nedjelja, 12. svibnja 2019.

Sebija Izetbegović: Ja sam fan ramazana

- Budi mi želju da se sama potrudim da napravim neki veliki iftar, na jednoj krasnoj livadi, da pozovem one ljude koji nemaju s kim i gdje iftariti.

Rad kao osnova svake društvene zajednice, bila je tema ramazanske večeri u Ramazanskom programu Hayat TV-a.

Prof. dr. Izetbegović kazala je kako je za nju ramazan jedna vrsta žrtve. I dopada joj se, kazala je, ta žrtva jer tako pokazuje da smo hrabri, da možemo izdržati.

– Ja sam fan ramazana.

Više puta sam u Turskoj bila za vrijeme ramazana. Tamo se puno drugačije obilježava ovaj mubarek mjesec.

-Tamo bude prekrasan ramazan. Oni imaju velike, otvorene iftare na kojima bude više hiljada ljudi. To je dirljivo. Budi mi želju da se sama potrudim da napravim neki veliki iftar, na jednoj krasnoj livadi, da pozovem one ljude koji nemaju s kim i gdje iftariti. Da ih počastim sa prijateljicama, ljudima koji su mi bliski… da im sve pripremimo. To bi mi bio prekrasnan iftar – bila je iskrena gošća Hayat TV-a.


Bilo bi sve puno drugačije i ljepše da više pomažemo drugima.

– Trebali bi svi, recimo, da pomognemo ljudima koji možda neće imati gdje otići za iftar. Ja sam kroz posao koji radim, svaki dan u prilici da činim dobra djela. Što mi budemo bolji, bit će bolji svijet oko nas. Vrlo sam iskrena. To smatram bogastvom. Sa mnom uvijek znate na čemu ste. Uvijek kažem tamo gdje je to potrebno – naglasila je.

Osvrnula se i na stanje zdravstva.

– Ljudi generalno očekuju puno jer je raniji sistem bio drugačiji sistem. U zdravstvenom sistemu ima puno prostora za ozbiljnu refermu. Ovo što smo napravili u Kliničkom centru je čudo. Potpuno smo sve obnovili. Sistematičan rad, strateški rad. U zdravstvu ima dovoljno novca da ono bude bolje nego što je sada. Ali svi moraju raditi svoj posao, pošteno, zaraditi svoju plaću… Ne postoje više privilegovani uposlenici u Kliničkom centru, ne postoje oni koji mogu dolaziti i odlaziti kada žele, nositi opremu, drugačije posmatrati pacijente, borimo se protiv korupcije i vrlo smo uspješni u tome… Razumijem i pobunu nekih ljudi koji su cijelog života bili privilegovani, mogli su raditi šta žele. Stvari su se potpuno promijenile. Ljudi koji su puno radili su danas jako sretni jer ne moraju više raditi i za one koji nisu nikada radili - između ostalog rekla je Izetbegović u Ramazanskom programu Hayat TV-a.










Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...