nedjelja, 2. srpnja 2017.

Zašto mi se sviđa plavuša iz SC?

Zato što će mi voljena, iako je apolitična osoba otvoriti link da provjeri zašto, hahaha... Šalim se naravno. Otvorit će i oni koji me ne vole, ni mene, ni Snagu Centra. Bez obzira, pokušat ću objasniti zašto, tako da mi zlonamjerni ne prigovaraju kako mi u ovoj državi ništa ili niko ne valja. Valja, samo o tome ne pišem. Uglavnom skrećem pažnju na neobične stvari tako da ni ovaj članak ne odstupa od prethodnih. Naime, ona (plavuša) i jeste neobična i sviđa mi se...

Njeno ime je Sabina Delić, rođena Slovenka, jedna od 6 vijećnika Snage Centra u Gradskom vijeću Zenica, a simpatije 32.vijećnika zadobila je na Devetoj sjednici Gradskog vijeća kada je zatražila da se pozove upravno pravna inspekcija u Službu za prostorno uređenje i urbanizam i provjeri način izdavanja urbanističkih dozvola sa detaljnim obrazloženjem konačnosti, izvršnosti i pravosnažnosti, te postupkom izdavanja istih u skladu sa zakonom uz posebnu pažnju na nadogradnju objekata, jer smatra da je u pitanju kršenje i nepoštivanja Zakona o prostornom uredjenju.

Njena druga inicijativa je da se pozove upravno pravna inspekcija u Službu za inspekcije Grada Zenica, da provjeri da li su poslovi inspekcije usklađeni sa Zakonom o inspekcijama, period nadzora od 2014.-2017.god... S obzirom da se radi o ozbiljnom kršenju federalnog zakona, ona traži da se podnesu i krivične prijave, a to je ono što bi svaki vijećnik trebao tražiti kada uoči nepravilnosti i grubo kršenje zakona bez obzira što se radi o gradskim službama.

Ovo bi mogao biti jedan od primjera da u našem gradu još uvijek ima ljudi s posebnim karakternim osobinama. Ona je ovim činom hrabrosti i odvažnosti gradskog vijiećnika pokazala da niko nije iznad zakona niti bi trebao biti. Njena inicijativa je ušla u proceduru, a kako će završiti i da li će je podržati ostali vijećnici Gradskog vijeća Zenica, pokazat će vrijeme.

Ako se ona može odvažiti i tražiti krivično gonjenje “elite”, možemo i mi kao građanski aktivisti podržati njen rad, dodatno ohrabriti i pratiti ishod ove dvije njene inicijative.

Svaka čast Zeničanko...

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...