srijeda, 8. veljače 2023.

Hotel Dubrovnik u Zenici traži radnike na recepciji. Plata 600 KM, morate poznavati i dva strana jezika

 



Društvenim mrežama kruži sraman oglas za posao hotela Dubrovnik u Zenici.

Naime, ovaj hotel traži više radnika na recepciji, a mnogi korisnici Facebooka komentarišu uslove posla i platu.

Oni su na popularni sajt za traženje radnika postavili oglas u kojem im je potreban neko sa srednjom stručnom spremom ili višom spremom turističkog smjera. Budući radnik mora poznavati i rad na računaru (MS Office) i rad na društvenim mrežama. Mora imati iskustvo od najmanje godinu dana na istim ili sličnim poslovima, “odličan” govor, čitanje i pisanje najmanje jednog svjetskog jezika (poželjno engleski), a po mogućnosti i dva svjetska jezika (engleski i njemački).

Za sve ovo nude platu (vjerovali ili ne) 600 KM.

Za ovih mizernih 600 KM ćete raditi sljedeće stvari:

• Prijem i smještaj gostiju

• Pregled zauzeća soba

• Primopredaja poruka

• Evidencija o popunjenosti hotela i o planiranim datumima dolazaka i odlazaka gostiju

• Evidencija osnovnih podataka o gostima

• Pružanje informacija o uslugama i prijem reklamacija gostiju

• Prijem dnevnik rezervacija gostiju i slanje potvrda o rezervacijama

• Poslovi naplate i evidentiranja računa

• Recepcioner vodi blagajnu recepcije u smjeni, hotelski dnevnik, rukuje kreditnim karticama i obavlja druge poslove po nalogu predpostavljenog

• Predstavljanje hotela kvalitetnim i uslužnim pristupom poslu

crnahronika/press

  


utorak, 7. veljače 2023.

Saopštenje BNP Zenica povodom reakcije Kluba zeničkih intelektualaca "Sudija Gradiša"

 



Saopštenje BNP Zenica povodom reakcije Kluba zeničkih intelektualaca “Sudija Gradiša”- Obraćamo se svim građanima i građankama Zenice u ime Bosanskog narodnog pozorišta Zenica.

Nemamo namjeru pravdati se, ali imamo potrebu reagovati na javnu hajku, pokrenutu od strane Kluba zeničkih intelektualaca „Sudija Gradiša“, (nepotpisanih), a usmjerene protiv naše nove predstave „Grobnica za Borisa Davidoviča, kako je danas zidamo“. Želimo upoznati javnost da predstava ne osporava niti na bilo koji način dovodi u pitanje genocid u Srebrenici, niti je usmjerena protiv Bošnjaka kao jednog od tri konstitutivna naroda u BiH. Predstava, u jednom dijelu, upravo kritikuje one predstavnike Bošnjaka koji su zbog vlastitih interesa ugrozili svoj narod i doveli ga u poziciju taoca sistema koji su za sebe stvorili. Ti i takvi, kao i novoosnovani zenički, bošnjački intelektualci služili su se i služe, populističkim floskulama sa predznakom nacionalizma, šovinizma lokalpatriotizma. Obmanjuju nas poluistinama, sijanjem straha od Drugih i čvrsto drže u stalnoj ulozi žrtve. Mi kao Bosansko narodno pozorište imamo obavezu da propitujemo, analiziramo, seciramo, promišljamo i istražujemo društveno-politička dešavanja, kao što su to radili u pozorištima vjekovima prije nas i što će raditi i poslije nas. To i jeste jedan od naših zadataka, jer imamo odgovornost prema našoj publici.

Svaki vid nametanja cenzure ili autocenzure ubija smisao i svrhu našeg postojanja. Oni/one koji su napisali ovo, u najmanju ruku, nekorektno javno pismo, usmjereno protiv BNP-a, predstave i reditelja ili nisu pogledali predstavu ili žele obmanuti svoj narod, podcjenjujući njihovu moć rasuđivanja i iskrivljujući sliku viđenoga. Intelektualci bi trebali da, barem po značenju te riječi, misle „vlastitim mozgom“, a ne da budu produžena ruka obezglavljenog sistema, koji proždire svoju djecu. Oni bi morali imati „širinu uma“ i moć analitičkog promišljanja kako bi svojim građanima i građankama ukazali na sve anomalije društva, pa bilo to i iz reda sopstvenog naroda.

S obzirom da smo na repertoaru BNP-a imali predstave „Srebrenički inferno“ (2004.) i „Balkanski rekvijem (2014.) i tokom godina bili domaćini predstavama koje se bave stradanjem Srebreničana i Bošnjaka/Bošnjakinja tokom posljednjeg rata u BiH, smatrali smo odgovornim progovoriti i o današnjim problemima u „vlastitom dvorištu“ kako bismo mogli očekivati i od drugih da urade isto.

BNP je, to s ponosom možemo reći, kuća koja se nikada nije bojala pogledati istini u oči i progovoriti o svim važnim, ali i bolnim temama koje su se dešavale i koje se dešavaju oko nas.

Voljeli bismo da su naši intelektualci bili ovako glasni kada su u pitanju naši bijedni umjetničko/radnički statusi kao i uslovi rada u kojim godinama djelujemo i stvaramo višestruko nagrađivane predstave, kako u BiH, tako i u regionu. Ali, to nije u domenu populizma, pa nije ni vrijedno spomena.

Miroljub Mijatović, direktor BNP-a Zenica
Lajla Kaikčija, umjetnička rukovoditeljica BNP-a Zenica


Reakcija Kluba zeničkih intelektualaca: Izvedena sramna predstava srbijanskog reditelja u BNP-u




Zlatko Paković, čije predstave se ne izvode niti u jednom nacionalnom ili državnom teatru u Beogradu, dobiva dobrodošlicu rukovodstva u BNP Zenica da na stub srama stavi Bošnjake, BiH, državne institucije, tužilaštvo, žene sa hidžabom i supruge šehid, navodi se u saopćenju.

U Bosanskom narodnom pozorištu Zenica je protekli vikend izvedena predstava „Grobnica za Borisa Davidoviča, kako je danas zidamo“ u režiji srbijanskog reditelja Zlatka Pakovića nakon čega je uslijedila javna reakcija Kluba zeničkih intelektualaca "Sudija Gradiša".

Njihovo saopćenje prenosimo u cijelosti:

- Na prvi pogled, ništa čudno. Zenica je grad koji je vjekovima njegovao kozmopolitizam, slobodu i prava svakog građanina na vlastitu posebnost. Zenica je grad koji je ostao upamćen po zaštiti Srba, Roma i Jevreja za vrijeme režima NDH-e. Zenica je grad koji svakome umije pružiti ruku prijateljstva, ali i jasno poručiti da sloboda jednih, bez obzira u kojoj umjetničkoj formi bila donesena, prestaje tamo gdje se zadire u slobodu drugih.

Ismijevanje Bošnjaka

Danima prije izvođenja navedene predstave ista je najavljena plakatom sa ženom u nikabu, feredži ili zaru, koja bi trebala predstavljati vjerovatno bošnjačke, načine zidanja grobnica. „Boritelji i boriteljice“ za ljudska prava kako u Zenici tako i šire se nisu oglasili na taj sramni plakat, koji u kontekstu predstave vrijeđa žene, porodice i majke koje svojevoljno nose nikab, feredžu ili zar. Nanovo je naivno generalizirano i ismijano odijevanje Bošnjakinje muslimanke vodeći se analogijom da je svaka žena sa mahramom, nikabom ili slično natjerana da se oblači u skladu sa islamom i nanovo je ismijana njena sloboda, a ona predstavljena kao suicidni, tragični, snishodljivi i odvratni lik.

Iako režiser predstave Zlatko Paković tvrdi da aktualizira i pokušava da pronađe staljinističke pristupe upravljanja u današnjem društvu preispitujući staljinističke pristupe da bi ukazao na današnje mrtvilo i korumpiranost društva, on navedenom predstavom uopće ne secira društvo nego Bošnjake, on uopšte ne govori o državama nego o Bosni i Hercegovini, on uopće ne tematizuje korupciju nego „afere“ koje se stavljaju na teret Bošnjacima, on ne govori o apstraktnim nego procesima in concreto, a koji pred sudskim instancama u Bosni i Hercegovini još uvijek nisu dobili konačan epilog, vršeći tako posredno i perfidno, kroz kulturni obrazac u formi pozorišne predstave, pritisak na pravosuđe države koja je preživjela agresiju i fašizam kao i na Bošnjake koji su opstali uprkos prijetnjama o nestanku.

On jednostavno stigmatizuje Bošnjake kao žrtve genocida i UZP-a, on satanizuje i do „gole kosti“ konkretizuje današnje sudske postupke pokrenute protiv Bošnjaka, optužujući ih, presuđujući ih i omražavajući ih samima sebi. Očigledno mnogima još uvijek nije jasno da korupcija, kao pošast svakog društva i države, nije ekskluzivno problem samo Bosne i Bošnjaka. Bošnjake nije korupcija nekoliko puta kroz historiju stajala zločina genocida. Bošnjaci nisu zbog korupcije, koja režiseru služi kao paravan, klani, ubijani, silovani i raseljeni po bijelom svijetu uz otimačinu i pljačku imovine tri puta samo tokom XX vijeka, i to sve sistemski i u službi velikosrpske hegemonije. No, vratimo se predstavi.

"Stavlja Bošnjake na stub srama"

Klub Zeničkih Intelektualaca "Sudija Gradiša" Koristeći se imenima i motiva iz pripovijetke Danila Kiša „Grobnica za Borisa Davidoviča“, Zlatko Paković, čije predstave se ne izvode niti u jednom nacionalnom ili državnom teatru u Beogradu, uzima ulogu Karađoza iz Andrićeve „Proklete avlije“ i dobiva dobrodošlicu rukovodstva u Bosanskom narodnom pozorištu Zenica da na stub srama stavi Bošnjake, Bosnu i Hercegovinu, državne institucije, tužilaštvo, žene sa hidžabom i supruge šehida. On se poigrava našim majkama i suprugama šehida, a sve pod plaštom umjetničke slobode.

Podsjećanja radi, i pređašnji i genijalni Aristofan, Sofokle, Brecht, Šekspir – svi ukazuju na anomalije u društvu na umjetnički i književni način. Svako vrijeme ima svoju Nušićevu „Gospođu ministarku“, a svevremenost i aktuelnost tog teksta govori o potentnosti Nušića kao pisca. Karađoz, čitaj Paković, smatra da su svi krivi dok se ne dokaže suprotno, pa tako „ulazi“ u tužilaštvo, te skrnavi lik tužiteljice, glavnog državnog tužioca, ismijava niz državnih institucija i njihovih rukovodilaca predstavljajući ih kao pohlepne, potkupljive, nesposobne i zlonamjerne. Otvoreno govori o aktuelnim sudskim postupcima, jasno i nedvojbeno imenuje subjekte-ličnosti, što je nedopustivo s aspekta zdravog razuma, jer su po tim pitanjima postupci otvoreni i čekamo presudu.

Na ovaj način umjetnik vrši pritisak na sistem koji on uopšte ne razumije niti želi da razumije. Ako priznanje presude za genocid u Srebrenici i pozorišni komad, kojim Paković smatra da sugrađanima Bošnjacima po tom pitanju čini uslugu, predstavlja njegov stepen razumijevanja stanja u Bosni, više smo nego razočarani. To bi bilo najsličnije situaciji u kojoj bi, uvažavajući postojanje nekog čovjeka, sebi dali za pravo da ga skrnavite, klevećete i nipodaštavate kao ljudsko biće držeći da ste mu učinili veliku uslugu, priznajući ga.

Tako režiser predstave sebi daje za pravo da kroz drugu i treću scenu konkretizuje događaje, da ih iz očekivane imaginacije i fikcije, koja bi publici dala prostora za slobodno zaključivanje i smještanje događaja bilo gdje, u bilo koju državu, među bilo koji narod, istu upravo smjesti među Bošnjake-žrtve genocida i napaćenu Bosnu i Hercegovinu. On otvoreno izlazi sa konspiracijama kao činjenicama. On ličnosti povezuje tako da je svakom gledatelju jasno o kome priča i koga presuđuje, koga ljaga i blati, koga nastoji poniziti i omraziti-i to ne na individulanom nego kolektivnom planu, i to ne ekscesno nego smišljeno, i to ne sporadično nego smišljeno i sistematski.

Skrivanje iza umjetničke slobode

On dolazi sa agendom pod plaštom umjetničke slobode, a BNP Zenica mu širom otvara vrata. Koja umjetnička drskost. Pošto je dijalog u predstavi prožet selamom, bošnjačkom tradicijom, nošnjom i islamskom duhovnošću gledateljima je oduzeta bilo kakva sloboda u zaključivanju. Njima je predstavljeno fingirano stanje Bošnjakanjihovih političara i rukovodioca najvažnijih institucija, koje redatelj želi urezati u mozgove gledatelja kao korumpirane, ljigave i pokvarene, nastoji ih prikazati baš onakvim kakvim ih je predstavljala i plejada drugih „umetnika“ tokom 20. vijeka, a što je skončalo genocidom i UZP-om.

Nema ovo veze sa borbom protiv korupcije, baš kao što ni mnoge slične afere krajem osamdesetih nisu imale veze sa rješavanjem ekonomskih pitanja u Bosni i Hercegovini. Ovo je čin koji izaziva bošnjačku autodestrukciju, izaziva samoprijezir i proklinjanja sudbine čemu su kumovali i kumuju upravo sistemi naših susjeda kako u prošlosti tako i sadašnjosti. U trećoj sceni otvoreno se izvrgava ruglu pitanje revizije presude za genocid po tužbi Bosne i Hercegovine protiv SRJ (Srbije i Crne Gore), pitanja kojim se bave eksperti pravnih nauka.

Međutim, ovo je svjesno urađeno da bi Bošnjacima državljanin zemlje koja je na našu državu izvršila agresiju i ovu državu ojadila potcrtao ko je kriv, da bi prokazao naše sugrađane Bošnjake i dao sebi na volju polemiziranje o pitanjima koja uopšte ne poznaje. Previše je očigledno prokazivanje i šovinistički bošnjačko-muslimanski narativ koji prožima cijelu predstavu.

Šund i kič predstava

Jednostavno je zaključiti, u pitanju je šund, kič. Predstava je dio sistema egalitarizacije, samoprijezira i samogađenja gdje publici nije ostavljen ni mikron prostora za razmišljanje o kontekstualizaciji predstave, osim osjećaja bespomoćnosti i proklinjanja vlastite bošnjačke sudbine. Zar zločinima genocida devedesetih godina XX vijeka nije prethodio kič, šund, zatvaranje slobodoumnog prostora, odnosno gaženje bošnjačkog kulturnog identiteta?

Klub zeničkih intelektualaca nevoljno reaguje na ovu sramnu predstavu, jer ipak zna da je Zlatko Paković tek jedan u nizu skandal-majstora, što o njemu svjedoče i zvanične tužbe koje su podnesene protiv njega, ali i činjenica da ni u vlastitom gradu nije dobrodošao, ali da su mu zeničke daske dovoljno komotne da na naše miroljubive sugrađane Bošnjake i sugrađanke Bošnjakinje baci ljagu, baš kao što su pod krinkom umjetnosti to radili i mnogi njegovi sunarodnjaci tokom 20. vijeka.

Zato, Klub zeničkih intelektualaca „Sudija Gradiša“, poštujući demokratske standarde slobode traži od odgovornih u BNP Zenica da upute izvinjenje našim sugrađanima Bošnjacima zbog postavljanja predstave, koja cilja da omalovaži, genocidom plaćeno postojanje državnih institucija, koja izaziva mržnju i prezir prema njihovim vjerskim simbolima i kulturnim vrijednostima, te da što skorije sa jednom predstavom o genocidu u Srebrenici, koju ako nisu režirali trebaju što skorije, jer umjetnošću bi trebali čuvati istinu, odu do bilo kojeg državnog pozorišta u Srbiji te istu odigraju. Ili će pak sugrađani Bošnjaci i dalje biti pokusni kunići, a Zenica ostati upamćena kao mjesto gdje je taj pokus premijerno izveden, navodi se u saopćenju Kluba zeničkih intelektualaca.



nedjelja, 5. veljače 2023.

Gradsko vijeće u srijedu o Prijedlogu Budžeta Grada Zenica za 2023. godinu


Gradsko vijeće Zenica će u srijedu, 8. februara održati 30. redovnu sjednicu.

Na dnevnom redu je pet tačaka, među kojima je svakako najznačajnija Prijedlog Budžeta Grada Zenica za 2023. godinu uz Prijedlog Odluke o izvršavanju Budžeta Grada Zenica za 2023. godinu s obrazloženjem.

Vijećnici će se također izjasniti o Prijedlogu Programa rada Gradskog vijeća Zenica za period 01.01. do 31.12.2023. godine, zatim Prijedlogu Odluke o izmjeni površine i oblika građevinske parcele i prodaji gradskog građevinskog zemljišta u vlasništvu Grada Zenica Muhadri Bajramu putem neposredne pogodbe te imenovanju pet članova Gradske izborne komisije Zenica.

Sjednica počinje u 10,00 sati, a materijali za predloženi dnevni red su dostupni na web stranici Grada Zenica i mogu se preuzeti putem linka: http://www.zenica.ba/gradska-uprava/vijece-grada-zenica/sjednice-gradskog-vijeca/

Duvnjak se odriče ''bijelog hljeba'' od 36.000 KM u humanitarne i društveno-korisne svrhe


Doskorašnji šef Kluba Bošnjaka u Domu naroda Parlamenta Federacije Bosne i Hercegovine Jasmin Duvnjak (SDA) odriče se cjelokupnog iznosa naknade koja se ostvaruje nakon završetka mandata , tzv. "bijelog hljeba". 

Međutim, naveo je da ovaj put, za razliku od 2014. godine ova sredstva neće ostati u budžetu Federacije BiH, nego će cijeli iznos od skoro 36 hiljada KM ili 12 mjesečnih plata usmjeriti direktno u različite humanitarno-socijalne svrhe i društveno-korisne programe.

Podsjeća da je kao ovlašteni predlagač prije dvije godine uputio u proceduru izmjene Zakona o platama i naknadama u organima vlasti Federacije Bosne i Hercegovine, a koje se odnose na ukidanje naknada plata nakon prestanka funkcije tj. ukidanje "bijelog hljeba".

"Nažalost ovaj Zakon nikada nije ni došao na dnevni red parlamenta. Lično sam se ovog prava odrekao prije osam godina, a podsjećanja radi, mi smo u Skupštini Zeničko-dobojskog kantona, dok sam bio predsjedavajući,  2018. godine zakonom zabranili "bijeli hljeb" što je i najpravičnije rješenje. Striktno gledajući odredbe Zakona ispunjavam sve osnove i kriterije za ovu naknadu, nemam ranije stalno radno mjesto i ne ispunjavam uslove za penziju, ali sa moralnog aspekta zaista smatram neprihvatljivm da ova sredstva iskoristim u lične svrhe", istakao je Duvnjak.

Kaže da je kao izraz solidarnosti sa građanima koji teško žive i izraz političke odgovornosti odlučio, u dogovoru sa porodicom, da cjelokupan iznos bijelog hljeba donira u humanitarne i društveno-korisne svrhe.

"Da bi javnost bila sigurna u vjerodostojnost ove odluke, svaka tri mjeseca (kvartalno) transparentno ću iznositi dokaze o konkretnim uplatama za organizacije poput Memorijalnog centra Srebrenica, udruženja za podršku oboljeloj djeci Srce za djecu oboljelu od raka i djeci sa posebnim potrebama Servis centar Dlan i drugi, humanitarnim organizacijama, podršku razvoju i vrhunskim studentima, te pojedinim sportskim kolektivima i pojedincima. Dakle, ovo ću uručiti konkretnim organizacijama i pojedincima za koje smatram da ih je društvo zanemarilo ili zaboravilo, svjestan da će neko ovaj potez ismijati, neko pozdraviti, a neko nazvati političkim marketingom", rekao je Duvnjak.

Dalje navodi da ga zabrinjava da nema političke mudrosti i razboritosti, u situaciji kada državu trese politička kriza i kada je poskupjela hrana, lijekovi, energenti, jer bi najpoštenije bilo da se ova naknada "bijelog hljeba" ukine, ili barem značajno reducira iznos i vrijeme primanja naknade na tri do šest mjeseci.

"Uštedama nećemo sačuvati budžete, ali hoćemo barem malo obraza i zdravog razuma", poručio je Duvnjak.

bhrt.ba

Hadžifejzović ide dalje: doveo psihologa u tv emisiju da objasni u čemu je vaš problem?!

Ne znam kako vi gledate na informativnu emisiju Senada Hadžifejzovića, niti da li vam se čini da njen urednik smatra da vam je potreban psiholog, ali mi se čini da je sinoć to zapravo i potvrdio. U uvodu obraćanja Dženana Skelića, bosanskohercegovačkog psihologa, univerzitetskog profesora i književnika Hadžifejzović je između ostalog kazao kako će vam psiholog objasniti u čemu je vaš "problem". Da li je uspio, pogledajte video i procjenite sami.


subota, 4. veljače 2023.

PRIČA: Svima halal, muslimanima haram!




Nekada davno jedan od esnafa u Bursi sagradi jednu česmu i iznad nje stavio natpis: “Svima halal muslimanima haram!“, i to u vrijeme kada je Bursa još uvijek bila prijestolnica Osmanske države. 

Vidjevši natpis ljudi se pobuniše, smatrajući taj čin velikom smutnjom i provokacijom. Ubrzo su otišli kod kadije i požalili mu se po ovom pitanju. Kadija je odmah naredio da mu dovedu čovjeka koji je sagradio česmu. Kada je isti došao kod kadije, kadija mu se ljutito obrati: “Šta ovo radiš? Kakva je ovo smutnja? U velikoj islamskoj državi kakva je naša Osmanska država sagradio si hajrat, sagradio si česmu i zabranio si muslimanima da piju sa nje! Kako si to uopšte smio uraditi? 

Zbog čega si to uradio? Jesi li ti poludio.”Čovjek mu na to reče: “Molim Vas dozvolite mi da vam sve objasnim. Nisam to uradio bez razloga. Dozvolite mi da Vam sve detaljno obrazložim!“, a kadija mu na to opet ljutito: “Kakav sad razlog i kakvo obrazloženje!? Prvo si izazvao smutnju a zatim si uznemirio narod. Vadžib je otkinuti ti glavu!“. Međutim s druge strane kadiju poče interesirati zbog čega je taj čovjek zaista tako postupio pa ga upita: “Uredu, de nam reci zbog čega si to uradio?” Čovjek mu na to odgovori: “To samo Sultanu mogu reći i nikom drugom!” Nakon toga situacija posta još složenija jer su Sultana upoznali sa situacijom. Kada je čovjek doveden pred Sultana vidjeo je da je Sultan ljut ali je znao da ce i Sultana kopkati znatizelja zbog čega je to uradio. Onda mu se Sultan obrati: “Slušam te. Reci mi to što si mi htio reći! Kakav je to posao? Napravio si česmu a iznad nje si napisao da svi mogu piti osim muslimana.

Reci mi zbog čega je to ostalima halal a muslimanima haram?”Čovjek mu na to odgovori: “Imam dokaze da sam u potpunosti u pravu i to Vam mogu dokazati.”Sultan ga na to upita: “A šta ako ne budeš uspio dokazati da si u pravu?” Čovjek mu na to odgovori: “Ako ne budem u pravu slobodno mi odsjecite glavu!”. Sultan mu na to reče: “Uredu. Hajde da vidimo da li si u pravu ili nisi! Reci mi šta tražiš od mene?” Čovjek mu na to reče: “Kao prvo uhapsite bilo kojeg rabina iz bilo koje sinagoge u gradu i strpajte ga u zatvor nedjelju dana pa vidite šta će se sve desiti!” Sultan je postupio onako kako mu je čovjek rekao. Nakon toga se svi Jevreji u gradu okupiše i svi skupa odoše kod Sultana te mu se počeše žaliti: “Šta se ovo dešava? Kakva je ovo nepravda? Šta je to zgriješio naš rabin da biste ga strpali u zatvor? 

Mi garantujemo za našeg vjerskog vođu jer on nije ni kriv ni dužan. Zato Vas molimo da ga što prije pustite na slobodu!“ Tu nije bio kraj, iz okolnih zemalja počeše dolaziti izaslanici sa mnoštvom pisama u kojima traže da se rabin pusti na slobodu. Kada prođe jedna nedjelja čovjek reče Sultanu: “Uvaženi Sultane! Molim Vas da pustite rabina na slobodu!” Sultan tako i postupi te pusti rabina na slobodu što obradova Jevreje koji se zahvališe Sultanu što im je pustio rabina na slobodu.Nakon toga čovjek se ponovo obrati Sultanu: “Uvaženi Sultane sada Vas molim da na isti način postupite i sa jednim popom! 

Uhapsite bilo kojeg popa iz bilo koje crkve u gradu i strpajte ga u zatvor nedjelju dana.“ Na isti način uhapsiše i popa i to na sveti dan dok je predvodio molitvu u crkvi. Nakon toga i Hrišćani postupiše na isti način poput Jevreja pa pop nakon nedjelju dana bi pušten na slobodu zbog čega se i Hrišćani obradovaše te se počeše zahvaljivati Sultanu donoseći mu razne poklone.Nakon toga Sultan upita čovjeka: “Imaš li još koji zahtjev od mene?” Čovjek mu na to odgovori: “Da Uvaženi Sultane. Imam samo još jedan zahtjev od Vas pa nakon toga vi donesite presudu o ispravnosti ili neispravnosti onog što sam uradio.” Sultan ga upita: “Koji je to zahtjev?“Čovjek mu na to reče: “Uvaženi Sultane sada Vas molim da uhapsite najomiljenijeg i najuglednijeg hodžu u našoj prijestolnici Bursi i to da ga uhapsite dok bude držao hutbu sa minbera!“Sultan postupi onako kako mu bi rečeno te naredi da se uhapsi imam džamije dok bude držao hutbu sa minbera. 

Dok su hapsili hodžu niko od džematlija ne ustade da bar kaže “Šta se ovo dešava, šta to radite!? Što bar u najmanju ruku ne sačekaste da završi sa hutbom nego ga hapsite dok drži hutbu!?”, niti iko od njih ode za imamom niti iko nakon toga upita šta je bilo s njim.

Uprkos što prođe jedna nedjelja od hapšenja hodže nikog od muslimana ne dođe kod Sultana da ga upita “Gdje nam je hodža? Šta li je sa njime!?“ itd. Mada je uhapšeni hodža važio za najomiljenijeg i najuglednijeg hodžu u gradu, džematlije ga počeše ogovarati i to svako na sebi svojstven način:– “Kakav mi je to hodža, to hodže nije ni vidjelo!”– “Samo Allah Jedini zna šta je uradio!”– “Zar bi ga bez ikakvog razloga strpali u zatvor!?”– “Da sam znao da je takav prevarant nikada za njime ne bih klanjao namaz!”– “Ovo je stvarno nedopustivo!”.Sultan, kadija i čovjek koji je sagradio česmu su posmatrali šta se dešava. Na kraju Sultan upita čovjeka: “Reci nam šta sad trebam raditi!?” Čovjek mu na to reče: “Sada Vas molim da pustite hodžu na slobodu tako što ćete zatražiti halaluk od njega!“ Sultan tako i postupi i naredi da i hodžu puste na slobodu.

Nakon toga čovjek upita Sultana: “Moj dragi Sultane zar ovakvim muslimanima nije haram voda, zar ovakve muslimane nije haram napojiti vodom?”Sultan mu na to uz jedan gorki osmjeh odgovori: “Ne samo da im je voda haram već im je haram i zrak kojeg udišu!“

SIPA IZAŠLA NA TEREN I POTVRDILA: "Navodi Kasumovića da se po selima oko Zenice dijeli oružje su LAŽ!"

"Može neko te pakete, pa vas potrovat'.. Može neko ned'o Bog oružje dijelio... u 12, 11 navečer, da se nešto tajno dijeli u sel...