ponedjeljak, 18. lipnja 2018.

PREMIJE OSIGURANJA NE VRIJEDE!?

Hasan Kreho, građanski aktivista upozorava nadležne i odgovorne da premije za osiguranje ne vrijede iako su ih platili 20 konvertibilnih maraka.

Njegovo saopštenje prenosim u cjelosti, bez ijedne izmjene

Želim na ovaj način da upozorim nadležne i odgovorne iz Zeničko-dobojskog kantona da građani koji su platili PREMIJU OSIGURANJA i za to imaju zaljepljenu markicu PREMIJU OSIGURANJA na svoj zdravstvenoj knjižici imaju problem kod korištenja iste u apotekama u Zenici prilikom podizanja lijekova sa bijelim receptima.

U čemu je problem ???

Problem je taj što svi građani koji su do 31.03. 2018. kupili za 20 KM PREMIJU OSIGURANJA u Zavodu zdravstvenog osiguranja Ze-do kantona nisu u evidenciji tj. u bazi podataka u kompjuteru a koju koriste zeničke apoteke.

Navešću vam konkretan primjer od četvrtka 13.06.2018. kada sam za svoju majku htio da u zeničkim apotekama "Zdravlje" podignem lijekove sa bijelim receptima .

I pored toga što moja majka penzionerka ima od 30.03. 2018. plaćenu PREMIJU OSIGURANJA i naljepljenu markicu u zdravstvenu knjižicu na šalteru Zavoda zdravstvenog osiguranja Ze-do kantona a koju sam pokazao, djelatnica iz apoteke mi je tražila da platim po 1KM za svaki recept.

Na pitanje zašto mi traži novac kada moja majka ima plaćenu PREMIJU OSIGURANJA rečeno mi je da je nema u evidenciji u kompjuteru koji koriste JU Apoteke "Zdravlje" te da Zavod zdravstvenog osiguranja Ze-do kantona njima ne priznaje realizaciju bijelog recepta bez plaćanja od 1KM po receptu.

U protivnom ako mi djelatnica realizuje bijeli recept ona će morati iz svoga novčanika da plati po 1KM za svaki recept.

Ja sam blago rečeno šokiran kako i na koji način nerviraju i maltretiraju građane u ovom slučaju Zavod zdravstvenog osiguranja Ze-do kantona koji još nije upisao u evidenciju sve građane koji su platili PREMIJU OSIGURANJA.

Očigledno da komunikacija i saradnja između zeničkih apoteka i Zavoda zdravstvenog osiguranja Ze-do kantona se mora urgento riješiti a sve u interesu uvažavanja građana kao zdravstvenih osiguranika.

Ovaj slučaj koji za moju majku penzionerku traje više od dva i po mjeseca ( od 30.03. do 13. 06. 2018. ) je dovoljan razlog da je potrebno izvršiti hitne kadrovske smjene odgovornih u Zavodu zdravstvenog osiguranja Ze-do kantona i svih oni koji su napravili problem građanima zdravstvenim osiguranicima.

Pitanje za delegate u Skupštini i ministre Vlade Ze-do kantona :

Ko je to toliko nepsosoban u Zavodu zdravstvenog osiguranja Ze-do kantona i time proizvodi nerviranje i maltretiranje građana zdravstvenih osiguranika koji su platili 20KM za PREMIJU OSIGURANJA?????????

Koje su to političke stranke postavile svoje kadrove u Zavodu zdravstvenog osiguranja Ze-do kantona a koji zagorčavaju život građanima u Zenici ?????????

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...