Riječ je o "Tempus projektu" – 516939-TEMPUS-1-2011-1-BATEMPUS-SMHE „Equal opporunities for students with special needs in higher education“ (EQOPP)
Cilj EQOPP projekta je podrška bh. univerzitetima u poboljšanju kvalitete i modernizaciji visokog obrazovanja kroz kreiranje insitutucionalnih kapaciteta i razvoj politike i prakse koje će omogućiti da svi studenti mogu studirati na bh.univerzitetima gdje je jedan od konačnih ciljeva formiranje i rad Ureda za podršku studentima sa posebnim potrebama. Prema Zakonu o visokom obrazovanju (Okvirni Zakon o visokomobrazovanju Bosne i Hercegovine, Službeni Glasnik BiH, 59/07), visokoškolska institucija ne smije vršiti diskriminaciju po bilo kojoj osnovi, uključujući i zbog onespsobljenja (član 7).
Tog dana ukratko će biti predstavljeni ciljevi projekta pod nazivom "Jednake mogućnosti za studente sa posebnim potrebama", uloga i značaj Ureda, kompetencije za rad sa studentima sa posebnim potrebama,identifikacija i registracija studenata sa posebnim potrebama, predstavljanje asistivnih tehnologija u funkciji unapređenja nastavnog procesa, kreiranje poticajnog psihosocijalnog konteksta za rad i učenje, itd.
Cilj EQOPP projekta je podrška bh. univerzitetima u poboljšanju kvalitete i modernizaciji visokog obrazovanja kroz kreiranje insitutucionalnih kapaciteta i razvoj politike i prakse koje će omogućiti da svi studenti mogu studirati na bh.univerzitetima gdje je jedan od konačnih ciljeva formiranje i rad Ureda za podršku studentima sa posebnim potrebama. Prema Zakonu o visokom obrazovanju (Okvirni Zakon o visokomobrazovanju Bosne i Hercegovine, Službeni Glasnik BiH, 59/07), visokoškolska institucija ne smije vršiti diskriminaciju po bilo kojoj osnovi, uključujući i zbog onespsobljenja (član 7).
Tog dana ukratko će biti predstavljeni ciljevi projekta pod nazivom "Jednake mogućnosti za studente sa posebnim potrebama", uloga i značaj Ureda, kompetencije za rad sa studentima sa posebnim potrebama,identifikacija i registracija studenata sa posebnim potrebama, predstavljanje asistivnih tehnologija u funkciji unapređenja nastavnog procesa, kreiranje poticajnog psihosocijalnog konteksta za rad i učenje, itd.
Nema komentara:
Objavi komentar