Hiljade demonstranata za nepun sat vremena na ulicama Zenice, stupili u generalni štrajk protiv sveopšte korupcije, nezaposlenosti i sve viših stopa poreza. Večeras su zatvorene sve škole, ambulante, pa čak i manje trgovine i benzinske crpke. Život u Zenici kao da je stao, čak ni privatni liječnici i zubari ne rade, javlja FTV.



Nezadovoljni građani smatraju da ostavka načelnika općine Zenica sama ne znači ništa i traže da se raspusti općinsko vijeće.

Na demonstracije je izašlo između 15 i 16 hiljada ljudi, a skup protiče mirno. U masi se može vidjeti i transparent na kojem piše „NEĆU HUMANITARNU POMOĆ, HOĆU POSAO“.

Građani su bili prisiljeni svako malo pokretati neku humanitarnu akciju dok konačno nisu shvatili da zajedno mogu mnogo više, divno, sjetili se da traže posao, kaže komentaror koji se javlja direktno s ulice.

Protesti iz Zenice proširuju se na cijelu Bosnu i Hercegovinu, kao izraz nezadovoljstva građana sveopšte korupcije, nezaposlenosti i sve viših stopa poreza, a protestima se upravo pridružuju i studenti, tražeći kvalitetnije i dostupnije studije.

Ono malo “čaršijske raje” koja je ostala na selima u kolonoma se kreće prema gradu a traktori su zaustavili saobraćaj na rondo-u Radakovo, (nesporazum oko mjesta održavanja glavnih protesta).

Na ulicama sveopšte veselje, popila se i koja piva, iaoko nisam pristalica alkohola, popio sam i ja barem dvije-tri.

Pritisak na mokraćni kanal od velike količine tečnosti vodi me pravo u kupatilo. Oslobađajući se pritiska, onako u mraku, otvorenih vrata, bez upaljenog svjetla, dok sam razgledao i razmišljao o svemu, iza mojih leđa, čuo sam glas: šta to radiš nesrećo jedna? Pišaš mi po deterdžentu!

Odjednom,trgnem iz sna a na tv-u govore “prije spavanja drmnite čašcu dvije brlje, i nikakva trzanja tikovi i budalaštine se neće pojavljivat”.

Svaka sličnost sa stvarnim likovima je slučajna ;)))



Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...