petak, 10. studenoga 2017.

Ili je počelo otimanje para za SDA-ovu predizbornu kampanju ili ASA banka hoće para na guzove!

Ne znam da li ste i Vi dobili obavještenje ASA banke!? Obavještenje u kojem vam daju na znanje da će od 01. novembra 2017.godine u primjenu uvesti naknadu za vođenje računa po viđenju te da će ista će iznositi 1,50 KM mjesečno. Navodno naknada za vođenje računa će se obračunavati i naplaćivati svaki mjesec za aktivne i neaktivne račune. Rezigniran jednom takvom odlukom putem telefona sam kontaktirao službenicu ASA banke i demonstrativno pitao o čemu se radi. Ona mi je odgovorila da nisam prvi koji je nazvao, da mi ne može pomoći i da moram da se lično javim u poslovnicu ASA banke.

Ništa čudno ne bi bilo da sam klijent te banke. Obzirom da sam s tom bankom raščistio račune 2012.godine čak i sa javnim saopštenjem postavlja se pitanje da li je u pitanju otimanje para za SDA-ovu predizbornu kampanju ili ASA banka hoće para na guzove. Službenica mi nije znala odgovoriti šta je od ovo dvoje a da li ćemo u narednom periodu dobiti odgovor od ovih lihvara vidjet ćemo.

U martu 2012.godine sam kazao kako izbor banke nije više pravo i stvar slobodne volje i izbora svakog pojedinca, te da je sljedeće što radnici u ovoj državi mogu očekivati jeste da im se «uslovi u kojoj će prodavnici kupovati i koje će proizvode ubuduće konzumirati» za svoj zarađeni novac. Međutim, prevario sam se. Ukoliko za 30 dana ne budem imao vremena ili slučajno zaboravim otići do te lihvarske banke ona će smatrati da sam saglasan sa planiranom otimačinom para za neaktivni račun, odnosno za to što je ta banka u bazi podataka pronašla moje ime i prezime i uvrstila me na popis budućih žrtava. 

Obzirom da su prvi počeli s dopisivanjem, da im odgovorim. Pljuc, pljuc, stoko lihvarska. Odakle vam pravo da me pozivate i uznemiravate ako sam 2012.godine s vama raščistio?
Od kako su se satovi “vratili” unazad, radim od jutra do mraka, nemam vremena za društvene aktivnosti, prijatelje, porodicu i još mi samo treba da idem do poslovnica banaka koje su našle moje lične podatke na nekom starom popisu. Odjebite, jbt. ja nisam čovjek, ja sam radna mašina. Nemam vremena za vaše gluposti.

Podsjećam, ASA BANKA DIONIČKO DRUŠTVO SARAJEVO je banka koja je nastala pripajanjem Moja Banka DD Sarajevo Investiciono-komercijalnoj banci DD Zenica.






1 komentar:

  1. Da je bogdom :-( ASA banka je nastala pripajanjem IK banke Mojoj banci jer je sjedište nove banke u Sarajevu :-(

    OdgovoriIzbriši

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...