četvrtak, 27. rujna 2018.

Galijašević u Donjem Babinu: mi pozivamo da se takmičimo u onome ko će učiniti bolje

Na predizbornom skupu u Donjem Babinu Miralem Galijašević, premijer Zeničko dobojskog kantona se osvrnuo na aktuelno političku situaciju u gradu. „U Zenici se ništa ne dešava. U Zenici smo u situaciji kada je na sceni virtualni svijet, kada je na sceni fejsbuk, kada su na sceni priče, naduravanja, stavljanje mete na leđa određenim licima..... Mi pozivamo da se takmičimo u onome ko će učiniti bolje“, rekao je Galijašević.

- Pozivam i gradsku upravu, pozivam i federalnu vladu i sve vlade da se takmičimo ko će napraviti bolje projekte i ko će ih realizovati. Mi imamo jasnu viziju šta trebamo uraditi. Mi pokušavamo već ove godine da određene projekte realizujemo ali moram vam priznati da imamo određenih poteškoća. Kada je u pitanju ovaj put gdje su vam obećavali notarskim ugovorima 6 metara širok put i da će to biti izgrađeno za godinu dana evo vidimo šta se to dešava. Moram vam priznati da je put od bolnice, ovamo prema Babinu, put ispod časti svakog čovjeka. Meni je žao što je to tako. Mi nismo dobili priliku da gradimo taj put. Evo ove godine smo se odvažili, i u programu i u budžetu smo izdvojili milion maraka da uđemo u realizaciju prve faze tog puta. Došli smo do tendera. Tender je u toku, tender je otvoren, izvođači su se prijavili i evo posmatramo da li će opet biti opstrukcije kako se to najavljuje. Ja ću vas o tome obavijestiti i nećemo dozvoliti da nas opstruiraju u realizaciji ovakvih i sličnih projekata“, izričit je Galijašević. 


Podsjećam, prije dvije godine u predizbornoj kampanji gradonačelnik Kasumović je građanima Zenice obećao završiti vangradski dio Glavne gradske magistrale, a mještanima Babina Neoplan autobuse i izgradnju puta širine 6 metara. Naravno, ni od GGM-a, ni od puta ni od autobusa nema ništa. Autobusi koje je nabavio vrijedni su koliko i njegov osobni automobil a put jedva da je zakrpljen. Osim opstrukcija, slanja raznih inspekcija na razne adrese s ciljem zaustavljanja radova koje finansira kanton i pritisaka na preduzeća i privrednike ovog grada koje su mu postale sastavni dio radnih zadataka ovaj bahati gradonačelnik ima obiman posao oko ubjeđivanja virtualnog svijeta kako da ne vjeruju vlastitim očima.


Video gradonačelnikovog obećanja:











Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...