ponedjeljak, 19. veljače 2018.

Dženan Skelić: Kandidat za Člana predsjedništva BiH !?

Dženan Skelić: Da li mediji štite sistem kakav imamo?

"Nema nikakvog smisla da se meni moje Ustavno pravo ograniči odlukom neke komisije, ustav je iznad svih zakona" piše prof. Skelić.

CIK koji očito radi za političke elite je kao uvjet za neovisnu kandidaturu za Člana predsjedništva BiH uveo taksu od 10.000 KM. Koji pošteni građanin ima 10.000 KM da ih pokloni CIK-u? Da li je to poruka da se pošteni, obični građani ne mogu kandidovati za predsjednika države iako im to pravo Ustav BiH garantira. Niti jedan medij nije pokazao interes za ovo pitanje iako sam ih kontaktirao sa ovim problemom. Da li mediji štite sistem kakav imamo? Da li mi obični građani štitimo ovakav sistem time što šutimo i time što ne dajemo podršku ljudima poput mene koji se pokušavaju boriti protiv nepravde?

Tih 10.000 (kojih nema 80% stanovnika u BiH a govorimo o demokratskom pravu kandidiranja) bi trebalo svakako podići na iznos od 1 milion KM da se bar igra otvorenih karata i da se zna "ko kosi, a ko vodu nosi", samo su neki od komentara na Skelićev post objavljen na društvenoj mreži fejsbuk.

Dženan Skelić, psiholog, jedan od aktera februarskih protesta (2014.god) u BiH, koji su održani i u Zenici navodno važi za jednog od omiljenijih profesora na Fakultetu.


Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...