petak, 8. lipnja 2018.

Sulejman Šabanović pisao gradonačelniku: Mislim da si u suštini bezobrazan i nadobudan čovjek

"Obećanje - ludom radovanje", glasi narodna izreka. Znate li što se dešava kada ne ispunimo obećanje? Možda odgovor pronađete u otvorenom pismu Sulejmana Šabanovića, upućenom gradonačelniku Zenice nakon neispunjenog predizbornog obećanja.  Naime, 32.vijećnik je došao u posjed pisma koje je naš sugrađanin, suočen s ličnim problemom, pisao gradonačelniku.

Dakle, u nastavku teksta pročitajte što misle građani koje je na neki način iznevjerio.

Tvojim ponašanjem si u cijelosti negirao ovo što je snimljeno i što se emitira.  Zašto: Obećao si mi početkom decembra da ćeš me primiti na razgovor radi rješavanja vodosnabdijevanja u mom stambeno poslovnom objektu u Donjoj Vardi sa priključkom na "Lubanovu baru" MZ Briznik.
Na Dan nezavisnosti pred "Kamenim spavačem" si ponovio da dođem na razgovor. Prije desetak dana si mi rekao da mi samo Alah može pomoći.
Izbjegavaš istinu jer ona je sadržana u činjenici da mi prljavom igrom oko nepotpisivanja sporazuma sa Kantonom onemogučavaš finansiranja linije vodovoda kroz "Lužnice", kako u prošloj, tako i u ovoj 2018.godini. Krajem prošle godine si se pravio frajer pa si jednom mještaninu sela Mulići iznad Arnauta iz općinske kase dao novac kojim je on platio učešće za priključak na vodovod. Zatim si mu riješio imovinsko pravne odnose angažujući policiju, onda si mu dao novac za kopanje kanala i za vodovodno crijevo. Danas taj mještanin ima vodu. A ja sam učestvovao sa mještanima Briznika u kopanju linije od izvorišta do glavnog bazena, sve ostale troškove je platio Kanton iz vodnih naknada.
Mještani MZ Briznik isključujući mještane Lužnica i nas nekoliko iz MZ Donja Varda ni danas nemamo vodu jer cijev uopće nije položena (niti kanal iskopan) od bazena Lužnice do mene kao zadnjeg korisnika.. Da ne govorim o lopovluku gdje je bez potpisa projektnog zadatka napravljena trasa kroz Lužnice na način da smo nas nekoliko od zadnjeg šahta udaljeni nekih 500 m i bez riješenih imovinski odnosa (kopanje kanala kroz tuđe posjede) i finansijski dovedeni u nepovoljan položaj u odnosu na druge članove vodovoda "Lubanova Bara".
Ne znam da li si čuo moje psovke kada si mi rekao da mi ne možeš pomoći i da mi samo Alah može pomoći. Mislim da si u suštini bezobrazan i nadobudan čovjek jer način na koji si mi se obratio ne priliči normalnom čovjeku. Pred tobom se nalazio čovjek koji ima 66 godina i morao si poštovati starijeg čovjeka. Čujem da si i dobitnik zlatnog ljiljana što je opet trebalo da utiče na tvoje ponašanje generalno. Ovo ti piše čovjek koji je jedini pobijedio Karadžića, u propagandnom dijelu rata, doduše. Mislim da imaš neki muljatorski dil sa Galijaševićem jer i za ovu 2018.godinu nećeš da potpišeš sporazum i time omogućavaš Kantonu da isfinansira "svoje" projekte. Ako misliš da nisam u pravu nemoj me zvati na razgovor jer ti neću doći. Ali da osporiš sve ovo što sam ti napisao možeš samo na jedan način: da se pokrene i to prioritetni iskop kanala od bazena "Lužnice" u dužini do mosta kod moje parcele, da se dobije upotrebna dozvola i time omogući korištenje pitke i zdrave vode u mom objektu.

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...