subota, 2. rujna 2017.

Zašto DIVLJI TAXI smeta ZENICATRANSU kad oni neće da rade?

-    Iako nije nedelja Zenicatrans ne saobraća!?

“Zašto DIVLJI TAXI smeta ZENICATRANSU kad oni neće da rade kako treba?”, u najkraćem, glasilo bi pitanje našeg anonimnog sugrađana koji me zamijenio sa nekim od trideset i jednog izabranog vijećnika.

Dakle, na adresu 32 vijećnika stiglo je pismo našeg sugrađana u kojem iznosi problem “divljih taxi vozača”... Tvrdi da je cijeli rat proveo u Armiji Republike BiH, da nije nacionalno opredjeljen i traži da se pitanje “divljih taxi vozača” iznese na prvoj sjednici Gradskog vijeća. 


“BAJRAM je VJERSKI PRAZNIK i ja ga ČESTITAM svima koji ga slave”, piše između ostalog.

- BAJRAM nije DRŽAVNI PRAZNIK. Jutros sam oko 7 sati izašao da radim i od Tetova do Carine naletio na najmanje 70 osoba... AUTOBUSA nije bilo. Dispečer na autobuskoj stanici mi je odgovorio da autobusi saobraćaju po prazničnom redu vožnje, a na istaknutom redu vožnje piše linija ta i ta ne saobraća NEDELJOM i DRŽAVNIM PRAZNICIMA.

Pa vas molim da postavite VIJEĆNIĆKO PITANJE o ovome. I zašto DIVLJI TAXI smeta ZENICATRANSU kad oni neće da rade kako treba, ističe na kraju pisma.


Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...