Klasičan primjer širenja poruke je skandal oko “Humanitarnog koncerta” za pomoć Narodnoj kuhinji Zenica, odnosno njegov početak.
Ponosan sam činjenicom da je krenulo 12. decembra 2012.godine u 09,10 h, za vrijeme pauze za doručak, jednim običnim facebook statusom.
Naime, sedmični lokalni list “Naša riječ” objavio je jednu “bezazlenu” informaciju organizatora koncerta da je “zadovoljan prikupljenim iznosom za narodnu kuhinju” koja me je zaintrigirala i navela da podijelim svoje mišljenje putem društvene mreže.
Možda je ta informacija i trebala proći bezazleno, nezapaženo, ali nije…
Nakon nekoliko minuta primio sam telefonski poziv urednika portala doznajemo.com da razjasnimo o čemu se zapravo radi.
Potom slijedi niz medijskih naslova i izjava organizatora a kao epilog svega je sjednica Nadzornog odbora Gradske Arene Zenica, na kojoj se donosi Odluka o dodatnom izdvajanju od 6.000 KM za Narodnu kuhinju Zenica.
Pogledajte priloženi screen shot na kojem je jasno vidljivo vrijeme objave.
Javnost se raznim tekstovima i priopćenjima “obmanjuje” da lokalna vlast radi u korist građana, mi zapravo dvadeset četiri sata dnevno trpimo posljedice takve manipulacije.
Mi smo građani koji reaguju tek kad nam za vrat skoče, dotad trpimo sve moguće. Možda je i moja reakcija posljedica spletkarenja lokalne vlasti zbog koje sam godišnje “oštećen” za nekoliko hiljada maraka, ali o tome nekom drugom prilikom.
No, bez obzira na sve, drago mi je da postoji mogućnost da i mi građani možemo na neki način oduzeti dio novca toj istoj vlasti i preusmjeriti ga u Narodnu kuhinju.
Nema komentara:
Objavi komentar