nedjelja, 14. listopada 2018.

SDA u panici: niko neće u koaliciju s njima!?

Gostujući kod Senada Hadžifejzovića, lideri i istaknuti članovi opozicionih stranaka, Fuad Kasumović (Nezavisni blok), Damir Mašić (SDP), Elmedin Konaković (Narod i pravda) i Ibrahim Hadžibajrić (Nezavisna bh. lista) jasno su poručili da idu u formiranje vlasti na svim nivoima bez SDA, piše portal oslobođenja.

Osim Damira Mašica, lidera druge najveće bošnjačke partije u državi koja je zbog koaliranja sa Sda pukla na dva dijela od kojih jedan već koalira sa Sda kada je u pitanju izbor Željka Komšića za Člana predsjedništva ostali su komotno mogli reći kako neće sa samim sobom. Kao što reče Eldin Karić, direktor antikorupcijske mreže u BiH, ono kad pomisliš da ne postoji ništa gore od Sda razuvjere te njeni bivši članovi.

''Mi nismo nikakva krila SDA. Želimo da se SDA oporavi i zato treba da ode u opoziciju. Ne smijemo praviti vlast kao SDA. U našoj koaliciji neće biti politizacije javnih preduzeća. Ovo nije predizborna priča jer je kampanja gotova. Najvažnije je da ukinemo krupciju'', rekao je Konaković.

''Ovo su najprljaviji izbori na kojima je izašla sva prljavština. Ostajem na mjestu načelnika, nijedna druga funkcija me ne zanima'', poručio je Hadžibajrić.

“Brojem glasova postao sam državni parlamentarac. Tamo bih trebao imati dva puta veću platu nego sada i sigurne 4 godine rada u parlamentu, jer me niko ne bi mogao smjeniti. Pored svega toga, mene to ne zanima, prepuštam to mjesto sljedećem s liste, a ja ostajem gradonacelnik Zenice", istakao je Kasumović i dodao:

“Decidno smo potpisali da niko od četiri partije neće sa SDA. Oni su mnogo novca uložili u kampanju, a sada postoji strah da oni ne odigraju zajedno s HDZ-om i SNSD-om, a tako će prodati interes ove države. Ipak, sve je na SDP-u.”

''SDP sa SDA neće ni u Dizniled, a ne u vlast. Mi smo mogli u vlast sa SDA 2014. godine, nas su tada zvali. Mi smo tada shvatili poruku građana. Poruka je bila da nas žele u opoziciji. Nosimo jako loša iskustva. U ove četiri godine SDA je isporučila HDZ-u ne ono što su tražili, nego ono što nisu ni mogli sanjati da će dobiti'', kazao je Damir Mašić.

''Ja se bojim da je mnogo toga u rukama HDZ-a, kada se radi o blokadama, odnosno o popunjavanju Doma naroda FBiH. Za to je kriva SDA jer na njenim listima nije bilo nebošnjaka. I federalnu vladu je vrlo teško, skoro nemoguće formirati bez HDZ-a", kategoričan je bio Konaković.

Opozicija dogovorila koaliciju u pet kantona!

“Mene interesuje samo promjena koncepta vlasti i garantujem životom da mi to nikada nećemo izdati. Nećemo s SDA. Pošteno je da sada Bošnjaci budu malo ugroženi. Neka sve jake funkcije koje je držala SDA, sada malo preuzme HDZ. Puno je važnije mjesto Ministra finansija na svakom nivou, nego premijera", kazao je Kasumović.

''Nije nemoguće da SDA kupi pojedine ljude. Već su neke zvali i kontaktirali, ali volio bih vidjeti tog ko bi pristao na to pa da mu bilo šta daju. Volio bih ga vidjeti da prošeta ulicama grada. Taman i kad bi izdao zbog stana na moru. Bogami će biti obojen i Bogami mu ja ne bih bio u koži ", objasnio je Konaković moguću kupovinu zastupnika i delegata kako bi SDA uspjela formirati vlast.

''Jeftini smo. Ljudi na sitno padaju, tako je bilo na ovim izborima, tako su kupljeni i birački odbori u danima pred izbore. Ljudi su se prodali za 100, 200 KM'', dodao je Hadžibajrić.

‘’Znate li da danas Federalna inspekcija rada ne smije otići ni u jedan od kantona i kontrolisati bilo šta. Znate li da tržišni insprektori imaju spisak firmi u koje nikada ne smiju da uđu. Direktor te institucije je SDA kadar, Anis Ajdinović, kojem gospođa Izetbegović ne telefon diktira koju inspekciju da šalje u Klinički centar da bi se navodno našlo nešto", otvoreno je kazao Mašić.

''Sigurno će se mijenjati cijeli menadžment Kliničkog centra univerziteta u Sarajevu. Čim se formira vlast, odmah ćemo to pitanje pokrenuti. Izmjenjat ćemo sve menadžmente u kantonu Sarajevo, jer su rijetki oni koji zaslužuju ostati na tim funkcijama", jasno je poručio Konaković, prenosi FACE

OSLOBOĐENJE/ 32.vijećnik


Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...