utorak, 22. rujna 2020.

Arnel Isak: Nisam ušao u politiku da bih sjedio u foteljama te primao plaću, nego sam odmah od prvoga dana odlučno krenuo sa projektima i radom


Izbori koji slijede nisu samo jedno obično anketno pitanje "koga izabrati" od sedam ponuđenih kandidata. Oni su pitanje moralnog odabira i moralne odgovornosti svakoga ponaosob. S toga vam na blogu 32.vijećnik nakon nekoliko objavljenih intervjua u preposljednjem predstavljam i najbolje rangiranog ministra vlade Zeničko dobojskog kantona i najmlađeg kandidata za gradonačelnika Zenice.
Ekskluzivno za čitaoce bloga 32.vijećnik Isak ne krije ambicije.  Odlučan je i samouvjeren sa jasnim ciljem.
 Za sebe kaže da je jedan od najmlađih političara u Bosni i Hercegovini, koji je za kratko vrijeme pokazao da su mladi stub naše države te da se na njih može itekako osloniti, samo im treba dati priliku. 

"Pored obrazovanja i stečenog zvanja, o kojem je javnost već upoznata i ne treba da se ponavljam, smatram da sam za dvije godine vođenja itekako odgovornog ministarstva pokazao da se mogu praviti rezultati bez ijedne afere",tvrdi Isak.

32.vijećnik:  Na društvenim mrežama vas prozivaju da ste porodično vezani za budžet i da ste nepravednom raspodjelom vlasti došli do mjesta ministra za promet i komunikacije. Imate li adekvatan odgovor na te prozivke? 

- Nažalost, u svakom društvu, pa tako i našem – zeničkom, postoji šačica ljudi koji nečiju iskrenu volju da se bori za svoj grad i Kanton doživljavaju kao takvom. Stoga, ne čudi da me da to ljudi koji nemaju dana radnoga iskustva i druge obaveze osim da komentiraju po društvenim mrežama tako poimaju nečiji iskren cilj da pokuša biti dio promjena. Smatram da sam svoje iskrene namjere, da učinim nešto dobro za svoj grad i građane kantona, odavno dokazao. 

32.vijećnik: Znate li ko su ljudi koji vas stavljaju na "stub srama" i javni linč?

- To su ljudi koji zaista nisu vrijedni pažnje onih kojima osam sati rada prolazi efektivno, u namjeri da realizira što je moguće više projekata koji će doprinijeti boljem životu svih nas, a nakon čega ima i porodični život. Stoga, svoje dragocijeno vrijeme, koje nastojim provesti što je moguće kvalitetnije i produktivnije, ne želim trošiti na takve osobe, posebno ne one koji se kriju iza lažnih profila i sve što u životu rade im je lažno.

 32.vijećnik: Jedan ste od najmlađih kandidata za gradonačelnika, bez političkog i radnog iskustva. Da li je realno očekivati da ovom gradu može pomoći neko poput vas?

- Ovdje vas moram ispraviti. Političkog iskustva, i to kvalitetnog i efektivnog, a ako ste pratili rad mene kao ministra i realizirane projekte ministarstva kojim rukovodim, itekako imam. Posebno me raduje što je moje političko iskustvo, činjenica, kratko ali efektno, pokazalo da se za dvije godine može uraditi što mnogi nisu za 20 godina bavljenja politikom. Nisam ušao u politiku da bih sjedio u foteljama te primao plaću, nego sam odmah od prvoga dana odlučno krenuo sa projektima i radom, a to se vidi. Primjer su brojni infrastrukturni projekti poput puta za Babino, Vjetrenice, Lokvine..., brojni okolišni projekti, projekti zbrinjavanja infektivnog otpada, usvajanje Prostornog plana za Grad Zenicu... Za manje od dvije godine na poziciji ministra, uz pauzu efektivnog rada uzrokovanoj koronavirusom, smatram da sam učinio više nego neki koji su penziju zaradili u politici. Shodno svemu navedenom, ne možete ni pretpostaviti koliko bih tek uradio i pomogao svoj grad. Bitna je volja, energija i iskrena želja. I na početku mog imenovanja na mjesto ministra bilo je onih koji su bili skeptični, a poslije sam ih uvjerio da tome nije bilo potrebe. Apsolutno sam opravdao povjerenje koje mi je dato.


32.vijećnik: Ne tako davno potpisali ste kontroverzni Prostorni plan koji prema nekim tvrdnjama odgovara "građevinskoj mafiji". Potpisali ste ga očekivajući da će gradonačelnik dozvoliti izgradnju kardiovaskularnog odjela u Kantonalnoj bolnici Zenica. Od izgradnje kardiovaskularnog odjela nema ništa. Da li je istina da vas je gradonačelnik prevario?

- Još po preuzimanju ministarstva, rekao sam da neću dozvoliti da Prostorni plan grada u kojem sam rođen i dalje kupi prašinu u ladicama. Dao sam obećanje da ću to riješiti i to sam i ispoštovao. Moje iskrene namjere da grad dobije važan Prostorni plan ne bih dovodio u kontekste “građevinske mafije”. Moguće je da se to tako komentirali, međutim, to je samo revolt onih koji su godinama pravili talove iza zatvorenih vrata. Od tog posla nisam nikada bio, a usvajanje Prostornog plana daleko je od bilo kakve prevare. Stoga, mene i moje iskrene namjere niko nije prevario. To sam htio i želio, te omogućio svojim građanima. 


32.vijećnik: Vaš protukandidat vas optužuje da ste izašli u susret gradonačelniku kada ste potpisali saglasnost za izgradnju gasovoda koji vodi prema Perinom Hanu i industrijskoj zoni Zenica jug koja se nalazi većim dijelom na zemljištu njegove supruge. Navodno, Gradsko vijeće nikada nije donijelo posebnu odluku o gasifikaciji Grada. Preduzeće "Zenica gas" osnovano je na osnovu studije o gasifikaciji,  poseban akt vezan za gasifikaciju nisu donijeli. Da li je istina da je vaša saglasnost nezakonita?

- Ko god misli da je bilo šta tokom moga mandata učinjeno mimo zakona, pozivam da prijave nadležnim institucijama. 

32.vijećnik:  Za vas kažu da ste jedan od najuspješnijih ministara. Pretpostavljam da su mislili na vaše aktivnosti kod izgradnje regionalnih putnih pravaca što je u svijetu sasvim normalno da se gradi i smatra tekućim održavanjem. Ima li još nešto čime bi se mogli pohvaliti?

- Drago mi je da su to prepoznali. prije svega, ljudi i građani, a potom i političari sa dugogodišnjim iskustvom u politici. Osim izgradnje regionalnih putnih pravaca, koji su, činjenica, u svijetu sasvim normalna pojava, kod nas su tapkali u mjestu preko 20 godina. Odgovorno tvrdim da bi i danas tapkali, da je neko drugi preuzeo ministarstvo na čijem sam ja čelu. Tako da, osim što sam dobio epitet “najuspješnijeg ministra”, slobodno možemo onda zaključiti da sam i svjetski jer radim ono što je u svijetu odavno normalna pojava. Žalosno, ali kod nas se to sve radilo paušalno i to u predizbornim mjesecima. Ja nisam kalkulisao i radio sam sve vrijeme. Osim putnih pravaca, učinjeno je mnogo za okoliš i našu prirodu. 

32.vijećnik: Vaša poruka članovima stranke, simpatizerima i potencijalnim glasačima?

- Brojnim glasačima, koji mi daju svakodnevnu enormnu podršku, bih se zahvalio što će 15. novembra svoje povjerenje ukazati mladoj osobi, bez afera i prljavog političkog rada. Smatram da su ljudi u meni vidjeli promjenu, nešto novo, ko nije 25 godina bio dio vlasti i lagao građane. Naprotiv, moje namjere su iskrene. Ljudi su u meni vidjelu novu energiju i snagu, a ja ću to znati cijeniti i opravdati već u prve dvije godine mandata.

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...