nedjelja, 24. rujna 2017.

Kasumoviću, institucijo! Zašto se građani obraćaju meni kad si ti institucija?

Sjećam se kao da je danas bilo kada je na Trgu Alije Izetbegovića prilikom održavanja predizbornog skupa rekao: “ Ja sam za njih institucija”, misleći na svoje dojučerašnje stranačke kolege.

Sjećam se i da sam u januaru 2017.godine u jednom članku spomenuo kako Sinan Gluhić, zaposlenik RTV Zenica vodi pravnu bitku vezano za osam stanova SUBNOR-a Zenica i pri tome imao telefonskih poziva sa zahtjevom na korekciju članka.

Sjećam se i da je prije tri dana policija izdala saopštenje vezano za društvene mreže rekavši kako u saradnji sa Kantonalnim tužilaštvom Zeničko-dobojskog kantona sve detaljno dokumentuje i provjerava.

Sjećam se, ali se ne sjećam da mi je policija bilo kada i na bilo kakav način dala podršku u radu iako se ljudi umjesto Kasumoviću “instituciji” ili njegovoj televiziji Zenica obraćaju jednom malom običnom blogeru. Blogeru, čije ime Kasumović, institucija često spominje na sjednicama vijeća i kleveće s namjerom diskreditacije.

Kasumoviću, institucijo! Imaš li odgovor zašto se građani obraćaju meni  kad si ti institucija? Ti držiš televiziju pod kontrolom, društvene mreže i policiju!?  Imaš li odgovore ili ćeš i dalje kao papagaj ponavljati kako bi ti radio ali ti neko ne da? Imaš li odgovor šta radi policija, tužilaštvo ili policijski komesar Semir Šut koji je dobio nagradu Grada Zenice zbog postignutih izvanrednih rezultata u segmentu unapređenja rada i profesionalizma policijskih službenika Uprave policije Ministarstva unutrašnjih poslova Zeničko-dobojskog kantona, na čijem čelu je komesar Šut, te povećanja stepena bezbjednosti na području Grada i cijelog kantona.

U prilogu screenshot objave i komentara sa fejsbuk profila Sinana Gluhića, zaposlenika RTV Zenica, javnog preduzeća čiji je osnivač Grad Zenica a gradonačelnik Kasumović, predsjednik Skupštine predzeća. 









Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...