petak, 24. listopada 2014.

Nakon poplava: Umjesto da im pomognu prijavili ih sudu za prekršaje!

To što su oni mene tretirali kao učesnika protesta i podnijeli zahtjev za pokretanje prekršajnog postupka zato što sam snimao proteste (blokadu magistralnog puta M17) u Begovom hanu i nije Bog zna kakav promašaj, ali činjenica da zvanično i javno lažu Općinski sud, da su me svrstali u „tor“ u koji oni hoće, da javno izmišljaju i lažu gdje stanujem je skandalozno.

Dobro reče jedan od fejsbuk kolega „kad ne snima FTV, zašto bi ti“... Ukratko, evo o čemu se radi.

Mještani Begovog hana koji nisu dobili nikakvu pomoć za rješavanje problema nastalih nakon majskih kiša i poplava koje su zadesile to naselje, 10. septembra 2014.god. izašli su na proteste koji su uključivali i blokadu magistralnog puta M17 nakon čega su im policajci prijetili oduzimanjem djece. Taj dan sam sa istaknuto vidljivom oznakom PRESS snimao sami tok događaja i o tome pisao na svom blogu, kao i na portalu s kojim sarađujem.

Četrdeset pet dana poslije, od Policijske stanice Žepče stiže mi obavijest o podnesenom zahtjevu za pokretanje prekršajnog postupka kao okrivljene osobe. U potpisu, Viši inspektor Suad Dizdarević. Strašna tragedija, umjesto da pomognu tim mještanima, osim što su im prijetili, prijavili su ih i sudu za prekršaje. Međutim, ono što je strašnije, je davanje lažnih izjava, zvanično i javno laganje Općinskog suda, zatim činjenica da su me svrstali u „tor“ u koji oni hoće, da javno izmišljaju i lažu gdje stanujem. Dakle, Viši inspektor davanjem lažnih izjava obmanjuje Općinski sud za prekršaje u Žepču.



E, gospodine Viši inspektore, bilo bi lijepo da nam kažete gdje ste završili školu i koja to škola uči inspektore da je snimanje video kamerom uz javno istaknutu oznaku PRESS narušavanje javnog reda i mira i naročito drsko ponašanje. Po čemu ste zaključili da sam ja snimajući i stavljajući u fokus vašeg snimatelja onemogućavao kretanje vozila? Ako ćemo pravo, na mom video snimku se vidi da je vaš snimatelj smetao vozilima...


U vašem obrazloženju stoji da ste prijavu potkrijepili na osnovu dokaza u kojima, između ostalih, spominjete i saslušanje okrivljenih.... Kada ste me to saslušavali i kada sam potpisao bilo kakvu izjavu o saslušanju???

Zatim, kada ste i na koji način odredili moje mjesto stanovanja i zašto tvrdite da stanujem u Begovom hanu kada moj CIPS-ov dokument govori drugačije? Na osnovu čega ste zaključili da sam Bošnjak? Zašto me svrstavate u kategoriju stanovništva po vlastitom nahođenju?

Ovo su samo neka od pitanja na koja bi trebalo da odgovorite javnosti prije nego i sam podignem tužbu protiv vas, „odgovorne osobe“ za naknadu nematerijalne (moralne) štete, zbog povrede časti i ugleda i dostojanstva ličnosti.

Navedena tužba, odnosno protiv-tužba bi trebala da Vas nauči da prije nego nekoga optužite dobro razmislite o svojim postupcima jer svaki vaš izgubljeni spor plaćaju poreski obveznici. Davanje lažnog iskaza je kazneno djelo a vaše obrazloženje za navedeni prekršaj sastoji se iz više lažnih iskaza gospodine Viši inspektore.

U prilogu:

1. screen obavijesti o zahtjevu za pokretanje prekršajnog postupka

2. press iskaznica

3. video snimak / link objavljenog teksta

Dostavljeno:

1. medijima

2. uredu za pritužbe javnosti

3. email: mupzdk@gov.ba












Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...