nedjelja, 3. ožujka 2019.

Gdje je i na koji način nestalo 100 miliona ?


Vjerujem da će gradski vijećnici na vrijeme vidjeti ovaj članak na blogu 31.vijećnik. Članak koji bi im mogao pomoći u otklanjanju dilema po pitanju gradonačelnikovih obmana i nezakonitog rada Gradske uprave prije zasjedanja naredne sjednice vijeća koja je zakazana 5.marta 2019.godine.

Dakle, Boris Britvar o neistinama, obmanama, opstrukcijom i nezakonitom radu Gradske uprave.

RAŠOMONIJADA U REŽIJI GRADSKE UPRAVE ZENICA

Neistine, obmane, opstrukcija, nezakoniti rad, te lični i politički interesi su osnovne karakteristike rada Gradske uprave Zenica. Kako drugačije objasniti činjenicu da je za dva mjeseca ove godine održana samo jedna sjednica Gradskog vijeća i to bez usvojenog Programa rada ???

Ovom prilikom ću, kao svoju pomoć, Gradskim vijećnicima, u kratkim crtama, reći nešto o sramotnim stavovima Gradske uprave po primjedbama, prijedlozima i sugestijama upućenim na Nacrt Programa rada Gradskog vijeća taksativno prema tačkama iz materijala za treću tačku dnevnog reda 34. sjednice.

1. Statutom Grada je predviđeno da Gradonačelnik treba podnijeti Izvještaj o radu za 2018.godinu i Plan rada za 2019.godinu.
Zašto je Plan rada Gradonačelnika zaboravljen u Programu rada Gradskog  vijeća ?
Bez obzira što građani Zenice nikada do sada nisu čuli niti vidjeli Plan rada Gradonačelnika, napominjem Gradske vijećnik da je Plan rada Gradonačelnika zakonska obaveza.

1.8. Služba za imovinsko-pravne, geodetske poslove i katastar je prihvatila prijedlog da se u Program rada Vijeća uvrsti tačka "Informacija o nekretninama i zemljištu u vlasništvu grada Zenice uključujući aktivnosti na formiranju imovinskog fonda."
Napominjem, da ova tema ne podrazumijeva samo zemljište u gradskom vlasništvu nego i sve nekretnine kao što su poslovni prostori, infrastrukturni objekti(ceste, mostovi, javna rasvjeta, itd.), objekti(škole, obdaništa, pozorište, bolnica, odmaralište Duće, itd.) kao i dionički udjeli u zajedničkim kompanijama(Alba, Komrad Ze, Toplana, itd.)

5. Informaciju o upravljanju poslovnim prostorima Gradska uprava ne želi uvrstiti u Program rada, bez bilo kakvog obrazloženja.
Zašto ???
Zato što je Gradonačelnik, bez odluke Gradskog vijeća, dakle nezakonito, donio Pravilnik o procedurama davanja u zakup poslovnih prostora koji je objavljen u Službenim novinama Grada Zenice 6/18.
Postavlja se pitanje: Da li je vlasnik poslovnih prostora Gradonačelnik, ili Grad Zenica ?

5.1 Program izgradnje, rekonstrukcije i održavanja putne infrastrukture.
Na temelju Odluke o nerazvrstanim cestama(Službene novine Grada Zenice 8/18 čl. 7 st. 5) Gradska uprava je dužna sačiniti Program izgradnje, rekonstrukcije i održavanja putne infrastrukture i isti dostaviti Gradskom vijeću na usvajanje, a u protivnom ove godine neće biti aktivnosti na gradskoj infrastrukturi, a iako ih bude, iste će biti nezakonite.
Predmetna odluka je zakonski osnov za sve transfere iz Budžeta, što je još jedan razlog za donošenje iste.

5.3 Odluka o utvrđivanju Plana korištenja javnih površina se prema prijedlogu Gradske uprave planira za decembar 2019.godine ???
Predmetna Odluka je definirana Odlukom o izmjenama i dopunama Odluke o korištenju javnih površina Službene novine Grada Zenice 1/18 čl. 1 i kao takva je trebala biti razmatrana u januaru ove godine obzirom da se na temelju iste donose rješenja o urbanističko-tehničkim uvjetima za zauzimanje javnih površina(ljetne bašte, kiosci, itd.).
Da li to znači da Gradska uprava planira ljetne bašte tek za sljedeću godinu, a ove godine ništa, ili je riječ o još jednoj obmani Gradskih vijećnika, građana i privrednih subjekata ???

5.5 Odluka o građevinskom zemljištu prema izjašnjenju Gradske uprave nema definiran pravni status.
Obzirom da je riječ o iznimno važnom zakonskom aktu koji definira upravljanje i raspolaganjem gradskim građevinskim  zemljištem, a čije je donošenje zakonski obavezno, neophodno je da Gradska uprava sačini prijedlog po ovom pitanju i dostavi Gradskom vijeću na razmatranje.

6. Odluka o utvrđivanju Programa stambene i ostale gradnje, o kojoj Gradska uprava nema nikakav stav, niti mišljenje je definirana Zakonom o građevinskom zemljištu FBiH, Zakonom o prostornom uređenju i građenju Kantona i Odlukom o građevinskom zemljištu Grada Zenice te predstavlja temeljni dokument za upravljanje i raspolaganje gradskim građevinskim zemljištem.
Napominjem da ista predstavlja osnov za raspisivanje tendera za prodaju gradskog građevinskog zemljišta, te da ako predmetna Odluka ne bude donesena neće biti moguće pristupiti realizaciji bilo kojeg projekta na gradskom zemljištu.
Žalosna je činjenica da Gradska uprava ovo ne razumije ili ima namjeru nastaviti nezakoniti rad, kao i do sada.

7. Informacija o stanju prostorno planske dokumentacije je uvrštena u Program rada Gradskog vijeća, ali se predlaže njeno razmatranje tek u novembru mjesecu.
Obmana ili neznanje ???
Zakonom o prostornom uređenju Ze-Do Kantona je utvrđeno da je Gradska uprava dužna sačiniti izvještaj o stanju u prostoru koji sadrži analizu planskim dokumenata, te sačiniti Program mjera koji sadrži procjenu potrebe izrade novih, odnosno izmjene i dopune postojećih planskih dokumenata, a koji usvaja Gradsko vijeće.
Dakle, bez Izvještaja i Programa nije moguće pristupiti izradi nove prostorno-planske dokumentacije, a Gradska uprava, usprkos činjenici da u ovoj oblasti vlada haos, razmatranje ove teme predlaže za novembar mjesec, te na taj način direktno opstruira razvoj grada.
8. Gradska uprava ponovo obmanjuje građane i vijećnike da je Prostorni plan usvojen, iako svi znamo da nije, a kao što je poznato u Službenim novinama Grada Zenice Prostorni plan je objavljen nezakonito.
Osim toga, pravni osnov za izradu Regulacionih planova jeste Urbanistički plan čija izrada nije niti počela, a Urbanistički plan iz 1983.godine na koji se poziva služba urbanizam je nevažeći već 15 godina, tj. od 2004.godine kada je propisana Zakonska obaveza donošenja Prostornog i Urbanističkog plana.
U cilju sprječavanja manipulacija sa građevinskim dozvolama, neophodno je istrajati na zahtjevu da se iz Programa rada vijeća isključe svi Regulacioni planovi do stjecanja Zakonom utrvđenih uvjeta, tj. do usvajanja Prostornog i Urbanističkog plana, te Programa izrade prostorno-planske dokumentacije.

10. Krajnje je licemjerna činjenica da Gradska uprava odbija Gradskom vijeći dostaviti "informaciju iz oblasti sporta za 2018.godinu sa akcentom na stanje u NK Čelik" u trenutku kada je kompletan Zenički sport u potpunom kolapsu.
Vrijedi napomenuti činjenicu da je Gradonačelnik nezakonito, bez odluke Gradskog vijeća, potpisao ugovor sa turskim investitorom te da je to još jedan od ugovora koji niko nije vidio.

13. Služba za ekologiju, komunalne i inspekcijske poslove je izrazila svoju suglasnost da se Informacija o realizaciji GGM-a uvrsti u Program rada Vijeća, ali to nije evidentirano u tekstu Programu rada Vijeća.
Ovo je još jedan pokušaj obmane i izbjegavanja obaveze Gradske uprave da se sazna istina o nezakonitim radnjama u okviru realizacije ovog projekta.
Podsjećam: finansijski izvještaj nikada nije usvojen, Gradonačelnik je obećao reviziju koja nikad nije urađena, ostatak novca koji nije utrošen iz kredita je nestao, a građani svakodnevno stradavaju na cesti za koju nije izvršen tehinički prijem i koja nema upotrebnu dozvolu.

14. LEAP je zvanični dokument Grada i ako u istom postoje neki nedostatci o tome se treba sačiniti informacija u cilju definiranju daljnjih aktivnosti za što je ovlašteno isključivo Gradsko vijeće.
Osim toga, Gradska uprava nikada nije predložila, a niti je Gradsko vijeće usvojilo Odluku o pristupanju projektu Green Cities tako da su aktivnosti Gradske uprave po ovom pitanju ilegalne i ne mogu biti alibi za nerad definiran LEAP-om.

16. Služba za ekologiju, komunalne i inspekcijske poslove je izrazila svoju suglasnost da se u Program rada vijeća uvrsti Izvještaj o realizaciji plana kapitalnih investicija za period 2017.-2020.godine, ali to nije evidentirano u tekstu Programa rada Vijeća što predstavlja još jedan pokušaj obmane Gradskih vijećnika i građana, obzirom da nije realiziran niti jedan vizionarski projekat.

17. Plan upravljanja otpadom je istekao 2016.godine i donesena je Odluka o izradi Plana za period 2017.-2022.godina po kojoj je Plan trebao biti urađen još 2017.godine.
Zašto ova Odluka nije realizirana, i ko je donio Odluku o izrada Plana upravljanja otpadom za period 2019.-2028.godina kako se to navodi u obrazloženju Gradske uprave, ako znamo da takvu Odluku može donijeti samo Gradsko vijeće.

18. Gradska uprava se, bez ikakvog obrazloženja, apsolutno nije očitovala na prijedloge o slijedećim temama predloženim od strane građana i Gradskih vijećnika:

- Informacija o statusu odmarališta Duće.
- Informacija o realizaciji ugovora o formiranju Joint Venture kompanije Toplana Zenica
- Informacija o stanju bespravne gradnje
- Informacija o broju oboljelih i uticaju zagađenja na zdravlje građana
- Informacija o reviziji strategije razvoja Grada Zenice 2012.-2022.godina
- Informacija o upravljanju poslovnim prostorima

Zašto nema odgovora na naprijed navedena pitanja ???
Iz jednostavnog razloga, što je riječ o nizu nezakonitih radnji na štetu građana Zenice.
Da li će Gradski vijećnici imati hrabrosti da sa govornice Gradskog vijeća javno pozovu istražne organe ove zemlje da utvrde nezakonitost rada Gradske uprave, ili će dozvoliti da naš grad i dalje stagnira zbog brutalnog javašluka i nepoštivanja Zakona BiH ???
I na kraju, pitanje svih pitanja:
Gdje je i na koji način nestalo 100 miliona KM u posljednje dvije godine ???

Predlažem Gradskim vijećnicima da ne prihvate Program rada Gradskog vijeća, te da isti vrate na doradu uz odgovarajuće upute u kom smislu akt treba dopuniti i doraditi, a u skladu sa članom 64 Poslovnika o radu Gradskog vijeća.

ZENICA ŽELI, ZNA I MOŽE BOLJE !!!

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...