nedjelja, 4. ožujka 2018.

Šerif Patković: Spreman sam uvijek bio odgovarati i pred dunjaluckim zakonima, a i prema Bozijim!

Nakon brojnih optužbi za pronevjeru novca namjenjenog boračkim udruženjima i izdaju demobilisanih boraca oglasio se Šerif Patković, predsjednik Koordinacije boračkih udruženja Armije Republike BiH. On je putem društvene mreže pokušao objasniti zašto nije podržao demobilisane borce u demonstracijama i njihovim zahtjevima.

Njegovo obraćanje prenosim u cjelosti, bez ijedne izmjene.

Piše: Šerif Patković

Ovaj tekst pisem za svoje prijatelje na drustvenoj mrezi Fb., te se nadam da ce im pomoci i koristiti u razumijevanju nekih od cinjenica, jer sam svijestan i vidim da se protiv mene licno vodi kampanja preko nekih medija da bi se ocrnio i kao borac i kao covjek. Nisam i nemam namjeru odgovarati niti na jednu pojedinacnu optuzbu iznesenu protiv mene od onih kojih fabrikuju lazi, klevecu i izvrcu cinjenice.
Moje svjedocenje ostavljam za Gospodara svjetova. Moja krv sa kojom sam natopio ovu zemlju mi ne dozvoljava da je napustim. Moja zakletva i obaveza prema onima koje sam vodio u ratu i sa kojima sam ratovao mi ne dozvoljava da izdam principe nase vjere, zivot na dunjaluku je prolazan i lazan kao citav dunjaluk sto je lazan. Spreman sam uvijek bio odgovarati i pred dunjaluckim zakonima, a i prema Bozijim. Za moje neprijatelje poruke su jasne one su sadrzane u principu zivljenja bolje biti ubijen, nego ubica. Vasi zivoti, vase porodice, vas imetak i vasa cast su meni zabranjeni i ja ih necu oskrnaviti nikako i nikad. Ja o vama necu iznositi lazi da bi vas potvorio, ali isto tako znajte da su moj zivot, moja porodica, moj imetak i moja cast je ono sto cu braniti svim sredstvima.
Pitanje za sve moje bosnjke: Zasto mi jedino mozemo biti heroji kad umremo???
Pitaju me neki bivsi saborci i borci: Zasto nas nisi podrzavao u protestima?
- Zato sto je razloga puno, a jedan mali razlog je i taj sto vi niste podrzali skup podrske za ABUHAMZU i mnoge druge koji su bili borci, a nisu imali pravo ni na zivot u BiH.
- Nisam, jer necu da blokiram nasu djecu koja trebaju ici u skolu, nase nane i majke koje trebaju doci do ljekara.
- Nisam, jer nas jedan dobar borac i saborac vozi kamion i mora kasniti i ne moze stici na odrediste.
- Nisam, zbog toga sto je jucer jednom boracu koji je bio u koloni prema Zavidovici, RVI, izgorijela kuca...
- Nisam, zato sto se tom mjerom koja nije dobra ne moze postici nista dobro. Lose se losim vraca, a dobro dobrima.
Pitaju me zasto nisam podrzao rezoluciju?
Zato sto rezolucija ne proizvodi pravno djestvo, odnosno, usvajanjem tog dokumenta nema ni borackog registra ni borackog dodatka, ostaje samo politika.
Pitam ja njih zasto oni nisu podrzali Zakon o pravima demobilisanih boraca?
- Kazu:"...jer je predlagac Ministarstvo i Koordinacija borac." (Svejedno sto je Zakon u korist demobilisanih boraca i sadrzi i 12 prava, a medju njima i novcanu naknadu odnosno dodatak)
Pitaju: "Zasto jedino ti nisi dosao u kamp da pregovaras sa nama?"
- Zato sto vi kazete da nemate onog ko vas predstavlja, pa nisam znao s kim cu i zbog cega cu da pregovaram.
Zasto mene optuzujete da sam produzena ruka politike, a treba da znate da nisam clan nijedne stranke, a vi dopustate pojedinim politicarima da dolaze medju vas i aplaudirate im.

Kazete i optuzujete mene da sam zapalio zgradu Vlade kada su bili oragnizirani protesti 2010. godine, a ja niti sam bio oragnizator niti predstavnik niti jednog Udruzenja. Ja jesam oragnizovao proteste 2009.godine jedan dan pred zgradom Vlade FBiH i jedan dan pred zgradom Parlamenta FBiH, ali tad nije bio niti jedan jedini ekces. A da bi znali, naravno ako vas zanima, vodja tih protesta je bio tadasnji predstavnik "Zlatnih ljiljana" Dzevad Radjo, odnosno, sadasnji zastupnik SBB-a u Skupstini KS.

Jedan islamski ucenjak imam i gazalija r.a. je rekao da sve ljudi mogu podjeliti u cetiri skupine i da sa tri skupine covjek moze se raspravljati i naci zajednici jezik, a da ima jedna skupina koje se treba kloniti, to je ona skupina koja ne zna, a ne zna da ne zna.Bojim se da ima mnogo boraca u ovoj skupini.

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...