četvrtak, 11. listopada 2018.

Kad već niste mogli pobijediti, pokušajte biti dostojanstveni u porazu


Piše: Elmedina Muftić

Sve pokušavam da se udaljim od postizbornih komentarisanja, ali jednostavno ne mogu da odšutim da ovoliko količinu idiotizma kojom nas obasipaju ovih dana, praveći od nas budale, a od sebe moralne vertikale:

Svi koji su kusnuli i kap jednu iz kašike vlasti, nemaju pravo da nam sole pamet, posebno oni koje je vlast izmislila. Odakle vam pravo  i moralni dignitet da svakog čovjeka koji je zaposlen, nazivate uhljebom, zašto bi čovjek koji pošteno ide na posao da zaradi plaću bio uhljeb, i šta bi onda bili ti koje bi vi zaposlili? Odalke vam pravo, vama dojučerašnjim, ministrima, premijerima, direktorima, da nama običnim ljudima, koji nikad nismo bili u SDA radi materijalne koristi, danas pljujete u lice, nazivajući nas ovcama, nepismenima, lopovima, uhljebima, a vi eto moralne vertikale, koje se za vlast borite iz "humanih razloga", iz potrebe da nas zaštitite od nas samih. Mi nismo glup narod, mi nismo ovce, mi nismo uhljebi. Ne znam kad sam vidjela više frustriranosti iz koje izbija zloba, zavist i osveta, kao nakon ovih izbora. Otvoreno vam kažem, da me strah vaše namjere, i vaše bolesne želje da se domognete vlasti, a na takve bolesnike, koji bi za vlast prodali i rođenu mater, nas upozorava i Poslanik i rh. Alija Izetbegović, nedajet vlast onima koji je pod svaku cijenu žele, sve vaše postizborne bljuvotarije upućuju me da ste upravo vi ti kojima se vlast ne smije dati. I svjesna sam da ni SDA nije mirisni cvijet, da i tu ima puno toga za kritiku, puno toga za poraditi, ali i kad su gubili nisu bili bolesni, nisu bljuvali vatru, znali su dostojanstveno podnijeti poraz, ako u ovoj državi uopće ima poražeženih i pobjednika, jer kad vidim u šta se pretvarate zbog mrve vlast i komoditeta kojeg ste okusili, smatram da je najveći poraz živjeti okružen takvim ljudima. S druge strane svojom propagandnom mašinerijom upregnutom da samo vas već davno uhljebljene uhljebe ponovo uhljebi, sijete mržnju među narodom, koji vrijeđa običnog čovjeka, samo zato što čovjek radi... Ne znam u šta ste se pretvorili, ali znam da mi se gadite, i vi i vaše moralisanje i vaši bolesne paranoje i vaše još bolesnije kombinacije, kojima šaljete jasnu poruku razumom obdarenom čovjeku, da vam je vlast jedini cilj.
Ja nisam ni SDA-ov niti bilo čij uhljeb, duboko vjerujem da mi nafaku daje Allah dž.š. i da mi je On jedini može i uzeti, da mi od ljudi, političkih partija, vlasti ne ovisi ništa, ali isto tako sam s dubokim ubjeđenjem dala prednost izbora SDA nad vama, jer sam u vama prepoznala upravo ovo o čemu govorim, a najviše onu osvetu koju nosite u sebi, i spremnost da za komoditet koji vam vlast daje izdate državu, narod, sve svetinje, kao što ste samo dan nakon izbora izdali i sami sebe, jer vaše postizborne kombinatorike govore, na šta ste sve spremni, kako biste zadržali status koji ste imali. Kad već niste mogli pobijediti, pokušajte biti dostojanstveni u porazu.
I zapamtite da u ovom narodu koji nazivate ovcama, papcima, nepismenima, uhljebima, je puno gazija, zlatnih ljiljana, komadanata, generala, djece, majki, očeva, braće, sestara, supruga naših šehida, da su ove "ovce, uhljebi, nepismeni, papci" branili državu, na čiji ste tron vi kidisali.

Srdačan selam od mene koja sam glasala za SDA, a nisam uhljeb, glasala sam iz ljubavi i ubjeđenja.

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...