srijeda, 10. listopada 2018.

Suad Kaknjo: biće mi čast da vas predstavljam u Parlamentu FBiH

Suad Kaknjo, diplomirani inžinjer građevinarstva na svojoj Facebook fan stranici proglasio pobjedu, odnosno osvajanje mandata u Federalnom parlamentu BiH.

"Dragi moji prijatelji ovim putem želim da vam se svima zahvalim za nesebičnu podršku koju ste mi pružali kroz čitavu ovu kampanju kao i  da mi halalite ukoliko nisam uspio odgovoriti na sve vaše poruke", stoji u uvodnom obraćanju.
Ovo je bila utrka koju smo svi zajedno dobili i biće mi čast da vas predstavljam u Parlamentu FBiH. Nadam se da ću opravdati vaša očekivanja i da ćete biti ponosni na moj rad, a ja znam da ću uraditi sve što je u mojoj moći da to bude tako. Mnoge utrke su još pred nama, bujrum svima u pobjednički tim ;)

Podsjećam, Suad je rođen 23.01.1960. godine u Zenici, oženjen suprugom Senijom. Ima dvoje odrasle djece.

Po struci diplomirani inženjer građevinarstva, konstruktivni smjer. U struci radi kao projektant 32 godine i iskazao se na više značajnih projekata, a između ostalog u karijeri je projektovao i više džamija i šehidskih spomen obilježja. Uspješan i ugledan privrednik, a sa svojim firmama „Arel“ i „Grading KGM“ učestvovao na mnogih značajnim projektima. Istaknuti sportski radnik i kao takav dao je najveći doprinos u razvoju atletike u BIH, ali i afirmaciji drugih sportova. Dobitnik priznanja za najboljeg sportskog radnika u BIH za 2017. godinu.

Dokazano dobar menađer sa izraženim liderskim sposobnostima, u svakom poslu se zalaže za harmoniju, red, rad i disciplinu. U svemu daje svoj maksimum, a iz svoje porodice crpi snagu i inspiraciju za nove poduhvate.

Dobitnik nagrade grada Zenice.

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...