STRANICE BLOGA

subota, 29. kolovoza 2020.

Iako je prošle godine trebao biti pušten u saobraćaj novi most u Drivuši još uvijek nije u funkciji


Krajem oktobra 2019.godine prvi automobili trebali su početi saobraćati novim mostom u Drivuši, koji je trebao doprinijeti boljoj saobraćajnoj uvezanosti južnih naselja oko grada s centrom, smanjenju gužve na ulazima u grad i boljoj uvezanosti industrijskih kapaciteta u poslovnim zonama Raspotočje, Drivuša i Janjići. Godinu dana poslije ove spektakularne najave još uvijek se ne nazire mogućnost puštanja saobraćaja preko ovog mosta dužine 120 metara.
Dionica ceste koja je skoro dvije godine bila „raskopana“ radi izgradnje ovog mosta u Drivuši, skoro je asfaltirana i urađen kružni tok koji za sada nema nikakvu funkciju. Dakle, ovaj most i kružni tok na koji se uključuje gradi se skoro 4 godine.
Podsjećanja radi, za duplo manje vremena Bosna i Hrvatska su se spojile nekoliko puta većim mostom na Svilaju, i to za 2,5 godine od postavljanja kamena temeljca. Most je dugačak 660 metara i koštao je 22 miliona eura. 
Inače, most dužine 120 metara u Drivuši rade Autoceste FBiH, a planiran je u sklopu izgradnje vangradske dionice GGM-a koja nikada nije započela i pored obećanja aktuelnog gradonačelnika da će ukoliko ga građani izaberu za vrijeme svog mandata završiti drugi dio GGM.
 Na vangradskoj dionici, zbog manjeg saobraćajnog opterećenja, planiran je normalni profil koji se sastoji od dvije saobraćajne trake, odnosno od kolovoza širine 7,5 metara i obostranim pješačkim stazama širine po dva metra. 
Iako je prošle godine trebao biti pušten u saobraćaj novi most u Drivuši još uvijek nije u funkcijii, a drugi dio GGM-a čak ni u fazi početka radova.

Nema komentara:

Objavi komentar